ჯეისონ მურილოს გადაბირებას 4 ევროპული გრანდი ცდილობს

image
"ინტერის" კოლუმბიელი 24 წლის ცენტრალური მცველი ჯეისონ მურილო ძალიან პროგრესირებს, რამაც დიდი გუნდების ყურადღება მიიპყრო.

ჯეისონის გადაბირებას ჯერ კიდევ გასული ზამთრის ბაზარზე "მანჩესტერ სითი" ცდილობდა. მოვიდა ოფიციალური წინადადებაც, თუმცა "სუნინგმა" ტრანსფერი დაბლოკა.

იტალიური მედიის ცნობით ჯეისონით კიდევ სამი გუნდი "მანჩესტერ იუნაიტედი", "არსენალი" და "მადრიდის რელი" ინტერესდება. მადრიდელებს კოლუმბიელი პეპეს შემცვლელად სურთ, რომელიც უკვე ასაკშია, გარდა ამისა მურილოს უკვე აქვს ლა ლიგაში თამაშის დიდი გამოცდილება, რადგან ის "გრანადას" სასტარტოს ფეხბურთელი გახლდათ, სადაც 51 მატჩი ჩაატარა და ერთი გოლიც გაიტანა.

"სუნინგმა" კოლუმბიელი ტრანსფერიდან მოხსნა და ძალიან მალე მას ახალ გაუმჯობესებულ კონტრაქტს შესთავაზებენ, რომლის მიხედვითაც მურილო "ინტერში" 2022 წლამდე დარჩება და ხელფასის სახით 2,5 მილიონ ევროს მიიღებს თავის ბონუსებით.

