ლუჩანო სპალეტი : "უკეთესობისკენ არაფერი შეცვლილა, ყველაფერი ძველებურად დარჩა"

image
"ეს იყო მატჩი, სადაც ჩვენ ბევრი ენერგია დავხარჯეთ. შედეგის მიხედვით თუ ვიმსჯელებთ, ამ ხარჯებმა არ გაამართლეს. ჩვენი გუნდი კარგად მუშაობს, არც თუ ისე ცუდად იჭერს მოედანს და საკმაოდ ბალანსირებულად მოქმედებს, მაგრამ რიგ მომენტებში ჩემი ბიჭები მორიდებულები ხდებიან და შიშის შეგრძნებაც უჩნდებათ. არსებული სიტუაცია კი არ გვაქძლევს მშვიდად ყოფნის საშუალებას. ჩვენ უნდა გამოვავლინოთ ძლიერი რეაქცია, იმიტომ, რომ ჩვენ უნდა ვგრძნობდეთ საკუთარ თავმოყვარეობას. თვალშისაცემია, რომ ჩვენ ძალიან იმედგაცრუებულები ვართ, რადგან ამ მატჩში მხოლოდ 1 ქულის აღება შევძელით.

ცხრა მატჩი მოგების გარეშე? ყველაფერი ძველებურად დარჩა, ცვლილებას ვერ ვხედავ. მაშინაც კი როცა გუნდი იმარჯვებდა, იყო მომენტები, როდესაც ჩვენ არც თუ ისე კარგად ვმოქმედებდით. მოედანზე იყო ცარიელი სივრცეები, მაგრამ ჩვენ ვერ შევძელით ინდივიდუალური ოსტატობის და გუნდური თამაშის დემონსტრირება. თქვენ შეგიძლიათ ითამაშოდ კარგად, მაგრამ ამასთანავე საჭიროა სტაბილურად მოქმედება. მას მერე რაც ჩვენ გოლი გავიტანედ, გვქონდა ბევრი მომენტი ანგარიშის გაორმაგების. ამის გაკეთება ჩვენ ვერ შევძლით და "ინტერმა" შეცდომების დაშვება დაიწყო. ბურთის კონტროლი არ გამოგვდიოდა და მოწინააღმდეგის ფიზიკურ ზეწოლას ვერ გავუძელით.

იკარდი მოჭრილია კოლექტივისგან? ეს ჟურნალისტების აზრია, ჩემი შეხედულებიდან ეგრე არ არის.

პასტორეს ტრანსფერი ? ის ძალიან კარგი ფეხბურთელია. მას შეუძლია გუნდს ენთუზიაზმი შეჰმატოს. მთავარ როლს კი მაინც კოლექტივი თამაშობს. მე ვთვლი, რომ არსებული კონტინგენტით ამ გუნდს შეუძლია დასახული მიზნის მიღწევა.

კანდრევას ცვლილება? ჩვენ გუნდში არის 20 მდე ძლიერი მოთამაშე. მე შეცვალე ის, რათა გოლის გატანის მეტი შანსი გვქონოდა. არაფერი პირადული, მე ასევე შემეძლო ნებისმიერი სხვა ფეხბურთელი შემეცვალა.
"

წყარო: il - Calcio.ru

3 არ მომწონს



იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
fanatik 31 იანვარი 2018 19:57
რატო არ დებთ სიახლეს რომ ძალიან სირი ხელმძღვანელობა გვყავს? უსირესი!! პასტორეზე რაა გააკეთეს და ბროზოვიჩძე ეს ახვრები მე ამათი დედებს შ****ი!!!! ხტფუი იმენა გული მერევა ამათზე ძალიან მაგრად!! ეს ვის ხელში ვართ!! მაგარ შარში ვართ რო იცოდეთ!!
beqa17 31 იანვარი 2018 12:00
Martines ukavshireben inters da moiyvanon cudi bichi ara tan eg chorebi ikardis wasvlaze metyvelebs da moiyvanon martinesi ikardi asendao da kova wavartvat reals tu gamogvivida da dzan magari iqneba ra........ handa....canselo shkiriani miranda deambrozio.....visensio kova.....candreva an rafinia asensio pero...martinesi ar iqneba cudi varianti.....valero brazovichs gavushvebdi....
beqa17 31 იანვარი 2018 09:12
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: TEMO bolqvadze
nagatomo xvale turqetshi iqneba :))ikardi mivcet da kova da benzema mogvcen da bazari araa.an kova da 60 milioni daamaton da caiyvanon.ise ra mainteresebs ikardi tu gayides vis imedze vart ederis? ragac aramgonia es simartle iyos.yvelazekargi iqneba da ikardisac tu casvla unda kacoba gamoichinos axali kontrakts xeli moaceros 250 milioni gamosasyidi tanxa chauceron da mere tu unda caiyvanon tan gundic mogebas naxavs.aba 110 milionad tu gaushves da magari sirebi iqnebian dges magi tanxa araperia da mitumetes iseti pexburteli gvyavs ro shesadzlebelia magis gayidvit gunds didi mogeba moutanos da gundis acyobac shesadzlebelia ikardis gayidvit.ert erti seriozuli centr forvardi gvyavs da aranakleb 250 milionad mainc unda gavyidot.

