კონტე ბროზოვიჩს ვერ თმობს, იტალიელი ფაბრეგასის გაშვებაზე თანახმაა

image
PremiumSport-ის ცნობით ანტონიო კონტეს ძალიან სურს მარსელო ბროზოვიჩის ლურჯებში ხილვა. იტალიელი მზადაა მოლააპრაკებებში ცესკ ფაბრეგასიც ჩართოს. მოლაპარაკებები დღემდე გრძელდება და დიდი შანსია კლუბებმა ფეხბურთელები გაცვალო.

წყარო: PremiumSport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 609 / 38
  • 30-08-2016, 16:23
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
EL Chino 31 აგვისტო 2016 02:37
skamistvis idealuria aba es medels ver amoagdebs daa... :D
interista 30 აგვისტო 2016 20:47
fanatik,
ცოტა რა ხვალ დაიხურება ფლანგი გვინდა ნახევარმცველი არც გვჭირდება, მაგრამ ბროზოვიჩს იანვარში მაინც გაუშვებენ 4 მილიონიან ხელფასს ითხოვს შანსი არაა მისცენ მაგდენი
fanatik 30 აგვისტო 2016 20:44
kai araushavs, itogshi exa cota darcha transferebis daxurvamde da mtavaria davitriot plangelebi da egaa :)
interista 30 აგვისტო 2016 20:42
fanatik,
კაი კაი არაუშავს ბოდიში თუ ცუდად მომივიდა:დ :დ
fanatik 30 აგვისტო 2016 20:37
interista,
bicho gaicine vin gishlis sicil kaco :D prosta iq sadac ar iyo sachiro iq iyo arascori :) gadaikitxe sheni mocerilebi da ki mixvdebi sad da rogor dacere :)
interista 30 აგვისტო 2016 20:34
fanatik,
იმედია შენც მიმიხვდები და ყველაფერს ცუდად ნუ მიიღებ ;) ორივემ გავითვალისწინოთ ბევრი რამ მე იმა სგავითვალისწინებ რომ სიცილი სმაილები არ გევასება ამ ერთხელღა გავიცინებ :დ
interista 30 აგვისტო 2016 20:32
fanatik,
ირონიული სიცილი სად წერია თუ ძმა ხარ მე სულ ვიცინი ყველაფერზე ასეტი ტიპი ვარ შენ თუ ირონიულად და სერიოზულად იღებ ყველაფერს ეგ სხვა საქმეა თუა რ გაინტერესებს ეგ ცუდია.. როგორც ჩანს სმაილების გაშიფრვაც შეგიძლია რომელია ირონიული სიცილი :დ
fanatik 30 აგვისტო 2016 20:31
interista,
bazari araa da sxvebs agar vcer kide bevr rames da agar vagzeleb mimixvdebi yvelapers kargad!
interista 30 აგვისტო 2016 20:30
აწი გვეყო ეხლა აქ ზედმეტი კამათი არ გვინდა იმედია გასაგებია რაც გიტხარიდ ა ცუდად და საწყენად ნუ იღებ. ეგ მე უდნა მეწყინოს კაცი დასასვენებლად რომდ ავდივარ იქაც ლეპტობი მიმაქვს რომ ინფრომაცია დავდო თქვენთვის, თორე მე ინფორმაცია არ მაკლია იტალიურიც ვიცი და და რაც მიდნა ყველაფერს ვიგებ ისევ თქვენთვის ვწერ თქვენ გეხმარებით...
fanatik 30 აგვისტო 2016 20:30
me arc sheni gaprtxileba ar mainteresebs da arc bani!! da arc is rac exla dacere me imaze gavamaxvile yuradgeba rom arascorad dacere aq is rom! daicye ironiulad sicili interis bosebs elaparakebi da ase shemdego molaparakebeb escrebao da icinixar! tu aq saubris dialeqti ar gvaqvs? me davargvev da me vibanebi admini rom ase iqceva is araperi!!?? dalshe kide bevr rames agar davcer aq da mgonia mimixvdi risi tqmac minda meti araperi ar mainteresebs!!!
