სანტონმა ინსტაგრამზე თავისი გვერდი გააუქმა

image
განვლილ ტურში "ინტერმა" ფრე ითამაშა "რომასთან" 1 : 1

რომაელებმა ანგარიში 31 - ე წუთზე გახსნეს ელ შარაავის გოლის შემდეგ, რომელიც დავიდე სანტონის უხეშ შეცდომას მოყვა.

მიუხედავად იმისა, რომ შეცვლის დროს სანტონმა მოუბოდიშა მწვრთნელს და თანაგუნდელებს, ქომაგებმა მას ეს შეცდომა არ აპატიეს.

ფეხბურთელმა საკმაოდ ბევრი შეურაწყოფა და მუქარა მიიღო თავის ინსტაგრამის , რის შემდეგადაც გადაწყვიტა თავისი გვერდის გაუქმება.

2 არ მომწონს



იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
fanatik 24 იანვარი 2018 22:30
ჯოაო მარიოც მიასაღეს ვესტ ჰემში დადეთ სიახლე რა გჭირთ ხალხნო :) აბა ბიჯო ბოლო წუთზე იმ ახვარმა ჯეკომ სად გაიტანა რა :(
TEMO bolqvadze 24 იანვარი 2018 21:48
sad gaushva sampdoriam bliad.mara agic kargia 2 qula aaxia.axla unda davicyot mogebebi iseti kalendari gvaq ro qulis dakargva ar sheidzleba tore martla ver gavalt ligaze.imedia milanic daadebs lacios da samdoria romas kido daaxevs qulas.ra kargad viyavit da ra dgeshi chavigdet tavi nervebi meshleba.
Интернационале 24 იანვარი 2018 16:51
Kvirashi or sam siaxles deben :D
Tifoza 24 იანვარი 2018 16:35
ოფიციალურად რაფინია ინტერში რო გადმოვიდა არ დადებთ ამ სიახლეს ?
TEMO bolqvadze 24 იანვარი 2018 16:09
es jmoti chinelebi ramiresis transpers rogor ver imeteben.tu arada rogor gagvadzlierebda.naxevardacvis problema moxsnili iqneboda misi skamiana.
TEMO bolqvadze 23 იანვარი 2018 22:58
chemi azrit bolo transperi ianvarshi pastore iqneba.

ხო რაღაცა მეც მასე მგონია
Vazg Sarkissian 23 იანვარი 2018 14:14
ტრავმები რომ არა ალბათ უკეთ ითამაშებდა.
Vazg Sarkissian 23 იანვარი 2018 14:13
არადა მეცოდება
Facebook ჯერ კიდევ აქვს, შევესიეთ :დდდდ
Интернационале 23 იანვარი 2018 09:49
«Интер» хочет перехватить защитника «Лацио» де Врея

«Интер» собирается подписать предварительный контракт с защитником «Лацио» Стефаном де Вреем, который пока не продлил соглашение со своей командой.

Как сообщает сайт Джанлуки Ди Марцио, нерадзурри рассчитывают получить в свои ряды голландского игрока по окончании текущего сезона, когда он уже будет в статусе свободного агента.

Ранее в СМИ сообщалось об интересе к 25-летнему игроку со стороны «Интера» и «Барселоны». В текущем сезоне де Врей провёл в чемпионате Италии 19 матчей, в которых забил три мяча.
Интернационале 23 იანვარი 2018 09:17
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: Интернационале
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ეს უნიკუმი გვყავს :) შეცდომაც არის და შეცდომაც. უდინესთან 3 ქულა დაგვიჯდა რომასთან გადავრჩით. რავიცი ეგეთი შეცდომები ასე ზედიზედ ცოტა მიუიღებელია. მარა მომთხოვნი ქომაგები გვყავს და :)


Mesmis ro 2 shectoma dashva da ra vknat ??? Gavushvat gundidan ?? Movishorot ??? Ese zecolit saertod ver itamashebs intershi mere idzaxian eshinia burts ro igebso..

