"ინტერი"-"ტორინო": 2-1

image
"ინტერი"-"ტორინო" გუნდების ოფიციალური შემადგენლობები:

ინტერი (4-3-3): ჰანდანოვიჩი, ანსალდი, მირანდა, მურილო, ნაგატომმო, ბროზოვიჩი, ჟოაო მარიო, ბანეგა, კანდრევა, ედერი, იკარდი.

მწვრთნელი: ფრანკ დე ბური

ტორინო (4-3-3): ჰარტი, ზაპაკოსტა, როსეტინი, მორეტი, ბარეკა, აქუაჰი, ვალდიფლორი, ობი, ფალქუე, ბელოტი, ლიაიჩი.

მწვრთნელი: სინიშა მიხაილოვიჩი

მსაჯი: მასა.

საყურებელი ლინკები 1

საყურებელი ლინკები 2

წყარო: fc inter.ge

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 447 / 10
  • 26-10-2016, 22:25
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
TEMO bolqvadze 27 ოქტომბერი 2016 01:09
Yvelaze realuria ianvarshi kargi treneris datreva tu mourinios gaushoben da chventan mova 99% da tu ara jobia darches de buri, ori kandidatia interis nxsneli mou an simeone, sxva shemtxvevashi unda darches de buri, am cagebebit ar ganisazgvreba jer 10-te turia cin kido bevri droa, an mou an sineone: )
TEMO bolqvadze 27 ოქტომბერი 2016 01:03
Gilocavt mogebas, momecona tamashi ikardis bravo,brozomac sakaipot iyumara, imedia am mogebit davicyebt mogebebis serias, chemi azrit de buri unda datovon, bevri chavardna aq gunds da bevri uazro qula davkarget magram axla treneris gamocvla uazrobaa, ertaderti minusi aq de burs gabigols ro ar adzlevs shans, kargi iqneba 4-4-2ze ro gadavides da cin ikardi gabigoli ro daayenos ukve droa, tamashi nagdad momecona.vpiqrobdi ro torino upro met saxipato mometebs shegviqmnida,erti gauvardat da magit daamtavres, es erti da sxva mravali mogebebi,
interista 27 ოქტომბერი 2016 00:34
lopezi yvela mowinaagmdege gundshi ro iyos kai iqneba ciardi imena gijdeba :D
interista 27 ოქტომბერი 2016 00:33
de boer trakze kocne icardis da es palacioebi da ederebi moawyvite sastavidan gabigolis tamashi mainteresebs sheni dedac
interista 27 ოქტომბერი 2016 00:20
ra palacio sheni debili dedac m**an shemoushvi gabigoli ristvis iyides eg bichi vabshe?
beqa17 26 ოქტომბერი 2016 23:32
4 2 3 1 unda etamasha handa santoni murielo miranda ansaldi.....banega mario....kandreva gabigoili perisichi ...imardi ai ese unda daewyo tamashi siswrape texnikuri da dzan seriozuli shetava iqneboda
interista 26 ოქტომბერი 2016 23:25
medelis gareshe uket tamashobs gundi burtic uchiravs
interista 26 ოქტომბერი 2016 22:51
rezo,
kondogbias travma aqvs da medels sam matchini diskvalifikacia aba tviton xo ar dadgeboda. ai nagatomoze getanxmebi
rezo 26 ოქტომბერი 2016 22:35
ra nagatomo da brozovichi tfuiii
interista 26 ოქტომბერი 2016 22:29
დღეს გადაგვირბენს ტორინო გული მიგრძნობს. რატო დაასკამა ეს პერიშიჩი დ აარა წყებინებს სატსარტოში ვერ გამიგია მააგზე კლასნი ვინ გვვავს ფლანგზე კანდრევა თუ ედერი? ან ამ გაბიგოლს სათამაშო დრო როდის უნდა მისცეს? რისთვის ვიყიდეთ? დააგდოს ეს იკარდი არფრის მაქნისია ვერაა ფორმაში რატო წამოისვეს თავზე ვერ ვხვდები
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 8
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 8