"ინტერი" - "რეალ ბეტისი" - Live

image
დღეს, მილანის "ინტერი" "რეალ ბეტისს" უმასპინძლებს. მატჩი 22:30 საათზე დაიწყება.

შემადგენლობები:
"ინტერი" : 1 ჰანდანოვიჩი; 33 დ'ამბროსიო, 37 შკრინიარი, 25 მირანდა, 29 დალბერტი; 6 ვესინო, 20 ბორხა ვალერო; 87 კანდრევა, 10 ჟოაო მარიო, 44 პერისიჩი; 9 იკარდი.
სათადარიგო: 27 პადელი, 46 ბერნი, 5 გალიარდინი, 8 იოვეტიჩი, 13 რანოკია, 15 ანსალდი, 23 ედერი, 63 რივასი, 77 ბროზოვიჩი, 96 გაბიგოლი.
მთავარი მწვრთნელი: ლუჩიანო სპალეტი

"რეალ ბეტისი": 13 ადანი, 4 ფედალი, 6 ფაბიანი, 7 სერხიო ლეონი, 10 გუარდადო, 11 ნაუელი, 17 ჟოაკუინი, 19 ბარაგანი, 21 ტოსკა, 23 მანდი, 29 ნარვაეზი.
სათადარიგო: 1 დანი ხიმენეზი, 2 რაფა, 5 ამატი, 8 კამარასა, 9 სანაბრია, 14 დურმინი, 20 პეზელა, 22 დარკო, 28 რედრუ, 33 ლორენი, 34 სეზარი, 35 ჟულიო, 36 ფრანცისი.
მთავარი მწვრთნელი: ქიკ სეტიენი



წყარო: inter.it

1 არ მომწონს



იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Dato 13 აგვისტო 2017 00:39
ციტატა: interista2008
ეს დალბერტი იმდენჯერ დაეცა რავი ამიტომ თU გადმოვიდა მაგრად იგადავებბენ ბიჭები გუნდში

ვერ ითამაშა კარგად?
interista2008 13 აგვისტო 2017 00:24
ეს დალბერტი იმდენჯერ დაეცა რავი ამიტომ თU გადმოვიდა მაგრად იგადავებბენ ბიჭები გუნდში
fanatik 12 აგვისტო 2017 23:05
პროსტა ეს ამხანაგურია თორე ეს მეკარე 1000% გასაგდები იყო კაკ მინიმუმ მეორე ყვითელი და კარგად იყავი ადანი!! მსაჯმა მთლად აღარ გაწირა რა!! საღოლ გუნდში შეკრულობა და ერთულოვნებაა ეტყობა რო გაიტანა იკარდიმ ყველამ მივიდა მიულოცა თუ დააკვირდით!
fanatik 12 აგვისტო 2017 22:56
ნახეთ პროსტა უკვე პერისიჩმა რამდენი სახიფათო მომენტი შექმნა!! და ამის გაყიდვა უნდოდათ ამათ? :))))
fanatik 12 აგვისტო 2017 22:45
ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ციტატა: fanatik
ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ციტატა: fanatik
ჯერ ვესინომ 1 თამაში ითამაშა ხოდა ხო უნდა მიცეს შანსი აჩვენოს რაზეა სპასობნი ეგ კაცი :) ხოდა ვნახოთ ერთი რას იზამს!! როგორ მიხაროდა ემრე მორის ტრანსფერი და ჩაიშალა დღეს წავიკითხე მისი სირი აგენტის გამო რა!!! მორი და შიკი მინდოდა მაგრად და დეეესეს იმენა რა! ყველა ჩვენ გვაგოიმებს რა აგერ მედელი კაპიკებში გაუშვეს! მურილიო ხო ვაბშე რაის 13 მილიონი მინიმუმ 30 ის თემა იყო! და კონდოგბია იმხელა თანხად ნაყიდი ეხა ვალენსია ნახევარ ფასად თრეულობს ხტფუი რა!! აგერ კიდე სპორტინგმა იპიქრა ყველა აგოიმებს და მოდი მეც დავაგოიმოვო და იმენა სამარცხვინო და სასაცილო რამე შემოთავაზეს :))