ზეწოლით ვერ ითამაშებსო ? უკაცრავად მაგრამ ფეხბურთელია თუ თუ ვინ არის ? პროფესიონალია თუ მოყვარული ? ამ საქმეში ხელფასს უხდიან არც თუ ისე ცოტას და შესაბამისად ზეწოლის არ უნდა ეშინოდეს და არც ასეთ ბავშვურ შეცდომებს უნდა უშვებდეს. ზეწოლის და ბურთის მიღების თუ ეშინია მაშინ წავიდეს და სახლში დაჯდეს. ინტერია ბოლო ბოლო ეს და არა სერიცა ც1 ის გუნდი


Zecola ertia ro mocinagmdege gundis panebi axdenen mocinagmdege gundis pexburtels stadionze... meore kide roca sheni panebi amas aketeben da mere tamashis mere instragamshi kucashi yvelgan ro sheuracyobas ayeneben ... sxvadasxva dzma eg .. adamiania xo egec tan cven primaveridana amosuli..
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: Интернационале
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ეს უნიკუმი გვყავს :) შეცდომაც არის და შეცდომაც. უდინესთან 3 ქულა დაგვიჯდა რომასთან გადავრჩით. რავიცი ეგეთი შეცდომები ასე ზედიზედ ცოტა მიუიღებელია. მარა მომთხოვნი ქომაგები გვყავს და :)


Mesmis ro 2 shectoma dashva da ra vknat ??? Gavushvat gundidan ?? Movishorot ??? Ese zecolit saertod ver itamashebs intershi mere idzaxian eshinia burts ro igebso..

ზეწოლით ვერ ითამაშებსო ? უკაცრავად მაგრამ ფეხბურთელია თუ თუ ვინ არის ? პროფესიონალია თუ მოყვარული ? ამ საქმეში ხელფასს უხდიან არც თუ ისე ცოტას და შესაბამისად ზეწოლის არ უნდა ეშინოდეს და არც ასეთ ბავშვურ შეცდომებს უნდა უშვებდეს. ზეწოლის და ბურთის მიღების თუ ეშინია მაშინ წავიდეს და სახლში დაჯდეს. ინტერია ბოლო ბოლო ეს და არა სერიცა ც1 ის გუნდი
Интернационале 23 იანვარი 2018 08:38
Deprecated: Methods with the same name as their class will not be constructors in a future version of PHP; ParseFilter has a deprecated constructor in /home/fcinterg/public_html/engine/classes/parse.class.php on line 22

ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ეს უნიკუმი გვყავს :) შეცდომაც არის და შეცდომაც. უდინესთან 3 ქულა დაგვიჯდა რომასთან გადავრჩით. რავიცი ეგეთი შეცდომები ასე ზედიზედ ცოტა მიუიღებელია. მარა მომთხოვნი ქომაგები გვყავს და :)


Mesmis ro 2 shectoma dashva da ra vknat ??? Gavushvat gundidan ?? Movishorot ??? Ese zecolit saertod ver itamashebs intershi mere idzaxian eshinia burts ro igebso..
ეს უნიკუმი გვყავს :) შეცდომაც არის და შეცდომაც. უდინესთან 3 ქულა დაგვიჯდა რომასთან გადავრჩით. რავიცი ეგეთი შეცდომები ასე ზედიზედ ცოტა მიუიღებელია. მარა მომთხოვნი ქომაგები გვყავს და :)
Интернационале 23 იანვარი 2018 08:26
Mtlad masec ar sheidzleba ra vis ar daushvia shectoma .. cveni primaveridan amosuli pexbyrtelia 2-3 tamashi ro caagdo imas ki ar nishnavs micastan unda gavascorot...
mordexa 23 იანვარი 2018 08:23
ეს იგბალდზაგლი თიტთქოს კარგად თამაშობს არაფერს აფუჭებს მაგრამ ერთს იზავს და ისეეთს აუუფ
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
მატიას ვესინო
1 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
11 აგვისტო 2017

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 5
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 5