დე ბურის ბოლო მატჩი ევროპა ლიგაზე იქნება?

image
იტალიური მედიის ცნობით ფრანკ დე ბურის ბოლო შანსი ხუთაბათს ევროპა ლიგაზე იქნება. ჰოლანდიელი მარცხის შემთხვევაში განთავისუფლდება. მისი შემცვლელების სია კი ასეთია: ბლანი, ლეონარდი, კლოპი.

წყარო: La Gazzetta dello Sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 419 / 32
  • 31-10-2016, 15:16
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Tifoza 1 ნოემბერი 2016 02:26
interista,
mec movrchi shenc daimaxsovre rac me dagiwere :) mourinio intershi ar moasunineben an tu moasunines 115 adgili ar agvcdeba es daimaxsovre da mere gagaxseneb :)
interista 1 ნოემბერი 2016 00:53
Tifoza,
საუბრის გაგრძელებას აზრი არ აქვს მეთქი ხო დაგიწერე და აღარაფერს დაგიწერ მოვრჩი მე. უბრალოდ ის გაითვალისწინე რაც გთხოვე ;)
Tifoza 1 ნოემბერი 2016 00:36
interista,
hoda kakraz manchinimac moagebina zedized 5 jer seria da tasi me lichnad exa ertxel mainc ro moagebinos romelime trenerma inters seria imasac davafaseb magram manchinis yvela dedis mutel vaginebt shedegi ro ver dado magitom igive iqneba mourinios shemtxvevashi me ar mjera mag kacis da magi tu moatries amatma magat moutyan dedis traki magram darwmunebuli var ar moiyvanen tavshi chkua tu aqvt ! simeone exa moiyvanon tqo ar vidzaxi mova roca dro iqenba erki ki vici ro mou ro movides intershi mere shestavazebs romelime grandi da miagdebs inters rogorc qna adre ! di franchesko minda an mixailovichi exa !
interista 31 ოქტომბერი 2016 23:21
Tifoza,
მე ეხლანდელი მანჩესტერის თამაშები არ მიგულისხმია მე მანჩსტერის ისტორიული თამაშები ვიგულისხმე დიდი წარსული ;). რაც შეეხება სიმეონეს შენზე მეტად თუ არა ნაკლებად არ მიყვარს და არ ვაფასებ, მაგრამ არა მოურინიოზე მეტად მოურინიომ უკვე დაწერა ინტერში ისტორია და სიმენეს ჯერ არაფერი გაუკეთებია როცა მოვა და გააკეთებს იგივეს მერე ვისაუბროთ და მერე შევადაროთ. სიმეონეს მოსვლის შანები კი შეუძლებელის ტოლფსია ახლა იმიტომ რომ თქვა მაგ კაცმა და ყოველ ინტერვიუში ამბობს 2018 წლამდე ატლეტიკოს არ დავოვებო მაგას არ ინტერის გამო გააკეთებს ატლეტიკო ინტერზე მეტად უყვარს და ასე არ დააგდებს. სადაც გინდა იქ თქვი ეგ შენი პირადი აზრია, მაგრამ ამ საიტზე აღარ დაწერო მოურინიოზე მსგავსი რამ ეს თხოვნა იქნება და იმედია გაითვალისწინებ ;) დალშე გვეყო ამაზე საუბარი ორივე სხვადასხვა აზრზე ვართ და გაგვიგრძელდება..
Oliver 31 ოქტომბერი 2016 22:32
კლოპი არა სერ ალექს ფერგიუსონი :დდდ
Tifoza 31 ოქტომბერი 2016 22:19
interista,
manchesteris shemtevi fexburti ar gaishva arsad da etyoba martla ar uyureb shen manchesteris tamshebs :) chemze didi interista me vabshe ar meguleba tu simarlte gainteresebs dzmao rogorc she giyvars interi imeze metad tu ara naklebad arc me ar miyvars ase rom mec interistvis kargi minda da vtvli ro mourinio interistvis damgupveli iqneba amas vitvi ginda milanis balshiktan da ginda manchesteri baleshiktan !
