Sky: "ინტერი" შემდეგ სეზონში სკუდეტოსთვის ბრძოლას დაუბრუნდება

image
Sky -ის ცნობით "სუნინგმა" გუნდის სპორტულ დირექტორს პიერო აუსილიოს მომავალი ბაზრისთვის 4 ძირითად მიზანზე მუშაობა დაავალა.

4 ფეხბურთელი, რომელიც "სუნინგის" მთავარი სამიზნეა მომავალ ბაზარზე აქედან ორის ტრანსფერი უკვე დაიხურა. ბერნარდესკი, მანოლასი, ვერატი და რიკარდო როდრიგესი. ესაა ის ფეხბურთელები, რომლებიც მთავარი სამიზნები არიან "ნერაძურის" გასაძლიერებლად.

"რომას" ცენტრალური მცველის მანოლასის და "ვოლფსბურგის" ფლანგელი მცველის როდრიგესის ტრანსფერები აუსილიომ უკვე წინასწარი ხელშეკრულებით დახურა. მანოლასის სანაცვლოდ "სუნინგი" 40 მილიონ ევროს გადაიხდის, ხოლო როდრიგესის სანაცვლოდ 22 მილიონ ევროს.

აუსილიო ახლა უკვე ვერატის და ბერნარდერსკის დარწმუნებას ეცდება თუ რამდენად გამოუვა ამას მომავალ ზაფხულში გავიგებთ.

თუმცა იტალიაში დარწმუნებულები არიან, რომ "სუნინგი" აუსილიოსთან ერთად ზაფხულში საჩემპიონო გუნდს შექმნიან, რომელიც ძალიან დიდ კონკურენციას გაუწევს "იუვენტუსს" ტიტულისთვის ბრძოლაში.

წყარო: sky sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 775 / 53
  • 15-02-2017, 15:51
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
gio interi 17 თებერვალი 2017 02:17
rais 14 skudetovo tvalebi amichrelda.
interista 16 თებერვალი 2017 19:33
Candreva87,
19 unda getqva albat dzma :D :D is 4 sccudeto ras movitexe :D :D
Candreva87 16 თებერვალი 2017 19:31
იმედია მალე გვეღირსება 14 სკუდეტო და კარგი ფეხბურთელები <3
interista 16 თებერვალი 2017 19:22
gladiatori,
ხოო ტოტის კიდევ ელიზაბედ მეორეს ეძახიან ლონდონში . შენი სახელი და გავრი დაწერე ეგ გვინდა აქ მეტი არაფერი.
gladiatori 16 თებერვალი 2017 18:14
რახდება ბიჭები რაო
აქ ვიჯდე და გწეროთ თუ რახდება
რა გაიგეთ პირველად რა
რო gladiators ვიერის ეძახდნენ ლაციოში?
gio interi 16 თებერვალი 2017 17:31
au chemi eseni kide kamatoben dauwere gladiator sheni saxeli da gvari iqneb martla arxar interista aq bevri milanis da romas kamanda shemodis da shenkide yvelafers cudi ganwyobit uyureb da avaldebuleb xals,gagvacani tavi ro vicodet vinxar iqneb jgufshicxar da ukve gicnobt.
interista 16 თებერვალი 2017 16:09
Diego22,
ხოო ძმაო მაშინ შენც ფეხბურთის უცოდინარი გამოდიხარ, ინტერის ფანმა ეგ უნდა იცოდე 19
Diego22 16 თებერვალი 2017 16:07
interista,
პირველად გავიგე მეც ეგ
interista 16 თებერვალი 2017 15:43
Diego22,
ro ar wers ufro da ufro vrwmundebi rom araa interis fani da shemoparuli merdaa plius axali daregistrilebulia da ssul interis kritikashia rac magis komentarebi vnaxe meti wili. saqartveloshi lazios fanebi martla gladiators edzaxian vieris ar gamagijot too :D :D
Diego22 16 თებერვალი 2017 15:10
რა კომენტარებია რაუბედურებაა. არადა გამიხარდა კომენტარები მომატებია ვნახავ აბა რა დაწერესთქო. გლადიატორ ირაკლი აქ არაფრის ვალდებული არ არის, ძაან მაგარ საქმეს აკეთებს და მადლობის მეტი არაფერი გვეთქმის არცერთ ინტერისტას, ესერთი. მეორე მართლა ისეთ ბავშვურ კომენტარებს წერ არამგონია ძაან სტაჟიანი გულშემატკივარი იყო. მესამე, სახელი და გვარის თქმა რატო უნდა გაგიტყდეს და თუ არ გიტყდება დაწერე და უცებ გავიგებთ ხარ თუ არა ინტერისტა, ბევრნი არ ვართ ქართველი ინტერისტები და უცებ გავიგებთ. მეოთხე კიდე შენი აზრის გამოთქმა ვიღაცისთვის რამის სწავლა არ არის. ამ ეტაპზე ედერზე მეტი უკეთესი მართლა არ დაგვიჯდება არავინ სკამზე
interista 16 თებერვალი 2017 13:53
gladiatori,

