"კრისტალ პალასი" ნაგატომოს უმიზნებს

image
მიმდინარე სეზონი იაპონელისთვის ცუდი არმოჩნდა. რიკარდო როდიგესის შესაძლო ტრანსფერის შემდეგ იუტო უშანსოდ დარჩება ძირითადის გარეშე.

არც თუ ისე დიდი ხნის წინ ნერაძურის "55" ნომერს საკმაოდ კარგი შემოთავაზებები ჰქონდა ინგლისის პრემიერ ლიგიდან, მაგრამ მან დარჩენა გადაწყვიტა. გაცნობებთ რომ იუტოთი "კრისტალ პალასი" არის დაინტერესებული და როგორც ჩანს იგი გუნდს ამ ზაფხულშივე დატოვებს.

წყარო: Tuttomercatoweb.com

0 არ მომწონს



  • ავტორი: Vazg Sarkissian
  • ნახვები: 448 / 22
  • 8-03-2017, 23:35
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista 9 მარტი 2017 16:08
gio interi,
ეს იყო პსჟ-ს ისტორიაში ყველაზე დიდი სირცხვილი გაქვს 4-0 უპირატესობა სულ რო მსაჯები მიემხრნენ შენს მეტოქეს ამხელა ვარსკვლავთცვენა გუნდი ხარ როგორ უნდა დაკარგო 4-0 უპირატესობა? არანარი გამაღტლება არ აქვს იმ თამაშს რაც ფრანგებმა ითამაშეს ჩაჯდნენ მატჩის დაწყებიდან ბოლომდე თავის საჯარიმოში და იჯდნენ ეგრე. რატო უნდა ჩაჯდეამხელა ვარსკვლავები გყავს ბურთი დაუჭირე შეუტიე ეთამაშე ჩვეულ სტილში. ბარსამ გული ამოიღო და დადო მოედანზე 10 წუთი ქონდ ადარჩენილი 3 გოლი გასატანი ბევრი კი არა 99% გუნდების დანებდება მაგ დროს, მაგრამ არა ბოლომდე და ღირსეულად გავიდნენ.. დღესაც მომყვება ის ემოციები რაც იქ იყო რა ხდებოდა სტადიონზე ენით ვერ ავღწერ..
fanatik 9 მარტი 2017 15:19
dgevandel dges gilocavt bratci!!! da amaze meti didi mogebebi gvenaxos rac barsam qna gushin magram ara penaltebit da 3000 cutis damatebit :)) 109 clis gaxda chveni gundi!!
forzainter 9 მარტი 2017 12:44
intractive yvelafershi getanxmebi cma
forzainter 9 მარტი 2017 12:37
msaji ki ara daaxia burti tvaze cma isic kavanis magali klasi rom ara,mag golsac ver sheagdebdnen karis saertod ar gamouxedia pesejes
interactive 9 მარტი 2017 12:24
kai ra msajobaze laparakobt gunds otxi noli qonda mogebuli pirvelive wutebidan drois gayvanaze tamashobdnen eqvsi burti gaushves ra gamartleba aqvs mag gunds exa kai ra
gio interi 9 მარტი 2017 04:54
kii daachoqes bazari araa magram msajmac ro sheuwyo xeli egec unda itqvas.
forzainter 9 მარტი 2017 02:37
ertic mkidia da meorec mgaram ra gamisworda icit yvelaze metad fulis tomrebi ro daachoqes da matavari fuli ro arari sportshi
forzainter 9 მარტი 2017 02:37
mivalt neta magat donemde?
interista 9 მარტი 2017 02:28
ციტატა: Diego22
interista,
მოიცა სტადიონზე იყავი თუ სადმე უყურე~???
xo dtadionze dzma exla quchashi vart mgeris fanoba sranaklebi emociaa
Diego22 9 მარტი 2017 02:20
interista,
მოიცა სტადიონზე იყავი თუ სადმე უყურე~???
interista 9 მარტი 2017 02:11
Ro ar damewraar shemedzlo cudad var ara da shemtxvevit wavedi
interista 9 მარტი 2017 02:10
Bichebooo imena cudaad var barca psgs tamashze viyavi es ra iyooo xo orive gundi mkidia magram su vkankaleb emociebisgan vax chemii istoriul matchs daveswari aseti ram ligis istorias ar axsovs
forzainter 9 მარტი 2017 01:50
amdeni welia fexburts uyureb da me aseti tamashi ar minaxavs saswauli gundia brasa
Emperor 9 მარტი 2017 00:52
ახლა ყველას ძალიან გვიხარია ნაგატომოს წასვლა, არადა ერთი პერიოდი მახსოვს, საუკეთესო იყო გუნდში, გოლებიც გაქონდა. აშკარაა, რომ ინტერში ფეხბურთელების დონემ აიწია. წარმატებები, იუტოო. 32
Diego22 9 მარტი 2017 00:42
ბედნიერების ზარმა ჩამოჰკრა :დდდ ნეტა მართლა წავიდეს
cambiasso 9 მარტი 2017 00:37
tu aacilot tqveni dedavatire
bobo vieri 9 მარტი 2017 00:06
არ არი ცუდი ფეხბურთელი
EL Chino 8 მარტი 2017 23:53
wadi moshordi
Vazg Sarkissian 8 მარტი 2017 23:46
FiFGoD,
ისე კარგად გარითმე წესით არ უნდა დავწერო მარა ცენზურა დაიცავი ძმა 19
FiFGoD 8 მარტი 2017 23:41
konishuaaa , chemi yle shen bayvebshua kargad naga :D
გააჯვი <3 წაიყვანეთ ამისი დედა <3
Vazg Sarkissian 8 მარტი 2017 23:36
გზა მშვიდობისა სენსეი 32
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 10
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 10