Getanxmebi imashi rom 250 naklebad ar unda gaiyidos dzlieri porvadia...ai benzemas rac shexeba namdvilad ar gvchirdeba da daiwera rom 106 milions ixdis da kovas chamodiso da am shemtxvevashi kidev virs dapiqrevab vidre 110 milionad waavides zapxulshi erti ega rom tu movaswrebt tavdasxmelis moyvanas iovetichi mainc dabrunon ukan am zamtars
TEMO bolqvadze 31 იანვარი 2018 02:21
nagatomo xvale turqetshi iqneba :))ikardi mivcet da kova da benzema mogvcen da bazari araa.an kova da 60 milioni daamaton da caiyvanon.ise ra mainteresebs ikardi tu gayides vis imedze vart ederis? ragac aramgonia es simartle iyos.yvelazekargi iqneba da ikardisac tu casvla unda kacoba gamoichinos axali kontrakts xeli moaceros 250 milioni gamosasyidi tanxa chauceron da mere tu unda caiyvanon tan gundic mogebas naxavs.aba 110 milionad tu gaushves da magari sirebi iqnebian dges magi tanxa araperia da mitumetes iseti pexburteli gvyavs ro shesadzlebelia magis gayidvit gunds didi mogeba moutanos da gundis acyobac shesadzlebelia ikardis gayidvit.ert erti seriozuli centr forvardi gvyavs da aranakleb 250 milionad mainc unda gavyidot.
Интернационале 30 იანვარი 2018 21:10
Joa mario gavushvit grafinia davitriet.. arc minda transperi me piradat mtavaria gundma stabilurad itamashos.. kondogbia ,joa mario karamo gabigoli viyidet 200 mil gadavyaret da ra xeiri??? Damijeret ar gvinda transperi gvinda gundis gamoscoreba eg kide spaletis xelshia
break 30 იანვარი 2018 20:24
ნაგატომო თურქეთში მიდის გვეშველა მგონი
beqa17 30 იანვარი 2018 16:37
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: break
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: beqa17
Ikardize daiwera tanagundelebs daemshvidoba da realshi gadadis 106 milins da kovachichs tmobs relaio...vis moyvanas apireben zamtarshi is mainteresebs tu ederis imedze unda viyot

ჭორია მგონი

2 dge da gvecodineba choria tu ara brat magram tu chori ara vinme mosayavania saswrapot
break 30 იანვარი 2018 16:22
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: beqa17
Ikardize daiwera tanagundelebs daemshvidoba da realshi gadadis 106 milins da kovachichs tmobs relaio...vis moyvanas apireben zamtarshi is mainteresebs tu ederis imedze unda viyot

ჭორია მგონი
beqa17 30 იანვარი 2018 15:15
Ikardize daiwera tanagundelebs daemshvidoba da realshi gadadis 106 milins da kovachichs tmobs relaio...vis moyvanas apireben zamtarshi is mainteresebs tu ederis imedze unda viyot
break 30 იანვარი 2018 00:13
ბიჭებო ძმურად იუვეს საიტზე შედით და იკაიფეთ რაა ტიპები ბაზრობენ ტოტალიზატორზე რომელი გუნდი თამაშობსო გამორიცხულიაო მეტი მეტი კუთხურები და ბარათები ჩააწყონო. ვინმე ძალათი თამაშს არ იგებდეს ეგ არ არსებობსო ტიპები ჭურში ზიან დდდ.
break 29 იანვარი 2018 23:01
ამ წუთებში პასტორეს ბედი წყდება ინტერში მოსვლაზე
break 29 იანვარი 2018 17:00
კროტონესთან დავიწყებთ მოგებას
handanovic1 29 იანვარი 2018 16:56
რა ბოლომდე დაიხარჯეთ კაცო ტიპები დადიოდნენ სტადიონზე იმენა, ესეთი მახინჯი ფეხბურთით არაფერი არ იქნება კიდევ კაი რომამ წააგო, რაფინია მაინც შემოეყვანა ადრე ესე იციან არ მიცამენ დროს ახალწვეულებს და ბოლოს იტყვიან ვერ გაამართლა ტრანსფერმაო
ეჰ სპალეტი სპალეტი ნელ ნელა იმედებს გვიცრუებ რა
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
მატიას ვესინო
1 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
11 აგვისტო 2017

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 6
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 6