dzmakacebi myavs lazios fanebi da sheni komentari rom wavikitxe gevrdze mejda, rom mitxra raze icinixaro gadavutargmne da mere dzlivs movasuliere :D saxeli da gavri dawere meramdened gagimeoro? da sxva rameze nu gadagaqvs saubari saxeli da gavri midi geldoebi da statia sadaa sadac gadiators edzaxian vieris tundac lazios fanebi ver ipove googlshi amitom shegagvianda?
gladiatori 16 თებერვალი 2017 13:42
ვიერის დოსიე წაიკითხე და ნახავ მის მიტსახელებს
და რომაელები არასდროს აღიარებენ ლაციოს ფეხბურთელს ეგ უნდა იციდე
შენ ლაციოს ფანი ნახე რომში და ის აგიხსნის ვის და რატო უძახდნენ ვიერის გლადიატორს
ასერო შენთან ამთემაზე კამათს არვაპირებ უკვე
interista 16 თებერვალი 2017 13:17
zep,
არც მე მსიამოვნებს ეს კამათი ჯიგარო, მაგრამ ჯერ ისიც გასარკვევია ეს კაცი ინტერისტა არის თუ არაა. ორი დღეა სახელი და გავრი ვერ დავაწერინე. კამათი და აზრთასხვადასხვაობა ამისთვის ფეხბურთის უცოდინრობაა და კიდევ ჩემი ნებით აქ სტატიების დაწერას და თვენს პატივისცემას ეს ჯიგარი მოვალეობას ეძახის და ვეღაცისგან ასეთ სიტყვებს ვერ გავატარებ, რომ მე ვალდებული ვარ აქ სტატიები დავდო და პლიუს ფეხბურთის უცოდინარიც ვარ ამას მეუბნება ტიპი რომელიც ვიერის გლადიატორს ეძახის ცოტა ტეხავს ხო?
zep
zep 16 თებერვალი 2017 13:11
ძალიან არა სასიამოვნო კამათია მეგობრებო და უხერხული სიტუაცია იქმნება.
აქ ყველას, ნუ უმრავლესობას ინტერი გვიყვარს და ამიტომაც ვართ აქ.
ღმერთმა დაგვიაროს რომ ყველა ერთ აზრზე ვიყოთ, ზუსტად რომ უნდა ვიკამათოთ, უნდა გავუზიაროთ ერთმანეთს აზრი, აი ამით აქვს საიტს არსებობის გაგრძელების პერსპერქტივა.
არავის ვაძლევ შენიშვნას ნამდვილად, ასე არავინ ჩამითვალოს :) უბრალოდ მე რიგით ფორუმელს უხერხული მდგომარეობა შემექმნა.

