გაბიგოლი "ინტერისკენ" იხრება

image
ბრაზილიელ ტალანტს გაბრიელ ბარბოსას ორი ოფიციალური შეთავაზება აქვს "ინტერისგან" და "იუვეტუსისგან". ფეხბურთელმა მოსaფიქრებლად დრო ითხოვა და საკუთარი მომავალის გადაწყვეტა ოლიმპიადის შემდეგ ისურვა.

როგორც უკვე იცით ოლიმპიადა დასრულდა, გუშინ კი ბრარბოსა საკუთარ ოჯახს შეხვდა. დღeს დაგეგმილია შეხვედრა "სანტოსის" წარმომადგენლებთან, რის შემდეგადაც გავიგებთ გაბრიელის გადაწყვეტილებას.

ბრაზილიური პრესის ცნობით "სანტოსი" მზადაა მხარი დაუჭიროს "ინტერს", რადგან მათი შეთავაზება მიიღეს. კია ამჟამად პორტუგალიაში იმყოფება, თუმცა კვირას მან საკუთარი წარმომადგენელი გაგზავნა ბრაზილიაში, რათა ფეხბურთელის გადაწყვეტილება გაიგოს. ბოლო ინფორმაციით გარიგება დახურვასთან ძალიან ახლოსაა, რადგან გაბიგოლი "ინტერს" თითქმის დათანხმდა.

წყარო: UOL

2 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 527 / 10
  • 23-08-2016, 14:14
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Anime-boy 23 აგვისტო 2016 20:26
amovida yelshi am ori bichis transferi
Anime-boy 23 აგვისტო 2016 20:21
amovida ra yelshi marios da amis transferi yelshi......tu ver yiduloben sxva vinme daimaton raaa
interista 23 აგვისტო 2016 20:21
Bachukij,
citym iyida da ianvarshi sheuertdeba
adriano10 23 აგვისტო 2016 18:14
Jesusi sitim gaiporma, es kidev didi araperi magram mainc minda rom iyidon transpershi chaetvlebat marios mgoni ver ipormeben da es mainc moatrion iqneb gaamartlos de buris xelshi
Bachukij 23 აგვისტო 2016 17:40
გაბრიელ ჟესუსი რა იქნე ვინმემ ხო არ იცით? რატო მიწყნარდა მაგაზე საუბარი
cambiasso 23 აგვისტო 2016 17:04
karocheeee raaaaa......ar gvinda es shesha ....moacilon aqedan olimpiadaze vuyure guli shemiwuxda ise tamashobs ....iyidos juvem acadon
fanatik 23 აგვისტო 2016 15:26
cota moicade momavali clis ivnisamde da yvelas da yvelapers chven viyidit fair plais shezgudva rom mogvexsneba :) mere naxe transferebi :) es dembo joao mario cels sheizleba verc davitriot mag shezgudvis gamo, imitom rom marto misi yidvit xom ver shmoviparglebit.
Bachukij 23 აგვისტო 2016 15:06
ამ იუვენტუსს ეგ ფეხბურთელები დამლაგებლად ჭირდებათ თუ რად უნდათ ვერ გავიგე. შეიძლება ყველა და ყველაფერი იყიდო?
fanatik 23 აგვისტო 2016 14:50
xo ra mec magas vpiqrob iuve rom airchios chatvale tavis karieras xazs usvams :) skamze daalpoben iguaini daaaxchobs tipi imena yvela tamashi burts itans sadac ar unda iyos :) da intershi zalian magari shansi aqvs mitumetes aseti pasavshikebi gyavs ukan :))
interista 23 აგვისტო 2016 14:15
თუ ტვინი აქვს ინტერში უნდა წამოვიდეს, ფაქტიურად უკონკურენტო იქნება ედწერი და პალასიო თუ ვერ ამოაგდო რაღაზე უნდა ქონდეს პრეტენია. აი მერდაში დიდი კონკურენცია და სკამის ხეხვა მოუწევს
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
fanatik
fanatik
დღეს 16:08:38

2-0 იზახეთ კიდე გაუშვით ედერი პეროს რა პასი და რა კარგი მეორე ბურთიი თხარა
fanatik
fanatik
დღეს 15:56:53

თამაშს არ უყრებთ? ბავარიას უდუდუნებთ :) http://intermilano.ru/news/31636-
tovarischeskiy-match-bavariya-int
er.html აგერ ლინკი
fanatik
fanatik
გუშინ 21:43:23

ეს რა კიალენდარი დაგვიჯდა ხტფუი რა პირველი თამაში ფიორენტინას
ვღებულობთ და მერე რომაში გავდივართ ეგრევე ძნელი თამაშები რა!! პირდაპირი მიდის ეხლა კენჭისყრა 20
interista2008
interista2008
25 ივლისი 2017

chekerini magari kacia videoebs vukure imena taantia
interista2008
interista2008
24 ივლისი 2017

sagol jovetic
davlasha
davlasha
24 ივლისი 2017

bratci qartulad visac gindat yureba ager setantaze gadis qartuald http://setantageorgia.ge/
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 7
მომხმარებლები: 1
სტუმარი: 6
maxo1908