როგორია ვერატის გადაბირების შანსები?

image

როგორია ვერატის გადაბირების შანსები?

შესაძლებელია
შეუძლებელია
მარკო ვერატის ტრანსფერი ყველაზე აქტუალურია "ინტერის" სატრანსფერო ბაზარზე. იტალიელის გადაბირება "სუნინგის" მთავარი მიზანია და ტრანსფერის განსახორციელებლად 100 მილიონი ევროა გამოყოფილი.

როგორია მარკოს გადაბირების შანსები?.. გთავაზობთ ფეხბურთელის და გუნდის პრეზიდენტის ნასერ ალ-ჰელაიფის უახლეს განცხადებებს:

ნასერ ალ-ჰელაიფი: ვერატიმ და მარკინიოსმა განაცხადეს, რომ სურთ დარჩენა და ვისაც დარჩენა სურს ისინი დარჩებიან ჩვენთან.

ვერატი: ბევრჯელ მისვამთ კითხვას ჩემს მომავალთან დაკავშირებით და მე ყოველთვის გპასუხობთ, რომ "პსჟ"-სთან მაქვს 4 წლიანი კონტრაქტი და ამ გუნდს აქვს დიდი პროექტი. მოხარული ვარ, რომ აქ ვარ და არ ვფიქრობ რაიმე ცვლილებაზე. მე ვარ კონფორტულად პარიზში. მაგრამ, როგორც ყოველ წელს, სეზონის ბოლს მე და ჩემი აგენტი ერთად განვიხილავთ ჩემს მომავალს. ჩვენ დავინახავთ რა მოხდება.

წყარო: fcinter1908.it

1 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 390 / 10
  • 2-04-2017, 19:37
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista 2 აპრილი 2017 22:33
ყველა ვარიანტი მაგარი გუნდი აიწყობა ზაფხულში ბიჭებო მთავარი ისაა რომ ბირთვი ჩამოყალიბებულია ორ ტოპ ტრანსფერსაც მისცხებენ და ეგაა..
Diego22 2 აპრილი 2017 22:20
მთელ არსენალს სანჩესი ათრევს.ყველაზე მეტად მინდა ეგ მოიყვანონ. თუ კონტე მოვიდა სანჩესი, ვერატი და მანოლასი. იფ რა გუნდი იქნებოდა
beqa17 2 აპრილი 2017 21:05
ციტატა: Vazg Sarkissian
ციტატა: interista
ციტატა: Vazg Sarkissian
აუ ეს გალიარდინისთან ერთად რა მაგარი იქნება ! 23

ნაკრებში იმენა ვისიამოვნე ამათ ყურებით.. გალიარდინიმ რო გაუტარა ბურთი რა საკაიფოდ ქნეს ერთი სამი მატჩი აყომარე ერთად და უსიტყვოთ გაუგებენ ერთმანეთს. პლიუს რობი თავზეა და ართმევებზე გიჟია ვერატი ბურთის თრევაში და კაი პასებში კონტეს 3-5-2 სქემას ვერატი-კონდოგბია-გალიარდინის ტრიო დააკვდება, ცენტრს გააქვავებენ.


ჟოაო მარიოს რას უკეთებ ? გალიარდინი ვერატი წინ მარიო

Mario universalia kraizec sheudzlia tamashi da kraize vinme rom ar daimaton mand iyomarebs an xa erti amovardeba saititan an xan meore amovardeba ra problema da yovel tamashze dasvenebuli xalxi gveyoleba
interista 2 აპრილი 2017 20:08
ციტატა: Vazg Sarkissian
გვეყო სამ მცველიანი ტაქტიკა! 19

არა ძმა მაგას თავის ცოდნა უნდა მაგ 3 მცველიანი ტაქტიკით იხმარა მერდამ ყველა და ყველაფერი კონტესთან ერთად იტალიაში. კონტე სერიოზულად აომარებს სამი მცველით ყველა გუნდს. ტაქტიკურად ძაან ძლიერი მწვრთნელია.
Vazg Sarkissian 2 აპრილი 2017 19:59
გვეყო სამ მცველიანი ტაქტიკა! 19
interista 2 აპრილი 2017 19:50
ციტატა: Vazg Sarkissian
ციტატა: interista
ციტატა: Vazg Sarkissian
აუ ეს გალიარდინისთან ერთად რა მაგარი იქნება ! 23

