"ინტერის" პრიმავერა ჩემპიონია

image
გუშინ 20:00 საათზე სტადიონ "მაპეიზე" (სასუოლო), ჩატარდა ფინალი სადაც "ინტერის" პრიმავერა ფიორენტინას ახალგაზრდულ გუნდს შეხვდა.

პირველი ტაიმში შავ-ლურჯებმა ანგარიშის გახსნა შეძლეს, მეორე ტაიმი შედარებით შედეგიანი აღმოჩნდა, მეორე გოლის გატანა პინამონტიმ მოახერხა. ხოლო საპასუხო გოლი ფლორენციელებმა '76-ე წუთზე შეძლეს. საბოლოოდ მატჩი ახალგაზრდა ინტერისტებმა მცირე სხვაობით გაიმარჯვეს. ბოლოს ამ ტურნირში "ინტერის" პრომავერამ 2011/12 მოიგო.

გოლის ავტორები: '18 ვანჰეუსდენი, '67 პინამონტი, '76 სოტილი (ფიო) 'პ'.

წყარო: FCINTER.GE

1 არ მომწონს



  • ავტორი: Vazg Sarkissian
  • ნახვები: 980 / 18
  • 12-06-2017, 01:45
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Sagol milans ra martla dzan magari pexburtelebi daitria.. dacvis plagze rodrigesi dacvis centrshi keseri tavdasxmashi kidd d. Silva sagol sagol
berointerista 12 ივნისი 2017 19:50
რეალურად შევხედოთ ბიჭებო, მილანის პოლიტიკა უკეთესია თუ ჩვენი? :/ რას ფიქრობთ გაქვთ მომავლის იმედი?
Dato 12 ივნისი 2017 19:39
ციტატა: interiani
vnaxot exa mere intershi ras izams moitxovos pegburtelebi zapxulic ari gundis shekvrac aheudzlia sanam daiwyeba championati da burtic da moedanic misiaa da vnaxot ras izams vudi mwvrtneli araa magram mainc ar mjera amis da roma ro egeti gundia yvelam icis eg xo.../ me iseti mwvrtneli minda gundshi vinc am mkvdar xelmdzgvanelobas daucacxanebs oegburtelebs motxovs da tavis chkuaze aagebs gunds...gayidon es amdeni nagavi pegbyrtelebi arafershi ro ar gamoadgeba gunds da iyidon magis magivrad vinme.. eseni arc yidian da arc yiduloben ra ari es.. ra sachiroa ansalndi magatomo santoni sainsberi andreoli ranokia medeli palasio biabiani kide agar chamovtvli eseni yvelaze nagavi xalxi eseni erti ati kacia mgoni 50 milions ver avigebt xut milionebad ro gavyidot da eyidat vinme ukana xazis mcvelebi naxevardacvashi brozovichi kandreva gayidon erti 30 milions xo mainc avigebt amas plius 110 milioni da da sheidzleboda xalxis yidva dimaria naingolani xamesi berardi bernardeski aqedan sam kacs mainc xo viyiddit da gadzlierdebida gundi sagrdznoblad

საინსბერი და პალასიო ისედაც წავიდნენ.არ არიანღა ინტერის მოთამაშეები
interiani 12 ივნისი 2017 19:15
vnaxot exa mere intershi ras izams moitxovos pegburtelebi zapxulic ari gundis shekvrac aheudzlia sanam daiwyeba championati da burtic da moedanic misiaa da vnaxot ras izams vudi mwvrtneli araa magram mainc ar mjera amis da roma ro egeti gundia yvelam icis eg xo.../ me iseti mwvrtneli minda gundshi vinc am mkvdar xelmdzgvanelobas daucacxanebs oegburtelebs motxovs da tavis chkuaze aagebs gunds...gayidon es amdeni nagavi pegbyrtelebi arafershi ro ar gamoadgeba gunds da iyidon magis magivrad vinme.. eseni arc yidian da arc yiduloben ra ari es.. ra sachiroa ansalndi magatomo santoni sainsberi andreoli ranokia medeli palasio biabiani kide agar chamovtvli eseni yvelaze nagavi xalxi eseni erti ati kacia mgoni 50 milions ver avigebt xut milionebad ro gavyidot da eyidat vinme ukana xazis mcvelebi naxevardacvashi brozovichi kandreva gayidon erti 30 milions xo mainc avigebt amas plius 110 milioni da da sheidzleboda xalxis yidva dimaria naingolani xamesi berardi bernardeski aqedan sam kacs mainc xo viyiddit da gadzlierdebida gundi sagrdznoblad
BOBO32 12 ივნისი 2017 18:38
Da imedia spaletis xelshi ekneba
BOBO32 12 ივნისი 2017 18:37
ციტატა: berointerista
აუ იმედია ამ წელსაც არ გვაჯობებენ რა :( ძალიან ძლიერდებიან