წყარო: fcinter1908.it

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 486 / 29
  • 16-02-2017, 15:56
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista,
დაიკიდე ;) მერდებისგან რას ელი აბა?
interista 17 თებერვალი 2017 15:04
Ⴂივი Ⴇვალიაშვილი,
ინტერისტებმა გამაბრაზონ არა პრობლემა ძმა ყველა ერთ აზრზე არ ვართ და ვერც ვიქნებით, მაგრამ მერდას ფანი შემოვიდეს და ეგეთები მიწეროს და მე ვუსმინო მეტი საქმე არ მაქვს.
interista 17 თებერვალი 2017 15:03
Tifoza,
ხო და საქმეც მაგაშია ძმა ჩვენ ფეხბურთზე ვკმათობთ და ამისთვის არ შიძლება ეგ ანუ თვითონ უნდა შეგეკამათოს დ აგამოგეკიდოს ყველა სიტყვაზე და სხვა არა თუ განსხვავებული აზრი გაქვს ფეხბურთის უცოდინარიხარ პლიუს აქ სტატიებს რომ ჩემი ნებით ვდებ მაგისთვის ეგ ჩემი ვალდებულებაა მე კაირ მევასება როცა ვინმე მავალდებულებს რამეს. ხო კაი ეგ გაუტარე, მაგრამ აზრი? მერე სხვა სტატიზე გამომიხტა. ინტერისტა რომ ყოფილიყო მაგასაც გავუტარები მაგრამ აშკარად არ არის იმიტომ რომ სახელი და გვარი ვერ ვათქმევინე ჩვენც ვიკამათეთ მაგრამ ემრე მოვაგვარეთ ორივემ გავიგეთ ვინ ვინ იყო ხო? მოგვარდა. იგივეს ვაპიტებდი ამასთან მაგრამ ცოცხალი თავით სახელი დ აგავრი არ თქვა და ეგ იმას ნიშნავს რომ შემპარული მერდაა აბა სხვა რა მიზეზია მაგის? მერდას ფანებს შემოსვლას არ ვუშლით მაგრამ ენის ტლიკინს ვუშლით და მითუმეტეს პირადულ შეურაწყოფას. ჯერ ტიპი რომ გეუბნება სტაჟიანი ინტერისტა ვარო ნიკად გლადიატორი უწერია გლადატორი ეგრევე რომასთან ასოცირდება ხოა ეგრე? ამან კიდევ გლადიატორს ვიერის ეძახიან ეგ როგორ არ იციო და მე ვარ ფეხბურთის უცოდინარი ხო? :დ
interista,
:D :D გაბრაზებენ ირა? :D :D :D :D
Tifoza 17 თებერვალი 2017 00:03
interista,
irakli xo mshvidobaa ? sheni komentarebi wavikitxe exa da mec giwer xolme ragacashi ar getanxmebitqo magram ar dagvixocia ertamneti da vabsheta ra gchirt bicho rato chamt ertmanets ?! me var irakli narmania interis qomagi momdzebnet visac gindat fb zec da ginda ager zugdideli var sofel kokshi vcxovrob :D :D :D :D rato chamt ertmanets :)
interista 16 თებერვალი 2017 21:58
ე.ი ბიჭებო მომხმარებელი gladiatori დავბლოკე წაიკითხეთ კომენტარები ქვედა სტატიებში და მიხვდებით რატომაც. თუ ვინმეს პრეტენზია გაქვთ ამასთან დაკავშირებით არაა პრობლემა მოგისმენთ. და ისიც მითხარით რაში ვტყუივარ. მე არ ვარ ის ტიპი ვინც ვინმესგან რაიმე ტიპის შეურაწყოფას გაატარებს არ ვიცი ეგ ჩემი კაი თვისებაა თუ ცუდი მაგრამ ეგეთი ვარ. ხოო რაც შეეხება ამ კონკრეტულ მომხმარებელს დარეგისტრილდა იანვარში არანაირი სახელი და გავრი, რამდენჯერ ვკითხე სახელის დ აგავრის დაწერა ვერ დაიტვლით და ნახეთ თუ გინდა მხოლოდ იმის გასარკვევად, რომ იყო თუ არა ინტერისტა მაგრამ არ მითხრა და მაგის ერთადერთი მიზეზი ისაა რომ არ იო ინტერისტა. ვინმემ მითხრას არ ხარ ინტერისტაო ავაფარებ სახეზე რომ ვარ და მითუმეტეს თუ მართალი კაცი ვარ. კაი დავუმთავრე ერთ სტატიაზე მეორეზე გადმოვიდა წავშალე ის კომენტარი ნეტა არ წამეშალა და ახლა იქ დაიწყო ასე გააგრძელებდა ყველა სტატიაზე და გახდებოდა აქ ბარდაგი იმიტომ რომ მეც ვე რგაუტარებდი იმენა ჩემთან ქონდა პრობლემა. ბოლოჯერ ვთხოვე სახელი დ აგავრი არ დაწერა საოცაი მიზეზი დამიწერა თქვენც ნახეთ ალბათ კაროჩე ამს აიტზე მინდა იყოს მშვიდობა დ ასიწყნარე როგორიც გვაქვს ესეთი პროვოკატორები ბევრნი იქნებიან შემოპარულები. თუ ვინმემ იცით, რომ მართლა ინტერისტაა ბაზარი არა მოვხსნი ბლოკს ოღონდ გადაეცით რომ აღარაფერიი დამიწეროს ეგ თავისთვის მე ჩემთვის.
EL Chino 16 თებერვალი 2017 21:25