interista 31 ოქტომბერი 2016 22:02
Tifoza,
მე არ ვარ ჩვეულებრივი ბალეშიკი მე ვარ ინტერისტა და აქ არიან ინტერისტები, რომლისთვისაც მოურინიო კერპია და ჩვენი საყავრელი გუნდის დიდი ისტორიის ერთ-ერთი დიდი ავტორი. მანჩესტერს ვერ მოერგო იმიტომ რომ მანჩსტერი არა მოურინიოს სტილი თუ მანცესტერის ისტორია და მისი თამაშები ნანახი გაქვს უნდა მიხვდე მააგს მანჩესტერი შემტევ ფეხბურთს თამაშობს მანჩესტერს სხვა სტილი აქვს რაც მოურნიოს სტილისგან განხვავდება. ხოო მაზე საუაბრი შორს წაგვიყვანს უბრალოდ ერთი რამ გაითვალისწინე აქ მოურინიოზე ცუდად აღარ დაწერო, შემოდიან სხვა გუნდის ფანებიც რომლებიც ამას კითხულობენ და როცა ინტერისტა მოურინიოზე ასეთ რამეს წერს ჩვენი სირცხვილია ეგეთირ ამ დაწერე ინეტრის დახურულ ჯგუფებში სადაც მარტო ინტერისტები კითხულობენ იმედია გაითვალისწინებ ძმა მასეტი კომენტარებით გუნდის სიტორიას აყენებ შეურაწყოფას შენ არ გევასება არავინ გეუბნება დაგევასოს უბრალოდ სხვა ინტერისტებს გვეცი პატივი ვისთვისაც ჯოზე მოურინიო ლეგენდა ინტერის დიდი ლეგენდა და ლეგენდებზე ასეტი საუაბრი სირცხვილია ჩევნთვის ეგ იგივეა ძანეტიზზე დაწეროს ვინმე ასეტი რამ, მოურინიო არის შალურჯი და სიე უყვარს ინტერი როგორც ჩვენ...
Tifoza 31 ოქტომბერი 2016 21:57
interista,
vabshe sxva ragacas saubrob chemi dzma ra shuashia exa interis baleshiki da chelsis baleshiki curva nords rato exebi chvenze vilaprakot chvenc xo chveulebrivi baleshikebi vart interis da chvenairebi xo arian saqartveloshi chelsis baleshikebi ro idzaxi chelsis stili ar ariso pirvlad ro mivida chelsishi xo moigo premier liga mere rato gaiyvan gundi 15 agilze ro stili sheecval u ra moxda ?! italiuri da inglsur fexburts rogorg ggonia shen me ver varchev?! an juve ar aris italuri gundi da vize nakleb shemtev fexbuts tamshobs manchesterze tu chelsize ?! mtavaria shedegi amas mec vidzaxdi mara mourinios dro wavida da neta moiyvanon ro tqvenc mixvdet rasac vambob mourinio mtlad dagupavs inters rogorc dagupa chelsi da gupavs exa manchesters !
interista 31 ოქტომბერი 2016 21:48
beqa17,
სიომეონე 100% გამორიცხე ძმა, თქვა მაგ კაცმა 2018 წლამდ ეარსად წავალო ამიტომ შემაცირა კონტრაქტიც, რომ მაგის მერე დარჩენას არ აპირებდა, თუმცა მანამდეც არ წამოვა ეგ ყველანაირად გამორიცხულია, ახლა თუ ვინმე ძლიერი მწვრთნელის დათრევა გვინდა ერთადერთი შანსი მოურინიო რომელიც მანჩესტერს ვერ მოერგო
interista 31 ოქტომბერი 2016 21:46
Tifoza,
ჯიგარო მოურინიომ იგივე გაუკეთა ჩელსის რაც ინტერს? არა. ინტერის ფანებს და ჩელსის ფანებს როგორ ადარებ ერთმანეთს? საკუთარ სტადიონზე ჩახია კურვა ნორდმა ჩელსი ინტერის მატჩზე. დარწმუნებული ხარ რომ მოურინიო ვერ გაამარტლებს ინტერში? რა ლოგიკით? უკვე ჩამოვიდ და ვერ გაამარტლა? სხვა ლოგიკა არ არსებობს. შემადგენლობა არაა მთავარი ეგ უნდ აიცოდე შენ პსჟ-ში ანჩელოტის რა სატსავი ყავდა გახსოვს? რატო ვე რგააკეთა იგივე რაც მილანში გააკეთა? იცი რა არი მთავარი მწვრთნელის სტილი ერგებოდეს გუნდს და მორუნიო როგორ მოერგო ინტერს უნდა იცოდე მაგი შენ არა?. მოურნიოს სტილი იცი რაცაა დაცვითი ფეხბურთი ხო არის ეგრე კონტრშეტევები და კარგი კომბინაციები.. ინტერის სტილი რა არის? არის იგივე? არის. ინტერის ლაღი და ლამაზი ფეხბურთი გინახია ოდესმე? ინტერი არის იტალიური კლუბი რომელიც იტალიურ სტილში თამაშობს აი მანდა აგანსხვავება დ აამ გუნდ სმოუყვანეს დე ბური რომელიც შემტევ დ აგახსნის ფეხბურთს თამაშობს ამიტომ გვხსიან შუაზე.
