Sky: პიოლი 4 მცველიან ტაქტიკას დაუბრუნდა

image
Sky - ის ცნობით სტეფანო პიოლი ხვალ "კალიარისთან" 4 მცველით ითამაშებს. ბოლო დასკვნითი ვარჯიშები იტალიელმა სწორედ 4 მცველით მოამზადა გუნდი.

P.S: დღეს დღის მეორე ნახევარში გუნდი კალიარიში ჩავიდა. ვიდეო იხილეთ აქ

წყარო: sky sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 633 / 24
  • 4-03-2017, 18:59
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
FiFGoD 5 მარტი 2017 19:21
kutu eg 4 mcveli romastan dageteyebia yle xar
cambiasso 5 მარტი 2017 16:13
dges uechveli unda movigot ...
forzainter 5 მარტი 2017 11:25
dges kide warmatebebi
forzainter 5 მარტი 2017 11:24
snam cma top mwvrtneli ar mova gundshi araferi gveshveleba,sastavi aris magram tavi arari...pioli aris shashualo gundis donis mwvrtneli,interma iseti tamashebi moigo bichebo ubralod rom ar moego sircxvili iyo sul rom uwvrtnelod etamahst mainc unda moegot,dadga sakitxi kokretuli tamashebis da yvela wavaget,romastan wavaget,napolistanpirvel10 wutshi wavaget tamashi am kacis xelmcgvanelobit da arvici ra itkosho inters yavs sastavi magram ar yavs mwvrteli chemi azria es cmebo
forzainter 5 მარტი 2017 11:17
hcamovyare yurebi magrad romasatan wagebis mere,vercert konkurets chven ver ugebt
zep
zep 5 მარტი 2017 08:27
იკარდი, კანდრევა, პერისიჩი, ბანეგა, ჟოაო მარიო, კონდოგბია, გალიარდინი, მირანდა, მურილიო, მედელი, ჰანდა.