ემრე მორის ტრანსფერი არ ჩაშლილა მეგობარო. და დიდი თხოვნა ცენზურა არ დავარღვიოთ

http://intermilano.ru/news/31683-perehod-emre-mora-nahoditsya-na-grani-sryva.htm


l

ციტატა: fanatik
ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ციტატა: fanatik
ჯერ ვესინომ 1 თამაში ითამაშა ხოდა ხო უნდა მიცეს შანსი აჩვენოს რაზეა სპასობნი ეგ კაცი :) ხოდა ვნახოთ ერთი რას იზამს!! როგორ მიხაროდა ემრე მორის ტრანსფერი და ჩაიშალა დღეს წავიკითხე მისი სირი აგენტის გამო რა!!! მორი და შიკი მინდოდა მაგრად და დეეესეს იმენა რა! ყველა ჩვენ გვაგოიმებს რა აგერ მედელი კაპიკებში გაუშვეს! მურილიო ხო ვაბშე რაის 13 მილიონი მინიმუმ 30 ის თემა იყო! და კონდოგბია იმხელა თანხად ნაყიდი ეხა ვალენსია ნახევარ ფასად თრეულობს ხტფუი რა!! აგერ კიდე სპორტინგმა იპიქრა ყველა აგოიმებს და მოდი მეც დავაგოიმოვო და იმენა სამარცხვინო და სასაცილო რამე შემოთავაზეს :))

ემრე მორის ტრანსფერი არ ჩაშლილა მეგობარო. და დიდი თხოვნა ცენზურა არ დავარღვიოთ

http://intermilano.ru/news/31683-perehod-emre-mora-nahoditsya-na-grani-sryva.htm


l


на грани срыва თუ იცი რუსული გეცოდინება ეს ფრაზა რასაც ნიშნავს. ჩაშლის ზღვარზეა და არა ჩაიშალა.

მე კი ვიცი რუსული შენ თუ წაიკითხე კარგად მეორე სტრიქონი? :)) წაიკითხე კარგად თუ იცი რა თქმა უნდა რას ნიშნავს თუ არა გადაგითარგმნი!!! არ აწყობს იმას ეს შეთაბაზება ხოდა ჩვენებიც არ აპირებენ გაზრდას არ დათანხმდება და კარგად იყავითოოოოოოოო!!
ციტატა: fanatik
ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ციტატა: fanatik
ჯერ ვესინომ 1 თამაში ითამაშა ხოდა ხო უნდა მიცეს შანსი აჩვენოს რაზეა სპასობნი ეგ კაცი :) ხოდა ვნახოთ ერთი რას იზამს!! როგორ მიხაროდა ემრე მორის ტრანსფერი და ჩაიშალა დღეს წავიკითხე მისი სირი აგენტის გამო რა!!! მორი და შიკი მინდოდა მაგრად და დეეესეს იმენა რა! ყველა ჩვენ გვაგოიმებს რა აგერ მედელი კაპიკებში გაუშვეს! მურილიო ხო ვაბშე რაის 13 მილიონი მინიმუმ 30 ის თემა იყო! და კონდოგბია იმხელა თანხად ნაყიდი ეხა ვალენსია ნახევარ ფასად თრეულობს ხტფუი რა!! აგერ კიდე სპორტინგმა იპიქრა ყველა აგოიმებს და მოდი მეც დავაგოიმოვო და იმენა სამარცხვინო და სასაცილო რამე შემოთავაზეს :))

ემრე მორის ტრანსფერი არ ჩაშლილა მეგობარო. და დიდი თხოვნა ცენზურა არ დავარღვიოთ

http://intermilano.ru/news/31683-perehod-emre-mora-nahoditsya-na-grani-sryva.htm

l

ციტატა: fanatik
ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ციტატა: fanatik
ჯერ ვესინომ 1 თამაში ითამაშა ხოდა ხო უნდა მიცეს შანსი აჩვენოს რაზეა სპასობნი ეგ კაცი :) ხოდა ვნახოთ ერთი რას იზამს!! როგორ მიხაროდა ემრე მორის ტრანსფერი და ჩაიშალა დღეს წავიკითხე მისი სირი აგენტის გამო რა!!! მორი და შიკი მინდოდა მაგრად და დეეესეს იმენა რა! ყველა ჩვენ გვაგოიმებს რა აგერ მედელი კაპიკებში გაუშვეს! მურილიო ხო ვაბშე რაის 13 მილიონი მინიმუმ 30 ის თემა იყო! და კონდოგბია იმხელა თანხად ნაყიდი ეხა ვალენსია ნახევარ ფასად თრეულობს ხტფუი რა!! აგერ კიდე სპორტინგმა იპიქრა ყველა აგოიმებს და მოდი მეც დავაგოიმოვო და იმენა სამარცხვინო და სასაცილო რამე შემოთავაზეს :))