beqa17 31 ოქტომბერი 2016 21:41
Vici da magrad minda eg dabrundes magram ese cotaxnit mechveba dabrundes gundi dalagos da mere simones dautmos adgili imedia manchesteri wagebs ligaze da gamoagdeben mous...simone dzan magaria magram 2018 wlamde ar mgonia movides gundshi is ar datovebs atletikos maqamde tu wels liga dado datovebs mxolod mag shemtxvevashi torem iqamde arsad gaushveben
Tifoza 31 ოქტომბერი 2016 21:39
interista,
me ar vidzaxi interistvis araferi gauketebiatqo ubralod exa inters mourinio gamoadgeba ki ara de burze uares uzavs, tu gaxsovs mourinio chelsishi ra doneze uyvardat magram rac exa damarta magis mere azri sheecvalat ! inters liga moagebina exa ro moiyvanon da gundi 15 adgilze ro gaiyvanos igive azrze iqnebi ? me ara dzmao da mjera mourinio ro movides uaresi daemarteba inters ! tipi 100 milionian fexburtelebit verafers ver aketebs da intershi isets ras gaaketebs ro gundi fexze daayeno ai simeone ukve sxva temaa imitom ro magaze magari treneri dges dgeobit chemi gadmosaxedidan ar arsebobs imito ro yvelaferi aq tips taktika roca sachiroa sheteva roca sachiroa dacva da talnatebis amocnoba, mournios amocnobili talanti me ar maxsovs ai magito ar minda mourinio , sheidzleba adre magari treneri iyo mara dges dgeobit chveulebrivi teneria imito ro dges magis taktikebi ar chris ! mourinios madloba rac interistvis qna magram mere adga da realshi wavida mashin gamityda magrad realshi ro gagvcval da rato gagvcvala ar manteresebs !
interista 31 ოქტომბერი 2016 21:18
beqa17,
am inters tavdajerebuloba da mkacri xeli unda zogiertebi tavze arian wasulebi da mag mxriv mourinhoa idealuri mourinhos fexze kidia sheni icardi rom argentinelia fexebze kdia yvela d ayvelaferi vind gunds ar adgeba ai egaa magari da am gundas eg unda eg daqoqavs. ase tu gaagrdzela manchestshi da darwmunebuli var asec iqneba imitom rom ara amnchesteri magis stili uechveli zmatramde gamoushveben. leonardos moiyvanen an vinme italiels roms eznis bolomde iyos blani imito gamoricxes rom sxva mziebi aqvt da blans or wliani kontraqti unda.
interista 31 ოქტომბერი 2016 21:16
Tifoza,
jigaro aravis trakiss aqme araa aba rogor udna miigo? aravin arafers gikrdzalavs ubralod ragaceebi und agaitvaliswino da sie wero es inetristebis saitia da interistebistvis mourinho racaa xo ici? curva nordi fexze audga d \a ise daxvda umgera roca erti taimi tribunaze stumrad ijda. eg kaci interis didi sitoriis didi nawilia ar gevaseba gasagebia eg shentvis sheinaxe ase jobia imitom rome s interistebis fan clubia. kacma 40 wlis antruli liga moagebina gunds da ertaderti clubi gaxada interi italiashi romelsac tripleti aqvs mogebuli. 2010 wlis shemadgenlobaze aagri sastavebi yolia inters da romelma qna rame? igive satsavi yavda wina mwvrtnelebs imitom rom sabebretit moagebina mourinhoze rato manamde veravin moigo? mourinhom daquqa gundi da yvela ixmara taqtikurad romelsac fexburtelebi mqsimalura dasrulebdnen
Tifoza 31 ოქტომბერი 2016 21:11
interista,
da shen piradulad ra miige ? au chemi deda vatire vinme tu amikrdzalos am saitze k iara sadme chemi azris dafiqsireba , am mevaseba mourinios fexburti da ar minda ro intershi movides , rogorc shen balsheikob ise vbaleshikob bicho da rasac minda imas davwer tu ragac ar momewoneba avdgebi da davafiqsireb ise rom aravis shevekitxebi gasagebia ?! shen nu ufrosob erti cheulebrivi rigirti baleshiki xar interis rogorc me da nu maswavli sircxvili ra aris da ra ara gitxari ukve me chemi azri maq shen sheni !