Wels gvajoben mwvrtnelit brat sxva mxriv verc milano gvajobebda da verc roma-napoli AR yavt magat chveni donis fexburtelebia mara gundurobaa mtavari da mondomeba RAC araak inters
berointerista 12 ივნისი 2017 18:34
აუ იმედია ამ წელსაც არ გვაჯობებენ რა :( ძალიან ძლიერდებიან
break 12 ივნისი 2017 18:17
ციტატა: interiani
milani ganapira mcvelebit gvajobebs conti tu daimates exa conti da rodrigesis nairi ganapira inters ar yavs magram sxva adgilebi ro avigot cal calke pegburtelebit ver arafrit ar chamouvardebit dacvashi mirandasnairi ar yavs mat naxevardacvashi kesie iyides romelic galiardini gvyavs maseti tundac sxva vin iyides andre silva romelic mec ar miyurebia mag bichis tamashs da aqeben da vnaxot tu gamoadgeba milans da gaamartlebs tavdasxmashi chvenc gvyavs ikardi romelic amartlebs magram kargi mepase unda joao marios sheidzlia es.. calke oegburtelebi ro avigot joao mario dzan kai gvyavs europis chempionia banega uefas milans arcerti chempioni ar yavs.. mwvrtneli gamoadgat ubralod magat da shekravs gunds da chven mwvrtneli ar gvyavs me magalitad spaletis ar mjera, romas chvenze kai gundi yavda wels da verafers miagwia da chventan ra unda miagwios spaletim axla shedarebit sust gundshi mitumetes aravin moyavt top pegburtelebi da soaleti europashi sul ijvavda da inters aashenebs ? )))

მისმინე ძმა რომა იმ თავიდა ფარჩაკი იყო და ეგ სპალეტის დამსახურებაა მეორეზე რო გავიდნენ და ნაპოლის გაასწრეს . რომაში მოურინიო რო დანიშნო აზრი არ აქ თვითონ რომა არი ეგეთი უჯიშო გუნდი. სპალეტის კიდე არც რომაში გაუმართლა და არც ზენიტში.მითხარი ზენიტს ლიგაზე რაუნდა ექნა ან რომას როცა არასდროს ყოფილლა ლიგის ნახევარფინალში. სპალეტი გამოცდელებით მონტელას ჯობია და მშვენიერი ტაქტიკოსიც არი. პლუს იტალია ზეპირად იცის
break 12 ივნისი 2017 18:13
ციტატა: berointerista
რას იტყვით ბიჭებო მილანის ტრანსფერებზე? ახლა ანდრეს სილვა რო დაიმატეს როგორი ტიპია? მე არ მაქ თამაში ნაყურები... კაი ტრანსფერია??????????

ფორზა ინტერ

ანდრე სილვა იმენა კლასნია ძმაო. რონალდუს ფავორიტი ფეხბურთელი
interiani 12 ივნისი 2017 18:09
ar davedzeb europas otxeulistvis gvabrdzolos daayenos egeti gundi da mere ragaca iqneba))))
interiani 12 ივნისი 2017 17:55
milani ganapira mcvelebit gvajobebs conti tu daimates exa conti da rodrigesis nairi ganapira inters ar yavs magram sxva adgilebi ro avigot cal calke pegburtelebit ver arafrit ar chamouvardebit dacvashi mirandasnairi ar yavs mat naxevardacvashi kesie iyides romelic galiardini gvyavs maseti tundac sxva vin iyides andre silva romelic mec ar miyurebia mag bichis tamashs da aqeben da vnaxot tu gamoadgeba milans da gaamartlebs tavdasxmashi chvenc gvyavs ikardi romelic amartlebs magram kargi mepase unda joao marios sheidzlia es.. calke oegburtelebi ro avigot joao mario dzan kai gvyavs europis chempionia banega uefas milans arcerti chempioni ar yavs.. mwvrtneli gamoadgat ubralod magat da shekravs gunds da chven mwvrtneli ar gvyavs me magalitad spaletis ar mjera, romas chvenze kai gundi yavda wels da verafers miagwia da chventan ra unda miagwios spaletim axla shedarebit sust gundshi mitumetes aravin moyavt top pegburtelebi da soaleti europashi sul ijvavda da inters aashenebs ? )))
berointerista 12 ივნისი 2017 17:38
რას იტყვით ბიჭებო მილანის ტრანსფერებზე? ახლა ანდრეს სილვა რო დაიმატეს როგორი ტიპია? მე არ მაქ თამაში ნაყურები... კაი ტრანსფერია??????????

ფორზა ინტერ
Xo milanma kode andea silva portos tavdasxmeli daitria okve vcen vuyurebt mxolod
break 12 ივნისი 2017 16:00
მწვრთნელი ხო დაინიშნა სპალეტი რას ელოდება ან რას ელოდებიან არავისზე არ ჩალიჩობენ
shkabzona 12 ივნისი 2017 10:00
მალადეცი ბიჭები <3 23
Benisimo
EL Chino 12 ივნისი 2017 02:02
საღოლ კარგი გუნდია ამათი წყალი გადასხმოდეს ინტერს
Vazg Sarkissian 12 ივნისი 2017 01:48
საღოლ ამ ბიჭებს გულს მაინც გაუხარდა! 23 22
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba
ირაკლი ზასეშვილი

კარგი ჯერ ჯერობით არაფერი. ივანა მიდისო. რაჯას არ უშვებენო. იუტო და ბაყარი კლუბს იცვლიანო სავარაუდოდო
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

რუდიგერი ვერ იყიდეს ვიდალმა უარი უთხრა კონტი აგვახიეს რიკარდო როდრიგესიც და ვხვდებიტ რო ფეხბურთლებს
ვერ ყიდულობენ და ორი აგურრი მაინც იყიდონ დასჭირდებათ
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

zdarovatt rame siaxleebi arariss?
internazionale
internazionale
30 ივნისი 2017

ამოგებულია ტაზო გავსწორდიტ უეფასტან ))))

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 6
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 6