interista 30 აგვისტო 2016 20:27
fanatik,
იმიტომ არ მომივიდა რომ არასწორად შეავსე ზევით და ქვევით ალბათ შემოწმებას დააწექი გაგზავნის მაგივრად. გაგზავნილებში ნახე თუ არის თუ არა და შეიძლება საიტს აქვს პრობლემა გადავამოწმებინებ კარგად განახე და დამიწერე აბა
interista 30 აგვისტო 2016 20:25
კაროჩე მოდი აქ გეტყვი ერთს: ამ საიტს ყავს ორი ადმინი და სამი მწერალი. ერთ-ერთი შენ ხარ შენი გამოგზავნილი სტატიაც ვნახე და იყო ძალიან ბევრი შეცდომები წყარო ცუდად მითითებული პლიუს ძალიან ძველი ინფრმაცია არ ვიცოდი ეგ თუ შენ იყავი შესაბამისად არ გამოვაქვეყნე. მე მჭირდება აქტიური მწერალი ელემნტარული მიზეზის გამო მარტო მე ვწერ სტატიებს ფიზიკრუად არავინ მეხმარებით დღეში მინუმუმ 10 სტაიას ვდებ საიტებიდან რომელებიც ეთანამშრომლება ინტერის ოფიციალურ გევრდებს კონტრაქტებით.. ამიტომ ეს ორი საიტი არის ძალიან სანდო მე არ ვამბობ რომ იფნრომაცია დიადება და 100% ეგ მოხდება უბრალოდ საინდოა და ვიცი რომ ენდობიან ინტერის იტალიელი ფანები და პირადი გამოცდილებდიან გეუბნები მეც. თითოეულ სტატიას ვუთითებ წყაროსდა ამას სენნაირი პრეტენზიულებისთვის. ხოო და რა მიდნა გითხრა სტატია დევს შემოდი წაიკითხე გამოხატე შენი აზრი და სეწყვიტე პრეტენზიები არა სანდოა ესა აისაა. ვისაც სანდო გონია აცალე იმას ძმაო. და თუ არ გეიმედება მოდი და იმს აიტებს ენდე სადაც შედიხარ შენ. არაა ეგ პრობლემა ჩვენთვის.
fanatik 30 აგვისტო 2016 20:20
interista,
shen rom momcere pasuxi mogcere ver gavige rato ar mogivida?
interista 30 აგვისტო 2016 20:19
araferi ar gaqvs mowerili swored sheavse? araferi momsvlia pmshi
interista 30 აგვისტო 2016 20:19
fanatik,
kai vnaxav
fanatik 30 აგვისტო 2016 20:16
interista,
piradshi mogcere da mipasuxe
interista 30 აგვისტო 2016 20:15
fanatik,
erti komentari wavshale sadac saqmeebis garcheva daiwye da magaze dagiwere me rom msgavsi araferi gavigo metqi da wagekitxa ;) sxva romeli waishala aba mitxari? saqmis garchevas vinc daiwyebs marto komentaris washla ar iqneba aq sakmarisi banic edeba egetebs am momentistvis gafrtxileba iyo sheni koemntaris washla imedia gaitvaliswineb d ashen rato ar mpasuxob imaze rac mogwere? ert-erti yvelaze pasiuri momxmarebeli xars aitis romelic yvelaze diid pretenziebit shemodis aq..