beqa17 31 ოქტომბერი 2016 21:06
Xo da magas vambob mec dzma leonardos tu moiyvaneben torem mourinio ar mgonia gamoushvan manchesteridan da tan 1 wlit arc mourinio ar mova intershi simone da interi shetanxmden sityvierad ar mgonia romelime dargvios sityva......mou interistvis shesanishnavia taqtikuri pexburti uyvars da italiashi taqtikuri pexburti midis sul rac exerxeba eg mous udzaxe dacvid da cud pexburts atamashebs gundso magram liga magit aigo da rom movides 2 welshi isev dadebs ligas mitumetes potenciali aqvs gunda magram mwvrtneli inda dzlieri
interista 31 ოქტომბერი 2016 21:00
adriano,
saidan gachite eg xumroba dzma? :D :D isedac shokshi vart kide eg gvinda :D
NERAZZURI 31 ოქტომბერი 2016 20:57
mourinio idealuri iqneba rom moiyvanon mara eg naklebad savaraudoa...yvelaze metad dgesdgeobit marto mouriniom icis interis stili da zustad eg gvinda exla chvenc...
adriano 31 ოქტომბერი 2016 20:53
არველაძე ინიშნებაო მართალია ?
interista 31 ოქტომბერი 2016 20:50
beqa17,
am etapze yvela top mwvrtneli dakavebulia dzmao simeone gamoiricxa 2018 wlmde vrchebia tleticoshio da sityvas shesrulebs nu tu liga moigo sheidzleba rame shecvalos, yvelaze kargi varianti mourinhos dabruneba da egec unda vilocot manchestershi ase gaagrdzelos.
interista 31 ოქტომბერი 2016 20:48
Tifoza,
cota wesierad piradulshi nu gadadixar jigaro. interistasgan mourinhoze ade saubari sircxvilia da magi avgnishne da zedmetebi ar ginda ;) shen risi gjera da risi ara ar gavinteresebs es interi fan clubia da mourinho interistebistvis racaa da vincaa ici amitom ams aitze mourinhoze cudi araferi dawero wadi d amilansitebis saitze landzge imatac ar evasebat
Tifoza 31 ოქტომბერი 2016 20:19
interista,
shen nu maswavli tu chem izma xar interis siyvaruls da fexburtis codnas, su ar mainteresebs milanis fani ras ityvis me chemi azri maq da aravis trakis saqme araa, rac sheexeba mouriios bazari araa didi istoria dawera mara dges dgeobit risi maqnisia rato ver aketebs manchestershi verafers?! rato ver gaaketa chelsishi veraferi xo ver ityvi kai gundi ar yavso. an realshi ra gaaketa daaxia burti tavze barsam da ro gamoagdes magis mere moigo gunda orjer liga , da shen gjera ro interis mogebuli finali mous damsaxurebaa is sneiderma etoom da militom moiges imena piradad magatma ! mouze sazizgar fexburts ar tamshobs arcerti treneri vabshe liverpooltan ise itamsha manchesterma imena saerto trenerobidan movkvetavdi chemi neba ro iyos ragac sazizgroba qna tipi gamovida da imena nichiaze itmasha chajda dacvashi 11 kacit ! kai mous mosvlas iemna gasperinic ki mirchevnia daje ,, am jerze intershi minda mixailovichi an di franchesko bolobolo ena mainc ician daje stramacionic magrad gamiswordeba lijbi mourinio ar moiyvanon
beqa17 31 ოქტომბერი 2016 20:17
Klopi zapxulamde arsad wamsvleli ara mitumetes liverpuls ise atamasheps rom gundi daprinavs dacvashi aqvs problemebi da imasac gamoasworeben zamtarshi da chempionobazec ibrdzolebs tavisuplad da awyobili gundidan ar wamova sanm mis sityvas ar ityvis mitumetes erti wlis gamo mere simone moyavt gundshi da ar mgonia magis gamo liverpuli datovos vpiqrob leonardo mova da veratis moiyvans
interista 31 ოქტომბერი 2016 19:19
Vieri,
