ერიკ ტოჰირი: "ინტერს" "მეაცაზე" დარჩენა და დიდი ინვესტიციის ჩადება სურს

image
"ჯუზეპე მეაცას" ირგვლივ ბევრი განცხადება კეთდება. "ინტერის" დიდ პროექტს "ჯუზეპე მეაცასთან" დაკავშირებით, მილანის მერის და სტივენ იანგის შემდეგ ერიკ ტოჰირიც ადასტურებს:

"ინტერის" პროექტი ახალ "სან სიროსთან" დაკავშირებით ძალიან მნიშვნელოვანია. მე ვარ "ინტერის" პრეზიდენტი თითქმის 3 წელია და ყოველთვის მქონდა რწმენა, რომ "სან სიროს" განახლებით დიდ ნაბიჯს გადავდგავთ დავბრუნდეთ მსოფლიოს 10 საუკეთესო კლუბებს შორის.

ამ პროექტის განხორციელებას ხელს უწყობს "სუნინგის" დიდი მხარდაჭერა. ცოტა ხნის წინ იყო მნიშვნელოვანი შეხვედრა მილანის მერთან ბატონ ჯუზეპე სალასთან, რომელსაც ბატონი იან იანგი და მისი ვაჟი სტივენ იანგი შეხვდა. "ინტერს" სურს დარჩეს "სან სიროზე" და ჩადოს დიდი ინვესტიცია. მოხარული ვართ, რომ ჩვენს გეგმას ბატონი მერი ძალიან დადებითად გამოეხმაურა. ეს არის მნიშვნელოვანი პროექტი არა მხოლოდ მილანში ფეხბურთისთვის, არამედ ქალაქ მილანისთვისაც.


წყარო: La Gazzetta dello Sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 478 / 9
  • 13-10-2016, 21:33
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista 14 ოქტომბერი 2016 15:52
Oliver,
აზრი არ აქვს მაშ? 19 ანუ საქართველოში უკეთ იცით მილანის შესახებ მილანის ფანებმა ვიდრე აქ იტალიაში? საინტერესოა 19 კაი ჯიგარო კაი დაელოდე ნოემბერს.. წარმატებები..
Oliver 14 ოქტომბერი 2016 15:42
interista,
რა აზრი აქვს იტალიაში ცხოვრობ თუ ესპანეთში... ინფორმაციას ყველა ვეცნობით 21 საუკუნეა ღმერთს მადლობა. ინტერში ცოტა ადრე მოგვარდა ეგ საკითხი და მილანში ჯერ მიმდინარეობს პროცესი. ვერ იტყვი იმას, რომ ფინანსურად თქვენი სუნინგი როსონერის მფლობელებზე ძლიერია, იმიტომ რომ ჯერ არ ვიცით ვინ იქნებიან.
interista 14 ოქტომბერი 2016 15:28
Oliver,
italiashi vcxovrob, chemi dzma milanis fania da vici namdvilad asea.. ver shegewinaagmdegebi sakmaod bevri vici milanis amjamindel mdgomareobaze, magram didi madloba tqvens saitebs tviton mixedet ;) noembers tqven eldoet intershi sakmaod kargad da dalagebulad midis saqme interis mflobelebis vinaobac vicit :D :D me milanis qartuli saitebi ar migulisxia jigaro italiuri saitebi vici da iq vkitxulob, milanis fanebisgan ganxvavebit sxva clubis informacias da istoriasac vecnobi da ar vsvav im uazro kitxvas rato xar fiorentinas fani an sienas fani, es magalitistvis moviyane ;)
Oliver 14 ოქტომბერი 2016 15:17
interista,
გეტყობა შენც კარგად აკვირდები მილანის საიტებს ;) შენ ყოფილხარ ვინც ყოფილხარ მილანის გაყიდვის საკითხში თუ იცი ვინც ყიდულობს მილანს (ყ)... მერე გადმოდი ჩვენთან საიტზე და დაგვიწერე არ ვიცით და იქნებ გაგვანათლო )))

შენ რა უნდა ამიხსნა ინტერის ფანმა მილანზე რამე )) უბრალოდ რო არ იცი არ უნდა ილაპარაკო და დაელოდო ნოემბერს როდესაც ყველაფერი გახდება ცნობილი. აბა ჰე
interista 14 ოქტომბერი 2016 15:09
Oliver,
vici jigaro vici google.com xo gagigia mand sheigidzlia moidzio informacia d agaigo romeli kopania ramdens atrialebs bizneshi da romeli romel adgilzea finansuri sidzlierit ;) cnobili araa saxelebi? tqven saitze ufro xshirad shedi da gaigeb vin yidulob milans aq jdoma siq ikitxo statiebi girchevnia :D shentvis namdvilad ar mcalia gixsna milans vin yidulobs da ramdnei aqvs sxva saqmeebic maqvs. tu ginda diajere rac weria tu ginda ara vinme rames gedzaleba kaco? gaatare tu ar gjera mova dro da naxav yvelafers.
Oliver 14 ოქტომბერი 2016 14:39
interista,
ხო ზუსტად რომ ფინანსური მდგომარეობა ვიგულისხმე... რა იცი რამდენს ფლობს როსონერის ახალი მფლობელი კომპანია, რომელიც Sino Europe Sport-ის სახელითაა და ჯერ არც არის ცნობილი ოფიციალური სახელები... და ჯობია შენ წაიკითხო უკეთ იმიტომ რომ დერბი საერთოდ არ დამიკავშირებია ფინანსურ მდგომარეობასტან ))) უბრალოდ აღვნიშნე, რომ ზუსტად მაგ დღეს გაიყიდება მილანი ოფიციალურად
interista 14 ოქტომბერი 2016 14:26
Oliver,
da vin tqva rom dzlierebi arian? finansurad vambob suningi ufro dzlieria shemsoavlebi weria orives informaciashi da shegidzlia moidzio. sunings samjer meti shemosavali aqvs. derby ra shuashia finansur mdgomarebastan? kargad waikitxe ra davwere ;)
Oliver 14 ოქტომბერი 2016 14:05
interista,
და რა იცი მილანის მომავალ მფლობელებზე რომ ძლიერები არიან ? დარეკეს? მაგაზე პასუხი დერბის დღეს იქნება როცა მილანი გაიყიდება...
interista 13 ოქტომბერი 2016 21:35
ისე მიდის საქმე მეაცას ჩვენ დავითრევთ და მილანი ქირას გადაგვიხდის სანამ ახალ სტადიონზ ააშენებს მერე გადავა. ორივესთვის ასეც ჯობია ფინანსურად უფრო მოგებაში ვიქნებით. ერთ სტადიონზე ცხოვრება ძაან წამგებიანია მილანისთვისაც და ინტერისთვისაც. პლიუს სუნინგი ბევრად ძლიერია ფინანსურად მილანის მომავალ მფლობელებზე თან ეეგც საკითხავია თუ გაიყიდა ძაან არეულობაა ამ ეტაპზე მილანში და მერი რამოდენიმე თვეში ელის პასუხს მილანისგან ვნახოთ რა იქნება. დროა საბოლოოდ გადაწყდეს ეგ საკითხი.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 8
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 8