fanatik 30 აგვისტო 2016 20:11
shen getyoba bespridelshiki xar ara? mxolod shens komentarebs toveb da chemebs shli? :)
interista 30 აგვისტო 2016 20:00
fanatik,
piradshi mogwer da am saitze saqmis garchevebis smgavsi araferi davinaxot tore bani iqneba ;) naxe rac mogwere da pasuxi gameci
interista 30 აგვისტო 2016 19:36
fanatik,
wyaro mititebulai shedi d aanxe italiuri tu ici waikitxav yvela statiis bolos wyaro devs me ar giyvebi chems mogonil ambebs
interista 30 აგვისტო 2016 19:34
fanatik,
ra saitebi gamodzro :D rusulad ar vkitxulob me italiur gazetebs vendobi elementaruli mizezis gamo interi italiuri clubia ;) 10 welia italiashi var jigaro da damijere shenze emti vici aq ra xdeba interis agrshemo ;) italiashi bevri saitia da yvelas vkitxulob magram erti gansxvavebaa yvela sando ara da me vici romelis andoa d aromeli ara shegan gansxvavebit exla xvdebir a sgeubnebi? tore italiashic bevr rames weren yvelaferi kiar udna daijero.. me geubnebi shedarebit sando wyaro romelsac endobian curva nordis wevreb i inteeris rigit faanebi d aase shemdege xla gaige ras geubnebi? italiuri rom vici imitom vwer me statiebs
fanatik 30 აგვისტო 2016 18:56
http://dynamo.kiev.ua/news/248931-inter-otkazalsya-obmenyat-brozovicha-na-fabreg
asa es erti tu ici kitxva rusulad caikitxe http://football.ua/italy/312807-inter-otkazalsja-menjat-brozovicha-na-fabregasa.
html es ori!! da mesame italur saitze caikitxe italiashi tu cxovrob gecodineba ena kargada da ra ceria kargad caikitxe!!!!
fanatik 30 აგვისტო 2016 18:53
interista,
an saidan moitane rom ianvarshi gaagzelebn??!!! dade inpormacia aq!! italiur saitze vkitxulob romelzec yvela cuts ideba da sxvaganac!! shen uechveli magidastan ijeqi albat molaparakebebi mimdinareobso da ase shemdeg? daje ianvarshic gagzeldebao :DDD
fanatik 30 აგვისტო 2016 18:47
interista,
eg shentan unda mekitxa ro meubnebi molaparakebebi mimdinareobso!!!!! raia iq darbazshi xom ar zixar magidastan?
interista 30 აგვისტო 2016 17:30
TEMO bolqvadze,
xo da vinc tqva kargad gadaamowmosa ravis uari ar utqvams nu tu mollaparakebebs piradad eswreboda egs xva saqmea 19
TEMO bolqvadze 30 აგვისტო 2016 17:28
Uari utxreso es me ar mitqvams. Aq cert uari utxreso da magito vtqvi ra pontshi tqves uari. Brozoshi gacvla da cota pulis damateba idealuri iqneba tqo agi vtqvi me.prosto gamikvirda interma fabregasze uari rogor tqves. Eseigi upro didi ambiciebi aqvt tu martla uari tqves uketesis moyvanas apireben momavalshi. mara me arsad ar camikitxavs ro inters uari etqvas am transperis gacvlaze.
interista 30 აგვისტო 2016 17:23
TEMO bolqvadze,
ar utqvamt uari saidan moitanet? :D :D exlac midis molaparakebebi magram droshi ver etevian da gagrdzeldeba ianvarshi. manamde brozo chventan rcheba. uari utxres juves. tviton fexburtels unda wasvla chelseas da lampardis fania amitom daiwyo inetrma molaparakebebi
TEMO bolqvadze 30 აგვისტო 2016 17:19
ise uari ar unda etqvat fabre da cota pulis damateba idealuri iqneboda. Ise ra dro dagvidga fabregasze uars vambobt:) saagol ra. Sharshan nagdad ver vipiqrebdit aset transperebze sul tavisupal pexburtelebze vchalichobdit 20 milions ver icdida toxira. saagol kide ertxel suning. Midit ase gaagrdzelet da daabrunet interi ra donezec iyo imaze metze. isec ar minda puli xarjon da shedegs ver mivagciot rogorc psj siti da bevri kido. es chveni chinelebi chkvianebi chanan da ra sityvitac movidnen jer jerobit asruleben. Da ase gaagrdzelon.
