მოურინიო: ჩელსის ფანები მეძახიან იუდას?

image
გუშინ გაიმართა ინგლისის ასოციაციის თასის მატჩი, სადაც "ჩელსიმ" "მანჩესტერ იუნაიტედს" უმასპიძლა და მინიმალური ანგარიშით 1-0 დაამარცხა.

"ინტერის" ყოფილ მწვრთნელს ჟოზე მოურინიოს სტემფორდ ბრიჯზე-ზე არც თუ ისე კარგი დახვედრა მოუწყეს, რადგან მოურინიოს მიმართულებით ხშირად ისმოდა შეძახილი "იუდა".

მოურინიომ მომხდართან დაკავშირებით შემდეგი კომენტარი
გააკეთა:


"ჩელსის" ფანები მეძახდნენ "იუდას"? სანამ ვინმე მოაგებინებს 4 პრემიერ ლიგას, "იუდა" მათი ნომერ პირველი მწვრთნელი იქნება.

წყარო: fc inter.ge

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 418 / 10
  • 14-03-2017, 17:07
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista 14 მარტი 2017 22:19
forzainter,
xoo usazizgres fexburts tamashoben eg araa manchesteris stili
bacho131 14 მარტი 2017 21:59
PIOLIS TOVEBEN SHEMDEG SEZONSHIII!!
forzainter 14 მარტი 2017 21:07
fu ra sashinel fexburts atamashebs manchesters eg italiis kacia da ver misxvda avtobusi da chexva da misi jani ras gavs manchestrei chemi sazizgari gundia ra
interista 14 მარტი 2017 19:14
tu esenic ar gyofnis araa problema sezonis bolos sadgac ivnisi agvistomde isets ganaxebt sxva gza ar geqneba daijereb 19
interista 14 მარტი 2017 19:13
As roma10,
Quella di domani sera, potrebbe essere una gara speciale per Kostas Manolas, in quanto, voci di mercato, lo danno da tempo molto vicino proprio all’Inter. Chissà, magari tra qualche mese lo stadio Meazza potrà anche essere il suo, quello in cui continuare la sua carriera in Italia. Con l’Inter alla finestra da tempo, se è vero, come è vero, che i contatti tra i due club ci sono già stati e si è deciso di aggiornarsi alla fine della stagione. «Si parla molto del suo futuro. Di Inter ma non solo, anche di Juve, Barça, Chelsea, Psg e United – ha detto giovedì Yannis Evangelopoulos, l’agente del greco – Per ora Kostas è alla Roma ed ha un contratto fino al 2019».


თუ იტალიური იცი თვითონ წაიკითხე და თუ არ იცი იმას წააკითხე ვინც იცის.

იტალიური თუ არა ინგლისური მაინც გეცოდინება და აქაც წაიკითხე თუ ეს წყაროებიარ გყოფნის სხვებიც ბევრია ელემენტარულად დაგოგლე და ეგაა ;) ინგლისურად აქ ნახე
interista 14 მარტი 2017 18:47
As roma10,
წადი მერე და რომას საიტზე იცინე ჯიგარო ვინმე გიშლის? კოვაჩიჩმა კონტრაქტი გაახანგრძლივა და ორ თვეში რეალში წავიდა. შენ კონტრაქტის გახანგრძლივება თუ გუნდში დარჩენის გარანტია გქონია ეგ უფრო სასაცილოა. რომელ საიტზე წერია რომელზე გინდა რომ დაგილინკო შენ მარტო მითხარი. წინასწარი შეთანხმება არსებობს და სეზონის ბოლოს შემოდი და ერთად ვიცინოთ თუ გინდა. ხოო კონტრაქტის გახანგრძლივება ფასის მომატებას ნიშნავს ეგ იცოდე..
As roma10 14 მარტი 2017 18:45
Saidan daaskvenit rom
Ukve oficialurad interis fexburteli rom aris??erti damadasturebeli saiti mainc an informacia.manaxet ogond tkveni saiti araa ak rasac gindat imas ceert
As roma10 14 მარტი 2017 18:44
Exla vkitxulob tkvens komentarebs da mecinebA magraad:) marto tkven rom cert manolasi vitom interis fexburteli rom aris saidan moitanet:)) msgavsi rame arCERTrt saitze ar ceria da tkven dagesizmraat ramee???:) ra interi ris interi kontraaktz gaaxangzlivebs exla da egaa .. taan tipebs ukve oficiutad intereli goniaat sascaulia raa ratom ?? Ris safuzvelzee:)
interista 14 მარტი 2017 17:11
კაცი ორჯელ გააგდეს გუნდიდან და კიდევ ამას ეძახიან იუდას? ისე მოუს ყველაზე შესაფერისი გუნდი ინტერი იყო მაგის სტილია დაცვა და კარგი კონტრშეტევები, ტაქტიკურად მოგებული თამაშები, მაგის დავალებებს მარტო ინტერი ასრულებდა კარგად, იმიტომ, რომ იტალიურ სტილი აქვს მოურინიოს. სანამ მანჩესტერში მივიდოდა მე თავიდანვე ვთქვი ვერ გაამართლებს მანდ მეთქი . იმიტომ რომ ეშმაკები არ არიან მოუს სტილი და პირიქით.. ჩელსის რაც შეეხება სულ ვიძახდი და ეხლაც ვამბობ ყველაზე ბანძი ფანები ყავს.. ჯერ მარტო ის არ დამავიწყდება ინგლისში ინტერი ფანებმა რომ დედა აუტრიეს მაგათ ფანებს საკუთარ სტადიონზე და ტერიმ თქვა თავი სტუმრად გვეგონა მილანშიო ისეთი გარემო იყო ტრიბუნებზეო 19
Bakointer 14 მარტი 2017 17:09
Sen rogor ar gafaseben yofiliyavi aq intershi kide bevrjer gagixardeboda ar iwvalebdi mshvidat iqnebodi mainc yvelad eyvarebodi ragac problema ro yofuliyo . Joze nomer pirveli xar
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 10
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 10