realma 100 limoni da varani dados da waiyvanos es kolumbieli bariga araa problema :D
EL Chino 16 თებერვალი 2017 21:24
vaaa aq ra srolebi yofila 18
interista 16 თებერვალი 2017 20:21
gladiatori,
კაი გბლოკავ აბა შენ იცი ;)
gladiatori 16 თებერვალი 2017 20:19
იქნებ არაა აქ დაწერა სავალდებულო ჩემი სახელის და გვარის
ვერუნდა შეიგნო ბიჯო შეენ?
რაიცი ვინავარ რო ატრიალებ მაგ ენას და პირადს ეხები ბიჯო
ვინახარ ვაბშე შენ ჰა
შენ ჩემთან რაპრწტენზია გაქ ბიჯო
აქეთ იყო მართლა არგირჩევვ
და მომწერე ვინ ხარ
და გაიგევ ვინა ვარ
ისედაც და რაც შენ ინტერესდები იმისითაც
interista 16 თებერვალი 2017 20:18
gladiatori,
პირადზე შეხებაა ეგეც როცა ვეღაცას პირადად ეუბნები რომ რაღაცის აზრზე არაა. და თითების დამტვრევა და ახვაროს ძახილზე აღარაფერს გეუბნები გაგიტარე და კიდევ გიმეორებ სახელი და გვარი დაწერეე და ვსიო თუ კიდე არცდაწერ და სხვა რამეს მიწერ გბლოკავ და რაც გინდა ის თქვი. ბოლოს რაც დაგიწერე ეგ იყო პრიადული? ეხლა გაიგე? მეორე სტატია ვკამათობთ ფეხბურთის გარეთ და ორივე შეხებული ვართ პირადულს უკვე მაგრამ ზომიერებაა მანდ საჭირო მე შენთვის ახვარო არ დამიძახია და არც ფეხების და თითების დამტვრევით დაგმუქრებივარ
gladiatori 16 თებერვალი 2017 20:15
შენ პირადი შეხებას რას უძახი
რომ მოგწერე კარგად არახარ ჩახედილი ფეხბურთშითქო
ვაბშე რაზე მეკამათები
შენ აზრზე ხაარ?
შენ რაც მომწერე ბოლოს ეს არის პირადის შეხება და გაგაგებინებ ვის როგორ უნდა მიმართო
interista 16 თებერვალი 2017 20:15
სად უნდა მომძებნო ფეისბუქზე დ აპირადად მაგინო ან რამე? ეგ გინდა? მაგით რამე შეგემატება? მე შენი სახელი დ აგავრი ერთი მიზეზის გამო მინდა რომ დავრწმუნდე ინტერისტა ხარ თუ არა დალშე არ მაინტერესებს არაფერი თუ ინტერისტა ხარ ძმას ვფიცავარ გაგიტარებ რაც დამიწერე და შენს კომენტარებსაც გავატარებ და თუ არ ხარ უნდა დაგბლოკო გელდოები სახელსა და გვარს ველდოები. აბა ასე როდემდე გიყურო ყოველ სტატიაზე უნდა გამომეკიდო და მიწერო სამი კვირის წინ რა ვთქვი და რა არა? მაგას ამრტო ინეტრისტას მოვუთმენ ინტერის გამო..
interista 16 თებერვალი 2017 20:12
gladiatori,
saxeli da gvari dawere me tviton mogdzebni meramdened dagiwero? rato gitydeba shenis axeli da gavris dawera?
interista 16 თებერვალი 2017 20:11
gladiatori,
saxeli da gvari dawere rac damiwere magas gitareb kidev ertxel pirovnulad kdiev shen shemexe pirvelad rodesac fexburtis ucodinari miwode da gagitare kargad gaixsene
gladiatori 16 თებერვალი 2017 20:11
შენ ინტერესდები ჩემით და შენ მითხარი ვინახარ დროზე
მოგძებნი
gladiatori 16 თებერვალი 2017 20:09
გადაგიმტროვ მუხლზე შენ ზრდილობას მოუხმე
პიროვნულად ვის ეხები შე ახვარო
interista 16 თებერვალი 2017 20:09
gladiatori,
sheni saxeli da gavri mitxari da metviton shegexmianebi midi dawere ori dgea magas geubnebi
gladiatori 16 თებერვალი 2017 20:08
რას მებალამუტები ბიჯო შენ თავი ხოარ მოგბეზრდა ჰა
რას ბავშობ ამხნის კაცი
ფაცეზე როგორ ხარ ერთი
და მოგნახავ
gladiatori 16 თებერვალი 2017 20:06
მაგ თითებს მიგამტროვ შენი სახელი და გვარი დაწერე დროზე როგორ შეგეხმიანო სა საკონტაქტო მონაცემები
interista 16 თებერვალი 2017 19:58
gladiatori,
უყურე რა კიდე არ წერს სახელსა და გვარს უკვე სასაცილო რო ხარ თუ ხვდები შენ? იცი რატო დაგბლოკავ? იმიტომ რომარ ხარ ინტერისტა და თავს ასაღებ როგორც ინტერისტა აი მაგის გამო. ტვი ვისი ფანიც ხარ არაა პრობლემა. ვერც იმას მიმტკიცებ რომ შენს გარდა ვიერის ვინმე ეძახის გლადიატორს, ვერც იმას, რომ ინტერისტა ხარ და კიდევ შენ ლაპარაკობ ბევრს არ გიტყდება? თან უკვე გითხარი შენთან დავამთავრე გეყო და კდიე გამოხტი სხვა სტატიაზე არ დაიღალე თითები მაინც არ დაგეღალა ან მეტი საქმე არ გაქვს? ან თუ მართალი აკცი ხარ ჩემთან მიმართებაში რა პონტში გრცხვენია საკუთარი სახელი და გვარის დაწერა?
