ვალტე საბატინი და ლეონარდო: ვინ იქნება "ინტერის" ახალი სპორტული დირექტორი?

image
როგორც უკვე იცით "სუნინგმა" პიერო აუსილიოს კონტრაქტის გახანგრძლივება გადადო, ამის მიზეზი კი ის გახლავთ, რომ მისი მუშაობით უკმაყოფილონი არიან. "ინტერი" ლეონარდოსთან და ვალტერ საბატინთან (რომას ყოფილი სპორტული დირექტორი) აქტიურად საუბრობს. ივნისში ერთ-ერთი მათგანი "ინტერის" სპორტული დირექტორი გახდება.

წყარო: Corriere dello Sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 470 / 12
  • 26-12-2016, 13:15
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Tifoza 29 დეკემბერი 2016 00:31
interista,
gasagebia magram chemtvis bani sheurawyofaa bavshvi ar var aq bani ro damedos stajiani qomagi var da ara gushindeli kaci , gineba aravis siamovnebs magram yvela adamianebi vart da yvelas gvaqvs nervebi xandan vgiziandebit ragacaze da ginebit gamovxatavt nu ar aris swori magram asea ase rom sxvanaradac sheidzleboda magis mogvareba, ar minda exa aq situaciis dadzabva da ragac bavshuri larpaki, shen rasac aketeb magas aravin gikargavs da bazari araa did saqmesac aketeb chventvis magram xandaxan ise gamogdis radgan statiebs deb zevidan gviyuro , rasac aketeb aravin gifasebso arc masea saqme me ar vici italuri da 2 -3 satia ro damidia isev qartul isaitidan an rusulidan davde ar aqvs exa amas mnishvneloba interi exa siet mgomareobashia ro ar sheigino kacma sxva gza ar aris da es xandaxan unda gvesmodes xolme
mordexa 28 დეკემბერი 2016 18:59
orive ar sheidzleba :D romas yoveltvis swori politika qonda satransfero magram fuli ara
interista 28 დეკემბერი 2016 17:24
Tifoza,
და ვინმემ გითხრა რომ ყველაფრის უფლება მაქვს? რა სტატიებს დებდი? ორი საათი და სამი საათ იმიტო არ იდება სტატია რომ მარტო მე ვწერ სტატიებს და არავინ მეხმარება. როცა მცალია მაშინ ვდებ და მაგას იმიტომ ვაკეთებ რომ ვინც იტალიური არ იცით გაიგოთ რა ხდება. მე იტალიური ვიცი და ჩემთვის ყველაფერი ცნობილია. ვალდებული არ ვარ ეს გავაკეთო ხო? და არც იმაში ვარ ვალდებული ზოგიერთების ცუდი რეპლიკები მოვისმინო. რაც დაწერ ეგ ჩემი მისამართით იყო იმიტომ რომ მე დაგბლოკე და მაგის მიზეზი ცენზურა იყო. შენი აზრის გამოთქმას არავინ გიშლის და არც დაგიშლის, მაგრამ ცენზურას დაგიშლის და თუ არ დაარღვევ დაიბლოკები კიდეც. არა მარტო შენ ყველა. ეგაა ელემენტარული კულტურა. აუცილებელი არა დედა ვიგინოთ სხვანაირადაც შესაძლებელია ცუდის და კარგის დაწერა.
Tifoza 28 დეკემბერი 2016 16:54
interista,
SHEN AR GEXEBI VEXEBI IMAS VINC ARASWORAD MOIQCEVA CHEMTAN PIRADAD SHEN MIMARTULEBIT AR DAMIWERIA TORE GETYODI SHEN PIRDAPIR ! STATIAS MEC VWERDI AQ PROSTA RO DAWERDI ORI SAATI AR IDEBODA STATIA DA GULI AMIVARDA , STATIEBS RO DEB ES IMAS AR NISHANVS RO YVELAFRIS UFLEBA GAQ , RAGACEEBI GETQMIS IASNIA DA RAC ARASWORIA UNDA TQVA MAGRAM SHEN KI ARA VERAVIN VER DAMISHLIS CHEMI PIRADI AZRIS DAFIQSIREBAS MOURINIOZE IYOS DA GINDA VISZEC ! MORCHA EXA AMAZE LAPARAKI
interista 27 დეკემბერი 2016 20:13
Tifoza,
ოკ ვერ დავარღვევ ცენზურას თორე დავიგინებოდი რომ მაგის გამო არ დამიდია და ცენზურა ორჯელ დაარღვია უფო სწორად სამჯერ ;) ისე აქ სტატიებს ვინ წერს იცი? მარტო მე და რაღაცეები მეთქმის აქ ვიღაც ვირაცეებმა პატივი რომ მცეს ;) ხო დ აკდიე თავის გადახსნებს დ აგადმოხსნების მუქარას მორჩი ზედმეტი მოგდის და პრიადულს ეხები უკვე
Tifoza 27 დეკემბერი 2016 18:57
