"პესკარა"-"ინტერი": LIVE

image
"პესკარა"-"ინტერი" გუნდების ოფიციალური შემადგენლობები:

პესკარა: პიცარი, ძამპანო, კამპანიარო, გიომბერი, ბირაგი, მემუაშ, ბრუგმან, კრისტანტე, ვერე, კაპრარი, ბენალი.


ინტერი: ჰანდანოვიჩი, დ'ამბროზიო, მირანდა, მურილო, სანტონი, მედელი, ბანეგა, ჟოაო მარიო, პერიშიჩი, კანდრევა, იკარდი.

საყურებელი ლინკები LIVE




წყარო: inter.ge

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 712 / 35
  • 11-09-2016, 22:17
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
gio interi 12 სექტემბერი 2016 14:41
taimlainze interis surati miyenia da advilad mnaxav giorgi chincharauli
gio interi 12 სექტემბერი 2016 02:27
interista faceshi mogwere da mipasuxr
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 01:02
Yvela intertan ichens tavs :D:D iuves unda gavudot. Imedia de buri ar micems zadns da cavas ar atamashebs. Shemtevi pexburti unda atamashos da unda gadavuarot.
interista 12 სექტემბერი 2016 00:54
TEMO bolqvadze,
dzaan ar gvimartlebda da es mekare ra dgeshi iyo
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 00:53
Medelis magivrad kondogbis gvinda. Mariom martla kargad itamasha pirveli tamashidan gamomdinare. banega martla magari klasnis. Kandrevas da perosgan upro mets movelit da upro unda gaaqtiurdnnen. Krais mcvelebi gvinda da imedia ianvarshi pirveli magas mixedaven da ert centralur gamocdil mcvelsac dagvitreven imedia. Rac sheexeba tamashs me momecona gaanalizebuli pasebi qondat da momavalshi upro uketes inters vixilavt imedia.
interista 12 სექტემბერი 2016 00:48
xoo martalia dacvis xazi dzaan dirka gaxda chemia zrit banega ukan unda dawios medeli dzaan bevr shecdoma sushvebs banega imena cambiasos poziciaa raa mario da kondo cota win da ese jobia dacvas waexmareba banega
interistaa 12 სექტემბერი 2016 00:48
damijeret juvestan itamasheben dzaan magrad da did + daiweren
interistaa 12 სექტემბერი 2016 00:47
rogorc sharshan iyo isev da isev madloba handanovics mgeli gvyavs karshi
LUIS FIGO 12 სექტემბერი 2016 00:46
icardis martla sagol ra qeba ekutvnis banegac kargi iyo ai dacvam dges chaisvara martla imedia juvestan tamashamde gaanalizeben taviant dashvebul shecdomebs tore amogvtenian
interista 12 სექტემბერი 2016 00:44
TEMO bolqvadze,
piriqit mag cvlilebebma qna yvelaferi dzma daglil metoqeze samid asvenebuli shemtevi shemoushva ;)
fanatik 12 სექტემბერი 2016 00:44
gilocavt yvelas zlivs gvegirsa ra!!!! dacvashi gvaqvs seriozuli dirka da es sacrapod mosagvarebelia seriozuli mcveli gvinda kraini erti ra!!! ikardim da banegam zalian magari tamashi chaatares!! handasac sagol ramodenime magari burti aigo romelic mcvelebis brali iyo!! ise kide bevri ar gagvimartla ramdeni unda gagvetana ra!! joao mariom debiuti kargad chatara ar megone egreve egre tu atamashdeboda! ajoba zvelebs :)) itogshi juvestan tu ase vitamashet dacvashi imena cagvlekaven 0-10!!!
interista 12 სექტემბერი 2016 00:44
interistaa,
xo d amagd acvas snatoni wmendda dzaan magra ditamasha dambroziom chaisvara da chvenma sanaqebo duetmac ra jandaba chirt wels ver vigeb ufro taqtikis bralia de boerma udna qnas rame
interistaa 12 სექტემბერი 2016 00:42
riti iyo santoni magari gadaob dacvam chemi azrit chaajva dges murilios aburtavebdnen miranda dzaan nelia siswrafeshi yvela jobda da dambrozio xo cenzuraa magis gamo gavushvit goli
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 00:42
Pero da kandrevas ertad gayvana magari uazroba iyo da palasios shemoyvana.. Mtavaria moviget da saagol ikargis. Gilocavt bichebo da momavalshi uketesad gamoviyenebt momentebs imedia. Iuves unda davadot.,
interista 12 სექტემბერი 2016 00:39
movigeeeeeeeeeeeet banegaa clasi xar banegaa orive goli magis magar pass moyvaa sagool ciardis clasiaaa dges maagri ar gvimartlebda magram dacvashi es bavshuri shecdomebi unda movuklot.. dges santoni iyo dzaan magari