xuteuli ara dzmao seria-b-shi ar gagvishvas magaze vdardob ukve :D
Vieri 31 ოქტომბერი 2016 19:06
ara bichebo eg gasashvebia. amaze uares shedegs ar moitans mcvrtnelis shecvla. eg rom darches 5 euli sanatreli iqneba
interista 31 ოქტომბერი 2016 18:59
goleta911,
presam.. klopi kaia xania interis saiznea, de boerze mets ki gaaketebs italiuri fexburti icis kacma gamocdilia da avtoriteti aqvs risganac de boeri shorsaa
goleta911 31 ოქტომბერი 2016 18:15
კლოპი ვინ დაწერა ? 8
interista 31 ოქტომბერი 2016 18:09
beqa20,
tamashebs taqtikurad vagebt da mourinho ici rato usvelis mourinhos italiuri stili aqvs taqtikurad dzlieria dzalian dzlieri.. kontrshetevebi kombinaciebi mou udzlieresia manchesteri ara magiss tili imitom rom shemtev fexburtia manchesteris stili interis stili aris sufta italiuri kargi dacva da dzlieri kobinaciebi kontrshetevebi ai egaa chvni interis stili interi d ashemtevi da lamazi fexburti ginaxia? lamazi fexburtit moviget tripleti? barcelonas rogor mouget lamazi fexburtit? mourinhos tvinit da chveni fexburtelebis zusti shesrulebit mwvrtnelis mititebebi zustad sheasrules amoketes barcelona d akontrshetevebze daades ai egaa inetris stili ai esaa mourinhos gundi imitom rom interi mous stilshi jdeba 100%-it
interista 31 ოქტომბერი 2016 18:05
Tifoza,
gadaob to? mourinhoze magas rogor ambob interista xar shen namdvilad? mourinhoze didi sitoria vin dauwera shens ayvarel clubs? mourinho tatqikurad udzlieresi mwvrtnelia egeti sisulele meored agard awero .. milanis fanisgan gagigia rame ancelotize msgavsi ram etqvas eget rames piridan rogor ushveb sircxvilia
beqa20 31 ოქტომბერი 2016 17:31
marto maurinio vapsheverapers izavs am sastavit nagavi dacva gvyavss arc gadasarevi naxevardacva da es ikrdic sadamde gaixeva ar vici, simartle vtkva mourinioc ver ushvelis aseti pexburtelebi ro gvyavdes, tan mous sayvareli klubia manchesteri da aramgonia wamovides
Tifoza 31 ოქტომბერი 2016 17:06
interista,
ra gixaria mere mourinios moyvana gagiswordeba?? mourinios dzalit treneri dedac mo v.... magrad ar mevaseba magis fexburti, simeonec xo dacvit fexburts tamshobs magram imena mous fexburti mezizgba sayurebladac ar minda moashoron mourinio aq ar moatrion tipi 120 milioniani fexburtelebit verafers aketebs da aq palacio da ansaldebit xo vabshe seria bshi gaajvavs
interista 31 ოქტომბერი 2016 15:17
არა ევროპა ლგიაზე უნდა მოვიგოთ თორე დაგვერხევა. კროტონესაც მოუგებს აი მერე დაერხევა.. ცოტა ხანიც გავუძლოთ ბიჭებო დ ამგონი ესენი მოურინიოს უმიზნებენ თორე აქამდე გაუშვებდნენ. მოუსაც მალე გამოაპანღურებენ მანჩესტერიდან 19
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
fanatik
fanatik
დღეს 21:43:23

ეს რა კიალენდარი დაგვიჯდა ხტფუი რა პირველი თამაში ფიორენტინას
ვღებულობთ და მერე რომაში გავდივართ ეგრევე ძნელი თამაშები რა!! პირდაპირი მიდის ეხლა კენჭისყრა 20
interista2008
interista2008
გუშინ 21:39:44

chekerini magari kacia videoebs vukure imena taantia
interista2008
interista2008
24 ივლისი 2017

sagol jovetic
davlasha
davlasha
24 ივლისი 2017

bratci qartulad visac gindat yureba ager setantaze gadis qartuald http://setantageorgia.ge/
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 15
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 15