ე.წ მწვრთნელების კასტინგი სასტუმრო "მელიაში", პიოლი და მარსელინო მილანში არიან

image
მედია აქტიურად საუბრობს "ინტერის" ე.წ მწვრთნელების კასტინგზე.. ამ წუთებში მილანის სასტუმრო "მელიაში" პიერო აუსილიო, გარდინი, კია და "სუნინგის" წარმომადგენლები "ინტერის" ახალი მწვრთნელის საკითხს განიხილავენ შეხვედრას ესწრებიან "ნერაძურის" ორი მთავარი კანდიდატი სტეფანო პიოლი და მერსელინო. როგორც უკვე იცით პირველი არჩევანი კაპელო გახლდათ, რომელმაც უარი განაცხადა შავლურჯების ჩაბარებაზე.


წყარო: La Gazzetta dello Sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 482 / 10
  • 4-11-2016, 21:04
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista 5 ნოემბერი 2016 16:53
Diego22,
ბაზარი არა დაცვითი სტილი გვაქვს მაგრამ ჩვენს დაცვას შეხედე აბა? ვინ რა უნდა დაიცვას. დღევანდელი სატსავიდან გამომდინარე შემტევი უნდა შევუბეროთ კარგი შემტევი ოღონდ იმიტომ რომ შეტევაში გვყვავს ძლიერი მოთამაშეები. მარსელინოს ტაქტიკაა 4-2-3-1 და საკაიფოდ გამოიყენებს სასტავს შეტევაში.. დაცვითის ტილი როგორ? ვინ უნდა დააყენო დაცვაში რო გამოდგეს საკაიფოდ რომელი? ჯობია ისევ შევუტიოთ და რასაც გაგვიტანენ იმაზე ემტი გაუტანოთ. როცა დაცვით სტილში თამაშობ ფლანგები უნდა გვივარგოდეს ძმა რომ კონტრშეტევაზე სახე ააცალონ მაგრამ ვინ რომელი? :დ სანამ კაი მცველებს ავყრით ჯობია შეტევას შეუბეროთ
suning 5 ნოემბერი 2016 16:26
marcelino
--------------------
cc
mordexa 5 ნოემბერი 2016 15:27
kapelos moxuci dedac ara dzmebo chemi azrit interma stili unda sheicvalos pirvel rigshi tanamedrove fexburtshiii es dacviti stili vegar amartleeebs vinme guardiolas klopis simeones nairi gvinda rom gundi tavis stilze gadaiyvanos interma unda ugalatos tavis stils tore kargad chans ra dgeshi vart
forza inter 5 ნოემბერი 2016 01:07
Diego22,
getanxmebi kargad sheapase situacia
Diego22 5 ნოემბერი 2016 00:00
ყოველ შემთხვევაში ვინც არ უნდა მოვიდეს ფორცა ინტერ
Diego22 4 ნოემბერი 2016 23:59
არცერთის არ მჯერა. პიოლის განსაკუთრებით. 10 სეზონში 9 გუნდი ჰყავს გამოცვლილი და იტალია რო იცის არაფერს არ ნიშნავს, მანჩინიმაც იცოდა იტალია, მაცარიმაც და გასპერინიმაც მარა ჩემი ფეხები. მითუმეტეს პიოლი არაა მაცარის და მანჩინის დონის. მარსელინიო კიდე არაა რა ჩვენი სტილი, ჩვენი დაცვითი თამაში ვიცით და ეგ უნდა გვათამაშოს ვინმემ.

აი მე ჰიდინკი მინდოდა. ჯერ ერთი რო დაცვით სტილს თამაშობს და მეორე კიდე უმუშავია დიდ გუნდებში და გამოცდილია უფრო.
bobo_32 4 ნოემბერი 2016 22:13
droebitistvis pioli gamodgeba bolos da bolos gacilebit tsudi sastavi hyavda lazioshi intertan sheddarebit da ligaze ki gaiyvana magram mere chavarda
interista 4 ნოემბერი 2016 21:34
fsiqologiuradaa gundi chavardnili da taqtikuradac sul moshlilia a vici eg de boers davabralo tu imas, rom agvistoshi sheucvales mwvrtneli sezonis dawyebamde rti kvirit adre
NERAZZURI 4 ნოემბერი 2016 21:21
aset mdgomareobashi ravici mainc italielis moyvana albat uketesi iqneba icis mainc italiuri stili,rogorc mwvrtneli ise marselinio uketesia......gamoasworon ragacaaaa ukveee dzaaaaaan chavardnilebi vart!!!!!
interista 4 ნოემბერი 2016 21:05
პიოლიც და მარსელინოც საუკეთესო ვარიანტებია ჩამოთვლილ კანდიდატებში. მარსელინოს უკეთესი გუნდი ყავდა ვიდრე პიოლის , მაგრამ პიოლიმ იტალიური ფეხბურთი ციის რავიცი რომელიც უნდა მოიყვანონ უკვე აღარაფერის მჯერა სანამ სიმეონე ან მოუ არ დაბრუნდება
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 7
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 7