interista,
tavsac movachri da shuazec gadavxerxav tu sachiro gaxda araa eg problema ! arawesieri kide aq araferi weria da shen nu maswavli ra unda davwero da ara ara ! cnzuras rac sheexeba mxolod ertxel davargvie mourionios ro shevagine da vici magito damade bani da eg ufro mourinios ro vagine magito damade vidre cenzuras gamo magram gavatare , bani yvelastvis erti iyos da roca interi agebs bevrjer minaxavs shenc ro argvev cenzuras da mered ar davinaxo shenc ro argvevde cenzuras wesli yvelastvis wesia !
interista 27 დეკემბერი 2016 13:16
Tifoza,
ცენზურა დაირღვევა და ბანი დაიდება მითუმეტეს რომ ბევრჯელ ხარ გაფრთხილებული და თავსაც ვერავის მოაჭრი ასე რომწ ესიერად. აზრი არ აქვს მოურინიოს შეაგინებ, პალასიოს თუ ნაგატომოს ბანი დაიდება ნებისმიერ ცენზურაზე როცა გაფრტხილებული ხარ და ბოლოს რაზეც დაგედო ბანი ალბათ გემახსოვრება მოურინიოს შეაგინე.. გინება ცენზურაა ეგ იცი ალბათ. პირადი ინტერეის არაფერ შუაშია მურინიო არც მამაჩემია და არც ახლო ნათესავი..
Tifoza 26 დეკემბერი 2016 22:09
bani momxsnes da uazrobaze bani aravin damados bicho cenzura dasacavi roa mec vici da piradi interesebidan gamomdinare bani aravin damados tore moachri tavs , es saiti yvela interis qomagisaa mat shoris chemic !!!
suning 26 დეკემბერი 2016 21:07
leonardo ar iqneba cudi varianti , dzalian dzlieria enebic icis ganatlebulicaa safexburto samkaroshi , es tvisebebi rom ar qonoda lamazi tvalebistvis marto psj-s sportul direqtorad aravin danishnavda, samxret amerikis bazars kargad icnobs da talantebis modziebashi dagvexmareba, bevri talanti kavs mokvanili evropashi ...sabatins mirchevnia
--------------------
cc
interista 26 დეკემბერი 2016 15:47
Bachukij,
სპორტული დირქტორი რა შუაშია გუნდის ტიტულებთან? სპორტლი დრექტორ არჩევს სწორ ფეხბურთელს რომელმაც უნდა გაამართლოს რომელმა არ გაამართლა რომაში საბატინის მიყვანილმა? ან ლეონარდოს მიყვანილმა რომელმა არ გაამართლა ჯერ მილანში და მერე პსჟ-ში? გუნდის შეკვრა და კაი თამაში უკვე მწვრთნელის მვოალეობაა ამიტომ აურიე შენი მაგათ ფუნქციები. ორივე უძლიერესი სპორტული დირექტორია..
Bachukij 26 დეკემბერი 2016 15:13
ლეონარდოს კანდიდატურა რაღაც არ მომწონს! მაგარი ფაფხურა კაცია. საბატინი არ ვიცი! მაგრამ ერთი რა ფაქტია, რომ მის გუნდს არასდროს არაფერი მოუგია.
ორივე ფეილი იქნება მე მგონი!
interista 26 დეკემბერი 2016 13:18
ფაქტია აუსილიოს სასტავი ვერ ქაჩავს და ინტერში სატრანსფერო პოლიტიკა შესაცვლელია ეგ აშკარაა. საბატინი ძაან მაგრია მაგან ააწყო რომა და რა ა~მაგრი გუნდი დააყენა, მაგრამ ლეონარდოც მევასება. თუმცა ამ ორში მაინც საბატინს ვამჯობინებ იტალიელია და იტალიელებთან ძაან დიდი გავლენა აქვს...
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba
ირაკლი ზასეშვილი

კარგი ჯერ ჯერობით არაფერი. ივანა მიდისო. რაჯას არ უშვებენო. იუტო და ბაყარი კლუბს იცვლიანო სავარაუდოდო
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

რუდიგერი ვერ იყიდეს ვიდალმა უარი უთხრა კონტი აგვახიეს რიკარდო როდრიგესიც და ვხვდებიტ რო ფეხბურთლებს
ვერ ყიდულობენ და ორი აგურრი მაინც იყიდონ დასჭირდებათ
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

zdarovatt rame siaxleebi arariss?
internazionale
internazionale
30 ივნისი 2017

ამოგებულია ტაზო გავსწორდიტ უეფასტან ))))

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 13
მომხმარებლები: 2
სტუმარი: 11
მიხო bacho131