ნაკრებში იმენა ვისიამოვნე ამათ ყურებით.. გალიარდინიმ რო გაუტარა ბურთი რა საკაიფოდ ქნეს ერთი სამი მატჩი აყომარე ერთად და უსიტყვოთ გაუგებენ ერთმანეთს. პლიუს რობი თავზეა და ართმევებზე გიჟია ვერატი ბურთის თრევაში და კაი პასებში კონტეს 3-5-2 სქემას ვერატი-კონდოგბია-გალიარდინის ტრიო დააკვდება, ცენტრს გააქვავებენ.


ჟოაო მარიოს რას უკეთებ ? გალიარდინი ვერატი წინ მარიო

ეგ სკამიდან შემოვა რა პრობლემაა 19 3-5-2 ტაქტიკაზე ბარბოსა იკარდის ტანდემი უფრო სასარგებლო იქნება ვიდრე მარიო იკარდის უკან 3-5-1-1. კონტე ამ გუნდით სკუდეტო დადებს პიოლის არ მჯერა არანაირად. აგერ ძმაო ლაციო დ აატალანტაც უგებენ მაგ ფარჩაკ გუნდებს იმიტომ რომ ძაან უკონკურენტოები არიან ამ სეზონში ყველა 7-ლის იქეთ.. ვინც ძლიერია კდიევ ევრავი ვერ მოუგო ამ ქაჯმა მწვრთნელმა
Vazg Sarkissian 2 აპრილი 2017 19:47
ციტატა: interista
ციტატა: Vazg Sarkissian
აუ ეს გალიარდინისთან ერთად რა მაგარი იქნება ! 23

ნაკრებში იმენა ვისიამოვნე ამათ ყურებით.. გალიარდინიმ რო გაუტარა ბურთი რა საკაიფოდ ქნეს ერთი სამი მატჩი აყომარე ერთად და უსიტყვოთ გაუგებენ ერთმანეთს. პლიუს რობი თავზეა და ართმევებზე გიჟია ვერატი ბურთის თრევაში და კაი პასებში კონტეს 3-5-2 სქემას ვერატი-კონდოგბია-გალიარდინის ტრიო დააკვდება, ცენტრს გააქვავებენ.


ჟოაო მარიოს რას უკეთებ ? გალიარდინი ვერატი წინ მარიო
interista 2 აპრილი 2017 19:42
ციტატა: Vazg Sarkissian
აუ ეს გალიარდინისთან ერთად რა მაგარი იქნება ! 23

ნაკრებში იმენა ვისიამოვნე ამათ ყურებით.. გალიარდინიმ რო გაუტარა ბურთი რა საკაიფოდ ქნეს ერთი სამი მატჩი აყომარე ერთად და უსიტყვოთ გაუგებენ ერთმანეთს. პლიუს რობი თავზეა და ართმევებზე გიჟია ვერატი ბურთის თრევაში და კაი პასებში კონტეს 3-5-2 სქემას ვერატი-კონდოგბია-გალიარდინის ტრიო დააკვდება, ცენტრს გააქვავებენ.
Vazg Sarkissian 2 აპრილი 2017 19:40
აუ ეს გალიარდინისთან ერთად რა მაგარი იქნება ! 23
interista 2 აპრილი 2017 19:39
ინტერმა თუ კონტე დაითრია ჩემი სიტყვა დაიმახსოვრეთ ვერატი ეგრევე ჩვენსკენ გამოიწევს.. ანუ ვერატიმ თუ წასვლა მოინდომა უეჭველი გაუშვებს პსჟ.. მთავარია ბარსა არ წაეჩალიჩოს სერიოზულად თორემ მანდ წავა.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
სამირ ჰანდანოვიჩი
0 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
11 აგვისტო 2017

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 10
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 10