აი ძალიან მიკვირს ამ სასტავით როგორ უნდა მოახერხო რო ჩაიჯვა. არა და რომასთან ზუსტად ეგ მოხდა.
პიოლი რომ არა ალბათ უფრო ცუდ დღეში ვიქნებოდით მაგრამ რომასთან წაგება პიოლის ბრალია.
გყავს სასტავი რააა, ითამაშე ჯიგრულად, აგრესიულად.
გადამწყვეტ თამაშებში ტაქტიკაზე მეტად მოტივაცია და ჟილკა ამართლებს, გაატრაკე რა და თუ მაიც წააგებ ვიტყვით არ გაგვიმართლა და არა ჩავიჯვითო.
gio interi 5 მარტი 2017 03:43
vsio am sezonshi interi 4adgilze da romam evropa liga moigos.
interista 4 მარტი 2017 23:40
montela sul inters rato ejibreba? fioredanac grdzeli ena qonda da exlac chveni mizania interze win davasruloto albat adre daado interma da gulshi charcha :D
interista 4 მარტი 2017 23:39
fanatik,
xval moigeben guli migrdznobs :D
fanatik 4 მარტი 2017 22:07
interista,
am cutistvis -9 qulaa zma :)anu shen xvalindeli tamashi moagebine ukve vsio ara? :D ar gvaq shansi pizdecia
fanatik 4 მარტი 2017 21:05
am 3 mcvelian taktikaze adre viginebodi vambobdi metqi pioli movida exa normalurad itamashebs 4 mcveli ra da cota dro gavida da daicyo eqsperimentebi am sirmac aman!! kai ra miyevi mag sqemas rac daicye ra!! da rac sheexeba peros da kandrevas dacva ar yavda da ageni prinavden dacvashi da ikardis vin micems pass? martla robotebi xom araa perisichi mtel kraize prinavs tipi imena da dacvashic mag siri sqemis gamo!! droulad unda movides konte an simeone tore rac ar unda pexburtelebi moiyvanon magari dagupulebi vart!! cina sezonshi rogor imedi mqonda metqi vinme top treners moiyvaneben tqo da karoche es sezonic chavarda!! evropis ligaze mainc davrcheniliyavit sirma deburma ra grupashi chagvtova pazori bliad! iqedan gveqneboda magari shansi ligaze gasvlis....
interista 4 მარტი 2017 21:03
win kidev 12 matchia napolis merdastanac satamasho aqvs da chventanac. -6 qula araferia. magram chven yvela tamashis momgebebi vart vitom? principshi ar yofila shansi :D :D
interista 4 მარტი 2017 20:44
TEMO bolqvadze,
msaji aarfer shuashia dzma martla damsaxurebulad moiges da imenatavze d**jves ai erge mogviges sakutar moedanze. chemi tvalit mainc ar menaxa kai vityodi ara egr eiyo, magram chventan daxarjes mteli dzalebi da shemogvakvdnen gegoneba ligis finali gvqonda meazzaze amitom gamovidnen egre napolistan..
TEMO bolqvadze 4 მარტი 2017 20:40
Magari siri gundia roma yvelas chventan uvardeba da mere ityvian damsaxurebulad movigeto ki batono sudiis xarjze moigebt damsaxurebulad da siri gavardnebit.ace napols vbaleishikob meore adgilze minda gavides da romas pleiopshi pirshi micen rogorc yoveltvis samarcxvino gundi.mara xuina momavlidan romas ligaze gasvla ocnebad darchebat darcmunebuli var.laciostan x2 gamegca 1500 lars vigebdi dges 1x gamegca es siri gundi.
interista 4 მარტი 2017 20:32
fanatik,
იმიტომ რომ ჩვენ ვეთამაშებით სუსტად ძმაო. აბა რა ეგონა 3 მველით და 5 ნახევარმცველით რომ გავიდა? გოლი ვის უნდა გაეტანა მე? ეს იკარდიც ისეთი გვყვავს რომ თუ პასიარ მიეცი თვითონ ვერაფერს იზავს იმენა საჯარიმოს კაცია და ვინც პასებით ამარაგებდა კანდრევა და პერიშიჩი სადღაც ერთ ადგილას უყენია. ამიტომ ვამბობ არაა ეს კაცი ინტერის დონე არაა. აუცილებლად კონტე ან სიმეონე თორემ ისევე ჩავაგდებთ შემდეგ სეზონსაც როგორც წელს ჩავაგდეთ მწვრთნელის არასწორი არჩევით. ამს ასტავით სამეულშუ სულ თავისუფლად უნდა შევსულიყავით კაი მწვრთნელი რომ გვყოლოდა ის კი არა რამსიაა დავიჯერო რომ მანჩინი მინიმუმ 2 ზე აგვიყვანდა. ამის ნახევარი გუნდით 4 ადგილზე გაგვიყვანა წინა წელს. ვსიო სამეულის ოცნება მორჩა ეხლა მეოთხე ადგილზე ვიფიქროთ და იმაზე ვინაა გუნდშიდ არჩენის ღირსი და ვინ არა ათამაშოს ეხლა პინამონტი და ბარბოსა, მაგრამ ეს ისეთი ტიპია სიევ პალასიოს დააყენებს დ ამაგათ არა
fanatik 4 მარტი 2017 20:20
prosta me ras ver vxvdebi ici imena mandamainc intertan rato igijebs da ase dedas itynavs yvela gundi? gunds 2 dgeshi satamasho qonda mnishvnelovani tamashi italiis tasis naxevarpinali da aigo da am ylem gaigija intershi gasvla moigo rodesac sheizleboda pexburtelebis dasveneba da lacios sheakali ra tavi is upro mnishvnelovania shentvis da tan derbi!!! ise miakvden inters da ise daixarjen daje napolistan gamovidnen chajmulebi da aqac caages!!! shen mogityan deda roma she axvaro gundo she dilamde cocxali ar gaagciotarcertma tqve axvrebo! tqven es karichni bondo es nabichvrebi!!! kaia damacyevlie tavi!! aci tu ginda dambloket!!! xtfui ra......
milito22 4 მარტი 2017 20:06
ზაფხულში სიმონე მინდა თან თან გრიზმანიც არიქნება მერე ბრობლემა და ვერატი ხო ვაფშე პირველია ჩემიაზრით ცენტრში.
Dato 4 მარტი 2017 19:58
es romac rac gadavida 3-4-2-1- ze su ukan ukan midis.ager dges waago ushansod,laciostanac mase.araa es sqema kargi italiashi,tore darwmunebyli var sxvagan gaamartlebs
milito22 4 მარტი 2017 19:57
ინტერთან დედა მოი***ს რომეალებმა და ახლა ნაპლოთან სახში წააგეს და შანსიც ფაქტიურად აღარ არის სამეულში მოხვედრის. ის კი არა უეფაზეც გაგვიჭირდება
adriano 4 მარტი 2017 19:42
კაი დროსია.დაგვაკარგვინა თავის სირობებით ლიგის საგზური.სარი უთხრია ეხლა ტრაკში (ბოდიში ცენზურისთვის)
interista 4 მარტი 2017 19:41
tfui 0-2 agebs roma magati uklaso dedac chventan ras gagijdnen aba.
interista 4 მარტი 2017 19:39
milito22,
x gvawyobs mtavaria ar moigos
milito22 4 მარტი 2017 19:03
3 მცველი არ მართლებს ნამდვილად...დღეს იმედია წააგებს ნაპოლი და შანსებს შეგვინარჩუნებს.
interista 4 მარტი 2017 19:01
იმედია იმედი თორემ ეს 3 მცველი ძაან არ მომწონს რაც მაგ ტაქტიკაზე გადავედით ორი წავაგეთ და ერთი ძლივს მოვიგეთ და ეგეც ბოლონიასთან.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 9
მომხმარებლები: 1
სტუმარი: 8
goleta911