ინტერელები რუმინეთის U21 ნაკრებში

image
"ინტერის" მოთამაშეებმა წარმატებას საკუთარ ნაკრებშიც მიაღწიეს.
"ინტერის" ახალგაზრდა მეკარემ ანდრეი რადუმ და ჯორჯ პუშკაშმა, რომელიც ამჟამად "ბენევენტოშია" განათხოვრებული და შესანიშნავ ფორმაშია, საკუთარ გუნდს EURO U21-ის საკვალიფიკაციო რაუნდში ლიხტენშტეინთან გამარჯვების მოპოვებაში დაეხმარნენ.
რადუმ მატჩში კარი მშრალად შეინახა, ხოლო პუშკაშმა დუბლი გაიფორმა და საბოლოო ანგარიში 0-2 დაასრულა.

წყარო: inter.it

0 არ მომწონს



იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista2008 6 ივლისი 2017 21:49
ციტატა: Mauritooo
რუდიგერიზე სიახლეებს ნუ დაუჯერებთ. მაგათმა სპორტულმა სირექტორმა თქვა არ მიგვიღიაა შეთავაზებები და აარაინირი შანსი არაა რუდიგერმა რო დატოვოს რომაო

კიწავიდა ჩელსიშIი
Ar vici ukve ra vin modis vin midis imdeni icereva ukve cven transperebze .. rudigeri 30
Viyideto mere idzaxian romas mxare sisulelea rudigeri cventan rcebao modi da gaige :D age milani 4-5 transperi daamtkica
Dato 15 ივნისი 2017 01:44
ერთი ეს ფეარპლეის წესები მარტო ჩვენ რატო გვაწუხებს ყოველ წელს?
Mauritooo 14 ივნისი 2017 22:12
რუდიგერიზე სიახლეებს ნუ დაუჯერებთ. მაგათმა სპორტულმა სირექტორმა თქვა არ მიგვიღიაა შეთავაზებები და აარაინირი შანსი არაა რუდიგერმა რო დატოვოს რომაო
Diego22 14 ივნისი 2017 18:49
რადუ მართლა რა კარგი მეკარეა, უნდა მისცენ მაგას შანსი. და ზოგადად რა კარგი ახალგაზრდები გვყავს და ვინებს ვათამაშებთ გუნდში :(
TEMO bolqvadze 14 ივნისი 2017 15:07
Martla magari axvari gundia es piroba ra sachiro iyo. Cavides da gayidos iuveshi an milanshi pexburtelebi. Rava yvela chventan ipasebs tavs. kido bevri siaxleebis gustavozec daicera da berardi bernardeskzec. Ise berardi bernardeski ertad unda daitrion da pero gaushvan 50 milionad. rac didi albatobit cava. gundebi shetanxmdeno 50 milionzeo agic daicera. Magis casvlis shemtxvevashi aucileblad berardi da bernardeski unda moiyvanon. Berardi ar unda gagvichirdes sulit interistaa da tu moindomes chvenebma uechveli daitreven
TEMO bolqvadze 14 ივნისი 2017 15:01
Es tu simartlea gamodis naingolani davivicyot? Es ukve texavs tu arada naingolani magrad moergeboda inters ro daetriat zustad maseti stilis igroki aklia gunds
Dato 14 ივნისი 2017 15:00
ციტატა: TEMO bolqvadze
"რომას" მცველი, ანტონიო რუდიგერი კარიერას "ინტერში" გააგრძელებს, იტყობინება Corriere dello Sport.

ტრანსფერის ღირებულება 30 მილიონ ევროს შეადგენს.

გარდა ამისა, კლუბებს შორის გაფორმდება ხელშეკრულება, რომლის თანახმადაც მილანელებს რომაელთა სხვა ფეხბურთელების შეძენას ვერ შეძლებენ.

გასულ სეზონში "რომას" მაისურით რუდიგერმა 36 მატჩი ჩაატარა, ერთი გოლი გაიტანა და ოთხი საგოლე პასი გააკეთა.

შეგახსენებთ, "ნერაძური" ცოტა ხნის წინ "მგლების" ექსმწვრთნელმა, ლუჩიანო სპალეტიმ ჩაიბარა.

ნახეტ რა ახვარი კონტრაქტის პირობებს დებენ.სუ არ მევასებოდა ეს რომა,იციან რო დავერეოდით მაგთ ფეხბურთელებს და
TEMO bolqvadze 14 ივნისი 2017 14:59
"რომას" მცველი, ანტონიო რუდიგერი კარიერას "ინტერში" გააგრძელებს, იტყობინება Corriere dello Sport.

