"ინტერი"-"კალიარი": LIVE 1-2

image
"ინტერი"-"კალიარი" მატჩის საყურებელი ლინკები:

ოფიციალური შემადგენლობები:

ინტერი: ჰანდანოვიჩი, ანსალდი, მირანდა, მურილო, სანტონი, მედელი, ჟოაო მარიო, ბანეგა, პერიშიჩი, კანდრევა, იკარდი.

კალიარი: სტორარი, პისაკანე, კეპიტელი, ალვეში, მურუ, მუნარი, ტაჩტსიდი, პადოინი, დი ჯენარო, მელჩიორი, საო.

საყურებელი ლინკები

წყარო: fc inter.ge

5 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 1145 / 30
  • 16-10-2016, 17:20
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
fanatik 23 ოქტომბერი 2016 21:40
am yle deburam mesame tamashi zedized caago seria ashi es siri es gaajvas aqedan am sirma aman!!! dagupulebi vart celsac uligod davrchit ra sastavit xalxs ra xelpasebs uxdian da yleze kidiat darbian sirebivit varsklavebi stadionze! da mastebs 10 laria aqvs tveshix elpasi da naxe ra gviqnes tavze burti dagvaglijes xtfui imena dagajvi tavze debur!!!!
Bako 21 ოქტომბერი 2016 19:55
Davbrundi )))))
TEMO bolqvadze 19 ოქტომბერი 2016 23:39
garsia unda moiyvano da es iqneba dzaan magari. Xvale de burs kido miartmeven da tan chaalagebs bargs. magis saqme casulia xelidan. Cavides holandiashi jobia mara iqac siria. Sharshan ra qna ra chempionoba dakargs bolo turshi. interis donis nagdad araa. garsia minda magrad ro movides da dalagdeba yvelaperi.
fanatik 19 ოქტომბერი 2016 22:33
TEMO bolqvadze,
http://intermilano.ru/news/30780-sky-sport-prognoziruet-vozmozhnuyu-rasstanovku-
na-match-s-sautgemptonom.html ager zmao xvale ra taktikit gamovdivar da ra futbalistebit! deburs kankali aqvs trakshi ukve gamoyara yvela peros garda da banegas garda kide kai melo ar daayena am ylem ziritadshi!! zato ra ginda niunkuri asnavnoishia sheca imena kacma ra :DDDD
fanatik 19 ოქტომბერი 2016 22:31
TEMO bolqvadze,
kapelo ,garsia,blani,pioli,bielsa da guidolini boashtan ertad agenidan archies garsia romastan rom danishnen pirvelive sezoni roma gaiyvana 2 adgilze!!! garsiam da shemtevi futboli itamasha seriozuli! amas plius garsiam lili ligaze gaiyvana da ra pexburti atamasha lils bliad imena kerketi kakali iyo!!! dadet ra rame inpormaciebi 5 dge ar dadebula!!! zalian didi droa !!!
TEMO bolqvadze 19 ოქტომბერი 2016 22:18
Dadet ra siaxleebi. Pelegrinzec daicera sasuolodan undato dzaan magari axalgazrdaa. Neta daitrion italiis momavalia.
TEMO bolqvadze 19 ოქტომბერი 2016 22:16
Garsiaze daicera de burs shecvliso didi siamovnebit vixilavdi garsias. Tan italiis chempionatis gamocdileba aq da kargad icis italia. Am de buris ar mjera da ra vqna. Jobia droze gaushvan sanam gviani araa da ar davidziret.
Vieri 19 ოქტომბერი 2016 14:06
kargi mcvrtneli gvaklia iseti rogoric iko mou
TEMO bolqvadze 19 ოქტომბერი 2016 13:53
simeones axla ver moiyvanen da momavalshi daitreven sityvieri shetanxmeba aqvt da didi albatobit camova chventan. Tan pulis problemac ar gvaq. Mtavaris sameulshi unda movxvdet. Gundi kargi gvyavs mara ragac gvaklia. Rogorc yoveltvis sul ragac gvaklda. Atalantashi aucileblad unda movigot. Tore cud dgeshi viqnebit,
Vieri 19 ოქტომბერი 2016 13:26
ra dros kapeloa dzmobas gapiceb.. vitardeba fexburti, safexburto azrovneba, inovaciebi inergeba da kapelos bebiachemis droindeli xedva ra chem sled gvinda. simeone kvelaze kargi variantia manamde deburi ikos jobia damijere. axla mcvrtnelis shecvla aris didi sisulele
