ჟოაო მარიოს ტრანსფერის ახალი დეტალები

image
თითქმის ერთი თვეა ჟოაო მარიოს ტრანსფერზე მოლაპარაკებები გრძელდება "ინტერსა" და "სპორტინგს" შორის.

კლუბები შეთანხმდნენ მნიშვნელოვან დეტალებზე, თუმცა არის მცირე დეტალები, რომლებიც ჯერ კიდევ შესათანხმებელია. რატომ გრძელდება ამდენ ხანს მოლაპარაკებები? ამის მიზეზი ის გახლავთ, რომ პორტუგალიელის კონტრაქტს 3 მფლობელი ყავს. ტრანსფერი იჯარით უნდა განხორციელდეს და თანხის გადახდა სამ ნაწილად მოხდეს, სწორედ ამიტომ აუცილებელია გარიგებით ოთხივე მხარე კმაყოფილი იყოს ( ინტერი, სპორტინგი და მარიოს კონტრაქტის კიდევ ორი მფლობელი).

პორტუგალიური პრესა დარწმუნებულია, რომ მარიო კარიერას "ინტერში" გააგრძელებს, რადგან არცერთი მხარე არ იტყვის უარს შეთავაზებულ 45 მილიონ ევროზე, გარდა ამისა არსებობს მოთამაშის დიდი სურვილი მილანში გადაბარგებისა.

დღეს დილით განახლდა მოლაპარაკებები და ტრანსფერი სავარაუდოდ კიდევ რამოდენიმე დღე გაგრძელდება, შესაძლოა ერთი კვირაც და მარიო ამასობაში "სპორტინგს" კიდევ ერთ მატჩში დაეხმარება.