gladiatori 16 თებერვალი 2017 19:52
საქართველოში როგორ ხდება არიცი ვატყობ
პიროცნებით როინტერესდები ჯერ თავად უნდა გააცნო თავი გასაგებია?
ვინახარ შენ ბიჯო პიროვნებით რო ინტერესდები და პრეტენზიებს გამოხატავ და მოითხოვ
რამსები გაქ არეული და დაწყნარდი გირჩევ
interista 16 თებერვალი 2017 19:43
gladiatori,
sheni saxeli da gavri dawere shen xo xar magari imijis mqone eg ar texavs saqartveloshi saxelsa da gvars rom gekitxebian da ar pasuxob? midi aba geldoebi dawere
gladiatori 16 თებერვალი 2017 19:37
საქართვრლოში იყო კარგია
გაგაგებინებ ვინ როგორ
დაბლოკვით კაი საქმეს იზამ და მაგარი ბიჭის იმიჯს შეიქმნი?
შენ რაღაც არეულად აზროვნებ
interista 16 თებერვალი 2017 19:28
gladiatori saxeli da gavrid awere kidev ertxel gimeorebt tu ara da dagblokavt an komentarebs vegard awer midi geldoebi
interista 16 თებერვალი 2017 19:26
gladiatori meored agar damicitro kometarze d abavshvivit agar gamomekido axla wavshale es komentari d ageyo ukve zedmetebi mogdis. me rac shegiswore ega axlandeli interesi axla agar interesdeba gasul zamtarshi interesdeboda da tu waikitxavs statias igive weria. da vsio morchi gasagebia? agaraferid amiwero kide wagishli komentars sircxvilia ukve es bavshuri gamotxtomebi
interista 16 თებერვალი 2017 16:14
ვაა ჯეისონა ერთი სეზონი უდინეში ყოფილა მე ნამდვილად არ ვიცოდი თუმცა არ აქვს ჩატარებული ოფიციალური მატჩი
Diego22 16 თებერვალი 2017 16:06
არაა ეს გასაშვები და არც გაუშვებენ დარწმუნებული ვარ
interista 16 თებერვალი 2017 15:59
ჯერ 24 წლისაა, ცენტრალური მცველისთვის საკმაოდ პატარა ასაკია ეს მინიმუმ 8 წელი კდიევ საკაიფოდ იყომარებს. თუ ასე გააგრძელა სტაბილურად თამაში და პროგრესი ზაფხულში დიდი რიგი დაგვიდგება და ამ გუნდებს სხვებიც დაემატებიან. ბაზარზე კარგი ცენტრალური მცველები ძალიან ჭირს , ისეთები, რომლებმაც უკკვე გაამართლებს. სერია-ა-ს რომ აუღებ ალღოს და საკაიფოდ იყომრებ ჩათვალე ყველა ტოპ ჩემპიონატში დედას იტირებს ეს თამაშით. ერთი პერიოდი, რომ მოუკლო გული გამისკდა მეთქვი ამანაც ჟუან ჟესუსივით გამიცრუა იმედები და რომ მოუმატა ამ სეოზონში მაგრად გამახარა. მანოლასი და მურილო ჩვენი მომავალი უნდა იყოს. ამ ეტაპზე ჯეისონი მირანდასაც სჯობნის უკვე ისე მირანდასგან ბევრი ისწავლა და დაიხვეწა ახლა უკვე სამუელისგანაც. დააკვირდით სამუელის მოსვლის მერე რომ მოუმატა კარგი რაღაც ქნა პიოლიმ ბევრს ნიშნავს ახალგაზრდისთვის გამოცდილი იგროკის რჩევა თან ჩემპიონის.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba
ირაკლი ზასეშვილი

კარგი ჯერ ჯერობით არაფერი. ივანა მიდისო. რაჯას არ უშვებენო. იუტო და ბაყარი კლუბს იცვლიანო სავარაუდოდო
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

რუდიგერი ვერ იყიდეს ვიდალმა უარი უთხრა კონტი აგვახიეს რიკარდო როდრიგესიც და ვხვდებიტ რო ფეხბურთლებს
ვერ ყიდულობენ და ორი აგურრი მაინც იყიდონ დასჭირდებათ
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

zdarovatt rame siaxleebi arariss?
internazionale
internazionale
30 ივნისი 2017

ამოგებულია ტაზო გავსწორდიტ უეფასტან ))))

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 12
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 12