"ინტერი" პინამონტის სანაცვლოდ 7 მილიონ ევროს ითხოვს

image
"ინტერის" ახალგაზრდა შემტევმა, ანდრეა პინამონტიმ შესაძლოა კლუბი დატოვოს.

Tuttosport-ის ცნობით, "ნერაძური" ახალგაზრდა იტალიელის სანაცვლოდ 7 მილიონ ევროს და უკან გამოსყიდვის უფლებას ითხოვს.

ახალგაზრდა ანდრეას მიმდინარე სეზონში შანსი მხოლოდ "პორდენონესთან" მატჩში მიეცა და სათამაშო დროის სიმცირის გამო, დიდია ალბათობა იმისა, რომ იგი კლუბს დატოვებს.

წყარო: Tuttosport

0 არ მომწონს



იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
break 22 იანვარი 2018 18:20
ცუდადაა საქმე
TEMO bolqvadze 22 იანვარი 2018 12:42
canselo martla magrad gaixsna da kargi shenadzenia.axla ramiresi an kova unda chvens centrs da yvelaperi dalagdeba.kova ro daabrunon seria as aapetqeben kova da ikardi ertad.
Интернационале 22 იანვარი 2018 11:10
Cemi azrit gushin mogebasac vimsaxurebdit rasgan gundma meore taimshi roma centris aket ar gamoushva da zecolas axorcielebda.. momecona conselo dzan magari texnikuri scrapi pexburtslia dzan magari shenadzenia
beqa17 22 იანვარი 2018 10:59
Ar vici me momechvena tu ver agviqvam pexburts tu ra xdeba magram centri sad iyo ver gavige valeto dzan anelebs tamash ai galiardins ki burtis kontroli ar sheud,lia arc pasi uvarga ese visensio kargi pasi araq.....kova sacbiro am gundshi da unda ichalichon rom dabrunon am zamtars liga uechvelia....da tu aravin moiyvanes ar vici ra gitxrat lacioc da romac magar pormashi da chven 3 vbrdzolobt ligistvis upantazio pexburts vtamashobt
TEMO bolqvadze 22 იანვარი 2018 09:04
ligaze gavalt brat.axla daicyeba mogebebis seria.
suning 22 იანვარი 2018 08:50
მორიგი სუნი დავაყენეთ, სპალეტის კოზირები უკან მიდის კრიზისი გვაქ მწარე, რაფინიას მგონი ატენიან სპალეტის , ეგო რას დაგვეხმარება აქეთ უნდა დავეხმაროთ კაცს წელიწადი არ უთამაშიაო, კლასი სად დაიკარგა ჩვენი სად???? შეჩემის ერთი და იგივე ხალხს რო ათამაშებ ხო ხედავ რო არ გამოდის არაფერი შესცა რა ერთ სასტავს ....წელს მკიდია რა ლიგაზე უნდა გავიდეთ თორე სპალეტის მოუტყ...არცერთ დაკარგულ თამაშზე თავის თავზე არ აუღია პასუხისმგებლობა, ნერვებს მიშლის უკვე რა
--------------------
cc
Интернационале 21 იანვარი 2018 06:22
Xo gavyidit 7 dat mere 30-40 egireba :D sgol ra sagol sirius supta
მაგარს მივქარავთ ამის გაყიდვით...
Vazg Sarkissian 20 იანვარი 2018 23:10
უნამუსო სატრანსფერო პოლიტიკა 35
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
მატიას ვესინო
1 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
11 აგვისტო 2017

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 2
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 2