interista 30 აგვისტო 2016 17:17
fanatik,
უარი არ უთქვას ტრანსფერის დახურვას დრო არ ყოფნის,რადგან ბევრი დეტალია რომელსაც ფიზიკურად ვერ ასრწებე, ინტერს უარი არ უთქვამს პირიქით ;) სანდო წყაროები? რომელი თუ ძმა ხარ? მე იტალიაში ვცხოვრობ და ვიცი რომეიია სანდო წყარო და რომელი არა და სენ რა სანდო წყარო გაქვს ინტერის ბოსებთან ბაზრობ? :დ
fanatik 30 აგვისტო 2016 17:13
interista,
geubnebi uari utxres tqo vici sando cyarosgan amat marto didi puli undat da chelsim shestavaza fabregasi da naklebi puli iasna, magram uari utxres.
TEMO bolqvadze 30 აგვისტო 2016 17:09
Ise bichebo guli migrdznobs dges tu ara xvale sasixarulo ambebi dagvxvdeba. Ise midis bazari darmians da fabregas dadeben. ragacnairi chustva maq. darnians darcmunebuli var dadeben da imedia dilit ro shemoval aq es impormaciac damxvdeba, darmiani interis pexburtelia :)
interista 30 აგვისტო 2016 17:03
fanatik,
jer aravis aarferi utqvia am wutebshis mimdinareobs molaparakebebi
fanatik 30 აგვისტო 2016 16:53
azri ar aqvs interma ukve uari utxra gacvlaze da pulis damatebazec aba ramdenad urchevniat bliad es gayidon 40 milionad? ar girs es pexburteli eg tanxa daje 1-1 shi ro gacvalon zalian magaria jobia!! agenma daje pulic shetavazes da uari utxres xoda dalpeba skamze!
Bachukij 30 აგვისტო 2016 16:53
აუუუ ეს ჯოკონდა თუ ვინმემ გაგვიცვალა სესკში, ცხვარი უნდა დავუკლათ.
TEMO bolqvadze 30 აგვისტო 2016 16:47
Axla vakvirdebi da magra chkvianurad mushaoben. Es chinelebi esmit pexburti etyobat. Toxiras xelshi nagdad ver ganvitadeboda interi sul gvabolebden uefis cesebs gaidzaxden. Mara toxirasac saagol da dasapasebelia aset xalxis xelshi ro chaagdo interi. axla ras aketeben da momavlidan martla ert erti sauketeso gundi viqnebit. Axla mtavaria ligaze movxvdet skudetos tu ara meore adgilit unda davamtavrot turi.treneric xels gvicyobs ambiciuria da axalgazrdaa.
interista 30 აგვისტო 2016 16:41
TEMO bolqvadze,
am xumroba xumrobashi ra gundiw amovchimet azrze xar? :D exla tu ara flangebs zamtarshi mixedaven
TEMO bolqvadze 30 აგვისტო 2016 16:28
fabregasi kargia mara darmianze ichalichon jobia.naxevar dacvashi aranairi problema ar gvaq.ise es ro gacvalon da darmianic ro moiyvanon es iqneba dzaan magari.kaseressac tu moayoleben upasod vapshe dagvxatavs :D
interista 30 აგვისტო 2016 16:24
დიდი შანსია გახორციელდეს ეს ტრანსფერი ინტერი ფულის დამატებას ითხოვს იასნა ბროზო 23 წლსიაა ჯერ და სკამოად აკრგი მონაცემები აქვს. აი ფაბრე მაღალი კლასია მაგრამ 29 წლსიაა უკვე და პლიუს ტრავმიანია. ვნახოთ რა იქნება ფაბრეც რო დავითრიოთ პლიუს ერტი ფლანგი სერიოზული გუნდია უკვე დაჟე ზამენაც კი სერიოზულია :დ
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 6
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 6