TEMO bolqvadze 18 ოქტომბერი 2016 22:48
Kapeloze icereba de burs shecvliso. Chemi azrit droze unda moxdes de buris gashoba, ver gaamartlebs es kaci intershi. Zapxulamde kapelo gaascorebs da zapxulshi simeone unda daitrion.
fanatik 17 ოქტომბერი 2016 22:33
jobia ikardi gayidon exla zapxulshi aucileblad es ra yleoba gauketebia da utqvia am gamoyleebuls amas!!! da im 100 milions damaton puli kide xamesi,suaresi da aguero daitrion da cin 2 tavdasxmelit atamashos vinc mova treneri unda iyos 4-1-3-2 es cyoba! rac sheexeba deburs male gadacydeba misi bedic albat uaxloes tamashebshi raa!!!
fanatik 17 ოქტომბერი 2016 22:29
TEMO bolqvadze,
jer ara zma 2018 clidan yvela camyvani chempionatebidan pirdapir gava 4 gundi magram am tamashit tu ginda 10 gadiodes mainc ver gavalt 10eulshi!! sanam es ylekaca iqneba trenerad!!
TEMO bolqvadze 17 ოქტომბერი 2016 11:36
ra mainteresebs ligaze italiidan 4 gundi gadis ukve? Adrr skudetoze vpiqrobdi da axla 4 gundi gadis vkitxulob bliad. Bazari araa axla daicyo turi da cin bevri tamashi gvaq. magram me lichnad de buris imedi agar maq es kaci ver daayenebs gunds. Es erti celic unda gavudzlot da momavalshi mova giji simeone darcmunebuli var. milanma rogor unda gvajobos magenze uketesi gundi gvyavs. Montela italiashi gamocdili da icis italiis pexburti da ki debs shedegs. de burs prandeli daetriat jobda an strama daebrunebiat. Vinc icis italiis chempionati.
crespo 17 ოქტომბერი 2016 11:04
es gundi arari chaladidis mekartofileebi arian ra meti araferi fexburts mazizgeben deburti iena gasashvebia egreve ra mwvrtneli egari naxuloben chamoweril mwvrtnelebs da aq swavloben mourinio unda daetriat ra an simeone
Vieri 17 ოქტომბერი 2016 10:51
ase mgonia ar eshveleba am gunds araperi. kai raa kaliaristan rom caageb saxlshi da bolonias 1-1 etamashebi prosta texavs magrad. adrec ase iko axlac asea. vitom da ki vikidet kargi igrokebi, magram ragac aklia am gunds koveltvis ase iko ai ragac aklda da ra dgemde ve vxvdebi. amis dedac moutmenlad velodebi shabat kviras amat tamashs rom vukuro da 90 cutshi mishxamdeba is molodini. amati dedac
LUIS FIGO 16 ოქტომბერი 2016 23:23
სანამ დებური იქნება ინტერის მწვრთნელი არაფერი გვეშველება არა ეს კაცი იმ დონის ჩვენი გუნდი გაწვრთნას მაგას ისევ აიაქში გონია თავი ყველაზე მაგრად მარიო მომეწონა მართლა მაგარი ფეხბურთელი დავითრიეთ
TEMO bolqvadze 16 ოქტომბერი 2016 22:56
Napoli arsenali 90 milions tu 80 ixdida da axla kontrakti ro gaagrdzela ikardin punktshi 100 milioni chauceres. Arenali echalicheba kido da gavyidot jobia 100 milions tu ara 80 mainc avaxevt. Kacs tu ar daugeche burti ver itans. Tavisit ver qmnis momentebs.
Oliver 16 ოქტომბერი 2016 22:40
აუფ 100 მილიონად გაყიდონო ისე იძახით ვითომ ვინმე გადამხდელი იყოს :დდ 40 მილიონს მაქსიმუმ გადაიხდიან ამაში ))
Anime-boy 16 ოქტომბერი 2016 21:51
gavyidot raa eees vandas bichi 100 limonad da centrshi jovetichze da gabi golze avawyot gundi damgales am mazila argentinelebma
Diego22 16 ოქტომბერი 2016 21:39
რა ანგარიშითაც არ უნდა დამთავრებულიყო ეს თამაში გინდ 5-0 მოგვეგო ამას მაინც ვიტყოდი: უნიჭიერესი ბრაზილიელი ვიყიდეთ რომელზეც ძალიან დიდ იმედებს ამყარებენ მომავალ რონალდოს უწოდებენ, უკვე რეკლამებში იღებენ სპონსორები და ლამის ინტერის სახე გახდა და ამ ჩემისამ ბოლო 4 მატჩში 15 წუთი ატამაშა. როგორ მრგონა დღეს ძირითადში დამხვდებოდა.