ტრანსფერის ღირებულება 30 მილიონ ევროს შეადგენს.

გარდა ამისა, კლუბებს შორის გაფორმდება ხელშეკრულება, რომლის თანახმადაც მილანელებს რომაელთა სხვა ფეხბურთელების შეძენას ვერ შეძლებენ.

გასულ სეზონში "რომას" მაისურით რუდიგერმა 36 მატჩი ჩაატარა, ერთი გოლი გაიტანა და ოთხი საგოლე პასი გააკეთა.

შეგახსენებთ, "ნერაძური" ცოტა ხნის წინ "მგლების" ექსმწვრთნელმა, ლუჩიანო სპალეტიმ ჩაიბარა.
TEMO bolqvadze 14 ივნისი 2017 14:58
Rudigerze daicera 30 milionad shetanxmdeno. Goal.gezec da footboll itLiazec daido.
Zanetti1908 14 ივნისი 2017 13:43
კაიტინიოს მაურინიო კიარა ბენიტესი ათამაშებდა...ბალო კიდე მანჩინისგან მოყოლებული თამაშობდა
beqa17 14 ივნისი 2017 13:34
Axalgazrdebs vinc misca shansi iyo mourinio balotels da koutinios orives xshirad atamashebda metize jer chven shansi ar migvicia.....
Raze vlaparakobt ager: gabriel barboza (gabi goli) 30 mil davxarjet da 5 tamashi ar vatamashet stulyopilad. ... mezizgeba interis politika
Bonacolli pushkash destro ar akvs saxelebs mnishneloba primaverashi mxecebi iyvnen mtavar gundshi gadadian sezonze 1 max 2 tamashs atamasheben isic 15-10 cutit mere ushveben.. ege cveni politika ???
Zanetti1908 14 ივნისი 2017 09:13
ბონაცოლი ამაზე უკეთესად გამოიურებოდა მარა სამპდორიაში გავყიდეთ მგონი...რამდენი ნიჭიერი ტალანტი დაიკარგა..ყველაზე მეტად ლონგოსი მეიმედებოდა და მოკვდა ეგ მთლად
internazionale 14 ივნისი 2017 03:13
martali xar shansi tu armices did gunshi azri araqvs ... dimarcos rac sheexeba 100% unda daabrunon da kaprari sheidzleba kide 1 sezoni gaatantxovron pinamontic da pushkashic magrebi arian orive imsaxureben shans da imedia momavalshi gagvaxarebe
Shams gundshi ro ar adzleven ra xeiri???
ციტატა: internazionale
Es bichi megona gaushvit amas win fb ze jgufshiii ikitxa ertmaaa es da roagarchanda vifiqreee gavyidett amis pushkashiss golit gadmovida beneventoo seria A shi Wels !!! Ramdeni dzlierii axalgazda gvyavs türme win. Pushkashi pinamonti da peskarashi roa xo chvenia damaviwyda saxeli...

პესკარაში კაპრარი და მანაია... პუშკაშის გოლით გადმოვიდა და ფინალშიც მაგის გოლების წყალობით გავიდა... პუშკი მაგარი კაცია ძალიან და უნდა დაიბრუნონ ჩემი აზრით... არც რადუა ცუდი მეკარე ჩემი აზრით ინტერის მეორე მეკარე უნდა იყოს, მაგრამ სათამაშო დროის გამო უნდა გაანათხოვრონ... კიდევ ფლანგის მცველი გვყავს, რაღაც საოცრება და იმედია დაიბრუნებენ დიმარკო
internazionale 14 ივნისი 2017 02:19
Es bichi megona gaushvit amas win fb ze jgufshiii ikitxa ertmaaa es da roagarchanda vifiqreee gavyidett amis pushkashiss golit gadmovida beneventoo seria A shi Wels !!! Ramdeni dzlierii axalgazda gvyavs türme win. Pushkashi pinamonti da peskarashi roa xo chvenia damaviwyda saxeli...
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba
ირაკლი ზასეშვილი

კარგი ჯერ ჯერობით არაფერი. ივანა მიდისო. რაჯას არ უშვებენო. იუტო და ბაყარი კლუბს იცვლიანო სავარაუდოდო
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

რუდიგერი ვერ იყიდეს ვიდალმა უარი უთხრა კონტი აგვახიეს რიკარდო როდრიგესიც და ვხვდებიტ რო ფეხბურთლებს
ვერ ყიდულობენ და ორი აგურრი მაინც იყიდონ დასჭირდებათ
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

zdarovatt rame siaxleebi arariss?
internazionale
internazionale
30 ივნისი 2017

ამოგებულია ტაზო გავსწორდიტ უეფასტან ))))

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 5
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 5