ემრე მორის ტრანსფერი არ ჩაშლილა მეგობარო. და დიდი თხოვნა ცენზურა არ დავარღვიოთ

http://intermilano.ru/news/31683-perehod-emre-mora-nahoditsya-na-grani-sryva.htm

l


на грани срыва თუ იცი რუსული გეცოდინება ეს ფრაზა რასაც ნიშნავს. ჩაშლის ზღვარზეა და არა ჩაიშალა.
fanatik 12 აგვისტო 2017 22:33
ციტატა: ირაკლი ზასეშვილი
ციტატა: fanatik
ჯერ ვესინომ 1 თამაში ითამაშა ხოდა ხო უნდა მიცეს შანსი აჩვენოს რაზეა სპასობნი ეგ კაცი :) ხოდა ვნახოთ ერთი რას იზამს!! როგორ მიხაროდა ემრე მორის ტრანსფერი და ჩაიშალა დღეს წავიკითხე მისი სირი აგენტის გამო რა!!! მორი და შიკი მინდოდა მაგრად და დეეესეს იმენა რა! ყველა ჩვენ გვაგოიმებს რა აგერ მედელი კაპიკებში გაუშვეს! მურილიო ხო ვაბშე რაის 13 მილიონი მინიმუმ 30 ის თემა იყო! და კონდოგბია იმხელა თანხად ნაყიდი ეხა ვალენსია ნახევარ ფასად თრეულობს ხტფუი რა!! აგერ კიდე სპორტინგმა იპიქრა ყველა აგოიმებს და მოდი მეც დავაგოიმოვო და იმენა სამარცხვინო და სასაცილო რამე შემოთავაზეს :))

ემრე მორის ტრანსფერი არ ჩაშლილა მეგობარო. და დიდი თხოვნა ცენზურა არ დავარღვიოთ

http://intermilano.ru/news/31683-perehod-emre-mora-nahoditsya-na-grani-sryva.htm
l
ციტატა: fanatik
ჯერ ვესინომ 1 თამაში ითამაშა ხოდა ხო უნდა მიცეს შანსი აჩვენოს რაზეა სპასობნი ეგ კაცი :) ხოდა ვნახოთ ერთი რას იზამს!! როგორ მიხაროდა ემრე მორის ტრანსფერი და ჩაიშალა დღეს წავიკითხე მისი სირი აგენტის გამო რა!!! მორი და შიკი მინდოდა მაგრად და დეეესეს იმენა რა! ყველა ჩვენ გვაგოიმებს რა აგერ მედელი კაპიკებში გაუშვეს! მურილიო ხო ვაბშე რაის 13 მილიონი მინიმუმ 30 ის თემა იყო! და კონდოგბია იმხელა თანხად ნაყიდი ეხა ვალენსია ნახევარ ფასად თრეულობს ხტფუი რა!! აგერ კიდე სპორტინგმა იპიქრა ყველა აგოიმებს და მოდი მეც დავაგოიმოვო და იმენა სამარცხვინო და სასაცილო რამე შემოთავაზეს :))

ემრე მორის ტრანსფერი არ ჩაშლილა მეგობარო. და დიდი თხოვნა ცენზურა არ დავარღვიოთ
fanatik 12 აგვისტო 2017 22:29
ჯერ ვესინომ 1 თამაში ითამაშა ხოდა ხო უნდა მიცეს შანსი აჩვენოს რაზეა სპასობნი ეგ კაცი :) ხოდა ვნახოთ ერთი რას იზამს!! როგორ მიხაროდა ემრე მორის ტრანსფერი და ჩაიშალა დღეს წავიკითხე მისი სირი აგენტის გამო რა!!! მორი და შიკი მინდოდა მაგრად და დეეესეს იმენა რა! ყველა ჩვენ გვაგოიმებს რა აგერ მედელი კაპიკებში გაუშვეს! მურილიო ხო ვაბშე რაის 13 მილიონი მინიმუმ 30 ის თემა იყო! და კონდოგბია იმხელა თანხად ნაყიდი ეხა ვალენსია ნახევარ ფასად თრეულობს ხტფუი რა!! აგერ კიდე სპორტინგმა იპიქრა ყველა აგოიმებს და მოდი მეც დავაგოიმოვო და იმენა სამარცხვინო და სასაცილო რამე შემოთავაზეს :))
interista2008 12 აგვისტო 2017 22:24
ციტატა: beqa17
Au imdeia galiardinis ar aitvaliswinebs da atamashebs

იცის თავის საქმე მაგ კაცმა და არ მოხდება ეგ
beqa17 12 აგვისტო 2017 22:17
Au imdeia galiardinis ar aitvaliswinebs da atamashebs
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 9
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 9