წყარო: Record

3 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 616 / 19
  • 18-08-2016, 18:33
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Vazg Sarkissian 21 აგვისტო 2016 14:08
დროზე მარტო პრიმავერადან შეიძლება ფეხბურთელის გაფორმება.
fanatik 19 აგვისტო 2016 23:11
kievostan 4-3-3 it vitamashebt handa,nagatomo ranokia,miranda demabrozio. kondogbia ,medel,banega,perisichi ikardi candreva :) me cina sxema mirchevnia seltiktan ro iatamashes upro kai futboli achvenes pirvelive dges
interista 19 აგვისტო 2016 23:03
fanatik,
დროზე ვერ მგოვარდება მილიონებზეა მანდ საუბარი ;)
fanatik 19 აგვისტო 2016 22:07
interista,
konkretulad joao marioze vsaubrobdi me lichnad kargad caikitxe ra davcere!!! droze rom mogvardes droze davitriot mere gabigolic tqo da am pexburtels me lichnad insinie mirchevnia zalian bevrit mitumetes italiashi gamartlebulia da icis! da es pirvelad modis yvelaze rtul chempionatshi msoplioshi :)) rac sheexeba transferebs xo zalian kargad vici interis politika magram mashin sxva mplobeli yavda da exla sxvebi arian joao marioze rom puls ar dainanebs kaci da amxela mayuts amashi ixdian :) sportingis istoriashi rekordi damyardeba es tu gadmova magari gaumartla sportings :)
interista 19 აგვისტო 2016 17:50
rac sheexeba joao amrios transfers statia akrgad waikitxe rato mimdinaeobs amdenxans transferi uket ro gaigo. roca fexburtelis barats sami mflobeli yavs samive unda kmayofili iyos rom transferi shedges. plus saqme ijaras exeba, da gadaxdis pirobebs shetanxmeba unda shen ase martovad nu ggonia saqme.. uefas fair play ar udna darigevs ise udna gadauxadot d aplius samive kamyofili iyos egeti transferi ert da or dgeshiar ixureba sheudzlebelia
interista 19 აგვისტო 2016 17:45
fanatik,
konkuretulad joaoa marioze ar bazrob mere fexburteli rodiis viyidet swrafado da swrafad magali donis fexburtels veravin yidulobs imitom rom didi fasi aqvs da molaparakebebi xanrgzlivia. gaixsene wina sami ori sezoni swrafad da male belfodilebs da taiderebs vyidulobdit da mgoni cota unda daainaxot is rac exla xdeba interhsi bevrad kargi gundi da bevrad daxveweili shemadgenloba.. interis satransfero politika tu ici d atu didi xania interis fani xar egec ar udna iyos shentvis ucnobi rom inters aqtiuroba bazris bolo dgeebshi uyvars tundac 31 agvistos yvela clubs tavis stili aqvs jer kdiev morattis droidan;)
fanatik 19 აგვისტო 2016 16:50
interista, pexburts zalian didi xania uyureb!!! mere meore sad olimpiada da sad joao mario ra shuashia saertod amastan? an portugalia?! mere mesame imitom vaqcev rom mteli koncentracia da yuradgeba ert transferzea gadasrolili dasanam amas daxuraven ki gaxdeba 31 agvisto da mere sxva transferze vegar shezleben yuradgebis gadatanas amas ro daxuravden exla mere egreve gabigolze gadavidoda mteli yuradgeba da zalebi da moxdeboda misi daxurvac 31-amde!!! da rac sheexeba bazris gaxsnas ukve mesame tve icureba da ar gaxsnila 1 kviraaa an 1 tvea!!!
interista 19 აგვისტო 2016 16:47
Vazg Sarkissian,
ეგაა მარტო ამ გუნდის ყველაზე სუსტი მხარე და დავიჯერო ვერ ხვდებიან? ან არავინ ეუბნება? 11
Vazg Sarkissian 19 აგვისტო 2016 16:41
რა გახდა მართლა ეს?! ამის მაგივრად დაცვისბფლანგები გააძლიერონ!!
Vieri 19 აგვისტო 2016 14:25
es bichi dzaan gagvadzlierebs. axalgazrdaa tan teqnikuri scrafi ra dros mataa. piriqit 23 25 clis fexburtelebi unda davitriot me momcons suningis politika axalgazrdebze rom aqvt aqcenti. dzaan sakaipo sastavi gvkavs imistvis rom sameulshi shevidet. skudetos ert celshi ver movigebt bichebo amas dro unda unda chamokalibdes dziritadi birtvi da unda shetamashdes gundi. egre araa. mesmis kvelas gvinda skudeto magram realurad unda shevxedot situacias.
moashoret nagatomo :D 19 აგვისტო 2016 14:22
დაახვიოს ამის ძალით ჩემპიონი დედა ვატირე მე :@
interista 19 აგვისტო 2016 14:17
tuto94,
matas ar yidis manchesteri ver xedavt sastavshi yavs mourinhos
interista 19 აგვისტო 2016 14:17
suning,
ra mnishvneloba aqvs rodis iyidian? xo yiduloben? 31 agvistos sastavi iyos d aar gkidia rodis iyidian? rato agcevt eget sisuleleebs yuradgebas? bazris gaxsnistanave fexburtes aravin yiduobs, mitumetes mashin roca win evro 2016 iyo da pplius olimpiada yvela chkviani magis damtavrebas eldoeba, rom fexburtelis fasma aiwios exla daiwyet febxurtis yureba?
fanatik 18 აგვისტო 2016 22:56
au tvini caiges ra amatma amxela mayuts ixdian da kide t***s atamasheben ra!!!!! arc mindoda me es pexburteli ar girs amxela mayuti!! amis pasia 10mln meti ara!!! ama jobia insinie daitrion gamartlebulia italiashi es an gaamartlebs an ara!d plius gabigolica ra!
suning 18 აგვისტო 2016 22:11
interista
candreva rodis ikides gaixsene, kondogbias kidva ram daachqara tu gaxsovs, milani ro gaaqtiurda magito ikides tore magasac 20 agvistosken ikidden albat,
jiovetichi egreve vikidet? tu ginda mirandas transferi gaixsene kai xani magis gadaxdis formebzec vchalichobdit...me vtqvi zafxulis dasackishi ro gvekida erti fexburteli fulittqo da ara tanjvit ,ijarit, ufasod da agvistos boloshi
--------------------
cc
tuto94 18 აგვისტო 2016 21:33
amis tanxit matas ver viyididit?? radgvinda es raa
interista 18 აგვისტო 2016 20:32
suning,
candreva ufasood iyide? an kondogbia?, an jovetici? miranda?
suning 18 აგვისტო 2016 18:49
rodis dagvidgeba is dro, zafxulis transferebi daickos da vinme normaluri fexburteli vikidot cknarad da male...da ara ufasod imena gadavixadot normaluri tanxa da tavdianve chventan ikos zafxulis mzadeba gaiaros gundtan ertad , zogi kvirashi sams kidulobs chven sami tve gvinda sami kacis shesadzenad isic bolo cutamde ar vicit movlen tu ara 7
--------------------
cc
interista 18 აგვისტო 2016 18:35
კაროჩე პერიშიჩის ტრანსფერივით გაიწელა რაა, არაუშავს მთავარია დავითრიოთ და 99% დათრეულიცაა, იმედია პეროსავით გაამართლებს.. მეც მეეჭვება 45 მილიონზე უარი თქვან აქ უკვე ბაზარი გადახდის პირობებზე მიმდინარეოობს თორე შეთავაზება მიიღეს. ინეტრს უნდა 2018 წლამდე გადაუხადოს დ აიმათ 17 მდე უნდათ
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
fanatik
fanatik
დღეს 16:08:38

2-0 იზახეთ კიდე გაუშვით ედერი პეროს რა პასი და რა კარგი მეორე ბურთიი თხარა
fanatik
fanatik
დღეს 15:56:53

თამაშს არ უყრებთ? ბავარიას უდუდუნებთ :) http://intermilano.ru/news/31636-
tovarischeskiy-match-bavariya-int
er.html აგერ ლინკი
fanatik
fanatik
გუშინ 21:43:23

ეს რა კიალენდარი დაგვიჯდა ხტფუი რა პირველი თამაში ფიორენტინას
ვღებულობთ და მერე რომაში გავდივართ ეგრევე ძნელი თამაშები რა!! პირდაპირი მიდის ეხლა კენჭისყრა 20
interista2008
interista2008
25 ივლისი 2017

chekerini magari kacia videoebs vukure imena taantia
interista2008
interista2008
24 ივლისი 2017

sagol jovetic
davlasha
davlasha
24 ივლისი 2017

bratci qartulad visac gindat yureba ager setantaze gadis qartuald http://setantageorgia.ge/
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 7
მომხმარებლები: 1
სტუმარი: 6
maxo1908