აი იკარდიზე მინდოდა მეთქვა კიდე რო მაგარი ქინძი როჟაა. რაღაც მაგარი სისულელეები დაუწერია თავის ვაი წიგნში და დღეს თურმე მთელი სტადიონი მერდას ეძახდა და ამის დრო იყო ეხლა ;/
TEMO bolqvadze 16 ოქტომბერი 2016 21:35
Ikardi unda gayidon 100 milionad da mag pasad 2 magali donis pexburtels davitrevt. Barbosasac miecema shansi. Bichze amxela imedebs amyareben da unda mices shansi. Kandreva an ikardi unda dasvas skamze. Gunkuris gamoyvanas brozo gamoeyvana. Karoche meotxe zamena araa tore palasac shemoiyvanda.
suning 16 ოქტომბერი 2016 21:19
nakrebebis tamashebi marto chvenze moqmedebs? ...krizisi gvaq seriozuli , ikardisac exla audga cignis dacera ra 7
--------------------
cc
Anime-boy 16 ოქტომბერი 2016 20:07
chveni sashveli araaa araaaaaaaaaaaa tu ginda neymari-suarezi messis trioc iyidos suningma
TEMO bolqvadze 16 ოქტომბერი 2016 19:04
De burs stama daebrunebiat jobda. Da darcmunebuli var aseti saatavit uketes shedegs dadebda. Axla treneris gamocvla uazrobaa me ase mgonia.,karg treners axla ver moiyvanen da de buris gamocvla ar iqneba kargi. simeoneti tu chavanacvlebt kargi iqneba.
TEMO bolqvadze 16 ოქტომბერი 2016 18:59
simeone tu gviahvelis. Celsac ver gavdivart ligaze vatyob. Es ra qulebs vkargavt bliad. ikardi dges noli iyo. Plangebidanac erti ver chaacodes uazro chacodebebi.
fanatik 16 ოქტომბერი 2016 18:58
mogityan deburo damsxmeli dedis muteli she yleo gaaajvi sheni dedas sheveci me es yle es nabichvari sheca am gunkurs moutyan gunkuri da ojaxi dedis glandebi es yle es!!!!
handanovic1 16 ოქტომბერი 2016 18:57
დე ბურის გნუკურით უნდა მატჩის მოგება , რატო შემოიყვანა საერთოდ რა მოწონს მისი ბურთის დაკარგვის და ჯარიმის მეტი არაფერი არ უქნია :) ჰანდანოვიჩი როგორ მომწონდა მთელი თამაში და რა ქნა ბოლოს რა გააკეთა . საშინელი თამაში იყო. ჰანდანოვიჩის იკარდის მარიოს და ბანეგას გარდა გასაყრელია ყველა ედერის შემოშვებას ბარბოსა შემოეყვანა ჯობდა
Icardi 16 ოქტომბერი 2016 18:56
ai tqveni deburai kide wavaget wadi debur araxar shen italiistvis ukve nervebze moqmedeb
interista 16 ოქტომბერი 2016 18:39
დე ბურის ჩემოდნის ჩალაგების დროა თორე ჩაგვივარდა სეზონი.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba
ირაკლი ზასეშვილი

კარგი ჯერ ჯერობით არაფერი. ივანა მიდისო. რაჯას არ უშვებენო. იუტო და ბაყარი კლუბს იცვლიანო სავარაუდოდო
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

რუდიგერი ვერ იყიდეს ვიდალმა უარი უთხრა კონტი აგვახიეს რიკარდო როდრიგესიც და ვხვდებიტ რო ფეხბურთლებს
ვერ ყიდულობენ და ორი აგურრი მაინც იყიდონ დასჭირდებათ
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

zdarovatt rame siaxleebi arariss?
internazionale
internazionale
30 ივნისი 2017

ამოგებულია ტაზო გავსწორდიტ უეფასტან ))))

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 17
მომხმარებლები: 2
სტუმარი: 15
fanatik ირაკლი ზასეშვილი