fanatik 12 სექტემბერი 2016 00:38
palacio santoni da deambrozio musorshia gadasayreli! dacvashi imena murilio da mirandaaa marto sul atakis dros!!
fanatik 12 სექტემბერი 2016 00:37
gamoigeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet bliad ikardiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! 9
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 00:36
Palasio cadi ra daanebe pexburts ras gvgupav she siro... Kido ikarusass saagol ra
interista 12 სექტემბერი 2016 00:32
14 kutxuridan erti rogor ver unda shegdo es deda afetqebuli bolos kutxuridan rodis gavitanet agar maxsovs.. es pesscaras mekare dges gaxda buffoni da campagnaro kdiev maldini
interista 12 სექტემბერი 2016 00:23
gooooooooooool sagool banegaa da icardimac sheusrula bolomdeee raa 3 qula gvinda amis dedac vatire
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 00:22
Saagol ikarusas ertic kido midit bliad
interista 12 სექტემბერი 2016 00:21
siomeones atleticostan aqvs problemebi da neta daitrion
interista 12 სექტემბერი 2016 00:21
es ukve mwvrtneli bralia da de boers daerxa gundi yavs dzaan maagri magram ver atamashebs
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 00:19
Rais palasio amas shit xoar aq :D
beqa20 12 სექტემბერი 2016 00:15
ligaze aramgoniaa vapshe sameulshic ver shevalt esee
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 00:14
Ra qulebs vaniavebt :) kievo palermo peskara axla iuvestanac davkargavt aseti tamashit da 5 tamashi erti qula magari shedegis bravo bichebs
TEMO bolqvadze 12 სექტემბერი 2016 00:10
Ligaze gasvla magrad gagvichirdeba.
fanatik 12 სექტემბერი 2016 00:08
prosta me ra mainteresebs icit juvestan ase rato ar aklaven tavs rogorc intertan? im axvrebtan aravin ar tamashobs da aq arc bedi araa da tan daakles tavi xtfui imena guli ameria magari ra!!!!!
fanatik 11 სექტემბერი 2016 23:45
dacvashi magari dirkaa ra suleluri shecdomebi daushves es ra qnes kaprarim ra uqna murilios marsze egona tavi bavshvivit mouatyua :) kaia kai shemtevi viyidet tan italielia magan moumatos magari iqneba juvestan aketos egetebi bliad :)
LUIS FIGO 11 სექტემბერი 2016 23:43
candrevam da perom unda moumaton tore shetevashi movikochlebt
TEMO bolqvadze 11 სექტემბერი 2016 23:41
Ragac mgonia de buri ver gaqachavs inters. Amas seria A eredivizioni xoar gonia. Simeone aris interistvis yvelaze idealuri da imedia momavalshi vixilavt.
rezo 11 სექტემბერი 2016 23:35
santoni kaia momwons
beqa20 11 სექტემბერი 2016 23:35
au nervebi damawyvita am dacvam raaa debilobebss aketeben
TEMO bolqvadze 11 სექტემბერი 2016 23:34
Mario momecona. Medelis magivrad kondogbia gvinda. Da siscrape aklia chven gunds shetevashi.
interista 11 სექტემბერი 2016 22:18
ვნახოთ ერთი რა ბიჭია 45 მილიონი 19 ჩემი აზრით მედელი უნდა დასვას დე ბურმა ბანეგა დაცვის წინ და 35 მილიონი და 45 მილიონი წინ კონდოს სკამზე დასმა არ ვარგა ათამაშდა საკაიფოდ
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
fanatik
fanatik
დღეს 16:08:38

2-0 იზახეთ კიდე გაუშვით ედერი პეროს რა პასი და რა კარგი მეორე ბურთიი თხარა
fanatik
fanatik
დღეს 15:56:53

თამაშს არ უყრებთ? ბავარიას უდუდუნებთ :) http://intermilano.ru/news/31636-
tovarischeskiy-match-bavariya-int
er.html აგერ ლინკი
fanatik
fanatik
გუშინ 21:43:23

ეს რა კიალენდარი დაგვიჯდა ხტფუი რა პირველი თამაში ფიორენტინას
ვღებულობთ და მერე რომაში გავდივართ ეგრევე ძნელი თამაშები რა!! პირდაპირი მიდის ეხლა კენჭისყრა 20
interista2008
interista2008
25 ივლისი 2017

chekerini magari kacia videoebs vukure imena taantia
interista2008
interista2008
24 ივლისი 2017

sagol jovetic
davlasha
davlasha
24 ივლისი 2017

bratci qartulad visac gindat yureba ager setantaze gadis qartuald http://setantageorgia.ge/
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 8
მომხმარებლები: 1
სტუმარი: 7
maxo1908