მე პირადად interista-ს მადლობელი ვარ რადგან სიახლეებს ინტერზე მხოლოდ ამ საიტიან ვიღებ.
interista 16 თებერვალი 2017 13:00
სანამ სახელსა და გვარს არ დამიწერ მე შენ აღარ გიპასუხებ. ვიერის გლადიატორობით კიდევ უკვე გავიგე შენი საფეხბურთო განათლება.
interista 16 თებერვალი 2017 12:59
gladiatori,
არავინ არ ეძახის აქ გლადიოატორს ვიერის არაა. მანახე სტატია სად ეძახიან მიდი გელოდები. ნუ მიყვები მაგეებს ვიცი.. სტატიას ველდოები სადაც გლადიატორს ეძახიან ვიერის და შენს სახელსა და გვარს რატო არ მიწერ?
gladiatori 16 თებერვალი 2017 12:57
მაგათთვის ჩივილი და სასამართლო ჩვეულებრივი მოვლენაა
ისიც უნდა იციდე რომ მორატი როჰორ აკონტროლებდა ვიერის
ერთი სეზონი ითამაშა თუ 100
შეარქვეს და რომში მიტო უძახიან ტოტის gladiators რომ რომაელია ეგ უნდა იციდე და რომას ლეგენდაა
ეხლაკი შენ ცოდნაზე ნუმეკამათები
ვიერის რაც გაუკეთა ინტერმა რომ გაუშვა ეგ საამაყოა?
interista 16 თებერვალი 2017 12:48
Born in Bologna, Italy,[4] his family moved to Australia in the 1970s, residing in the suburb of Wetherill Park in South-Western Sydney and he attended Prairiewood High School. His father, Roberto Vieri, played for Sydney-based club Marconi Stallions. It is from his father that he inherited his nickname Bobo which he carried with him throughout his career ვიკიპედიაშიც არ იციან რომ ბობოს კი არა გლადიატორს ეძახიან ვიერის და ამათაც ასწავლე ჩაასწორებინე 19
interista 16 თებერვალი 2017 12:47
gladiatori,
ვიერის პერსონალური ფანიარ ვარ მე და მაგის ბავშობა ნამდვილად არ მაინტერესებს. მითუმეტეს მას შემდეგ რაც ინტერისთვის იბოზა მერდასთან ნამდვილმა სტაჯიამა ინტერისტამ ვიერის ეგ საქციელი არ უნდა გაატარო ;)
interista 16 თებერვალი 2017 12:41
gladiatori,
გლადიატორს არ ეძახიან ვიერის ეგეთი სისულელ არსად აღარ დაწერო არც ლაციოს ფანები არ ეძახიან შენ მე მასწავლი აქ გლადიატორ ვის ეძახიან? ერთადერთი რომაელი გლადიატორი აქ ფრანჩესკო ტოტია.კაიი ეძახიან მანახე რამე წყარო სადაც მაგას შენს გარდა სხვა ვინმე ეძახის ოღონს სტატია ან რამე მიდი გელოდები თან შენს სახელსა დ აგვარსაც ველდოები რატო არ წერ მერამდენედ დაგიწერო? სახელი და გვარიც დაწერე.. მაგრამ ვერსად იპოვი მასეთ სტატიას სადაც გლლადიატორს ეძახიან ვიერის. გლადიატორი ერთგულებასთან ასოცირდება რომელ ლაციოს უერთგულა ვიერიმ ერტი სეზონი რომ იყომარა ამრტო და ოპა გლადიატორია? :დ გაითვალიწინე ეს რჩევა თუ სადმე დაწერ სტაჟიანი ფეხბურთის ფანი ვარო, ვიერის გლადიატორობა არსად ახსენო თავს შეირცხვენ ;) ინტერისტა აშკარად არ ხარ ვიერის პერსონალური ფანი ხარ ალბათ და ისე ძაან გევასება შენ თვითონ უწოდე გლადიატორი.
gladiatori 16 თებერვალი 2017 12:36
ვიერი ბოლონიაში დაიბადა და ავსტრალიაში გაიზარდა
იქ რაგბისტი იყო და რომ დაბრუნდა იტალიაში ბაბუამისმა გადააფიქრებია რაგბი და ფეხბირთის თამაში დაიწყო
რაც შენ არგცოდნია
gladiatori 16 თებერვალი 2017 12:31
ვიერის რო გლადიატორს ეძახდნებ ლაციოში
ტოტი მაშინ ვინ არავინ იცოდა
და შენ ნართლა ნუმელაპარაკები ფეხბურთზე რა
და მანჩესტერს რო გრანდად მოისხენიებ და ინტერს არა
შენ მართლა არგცოდნია ფეხბურთი ბრატ
ვიერი რო ბობოქრობდა იტალიაში და მსოფლიოში
ტოტი ახლოსაც ვერ მივა მასთან
შენ მართლა რაფეხბურთზე უნდა მეკამათო აქ
ტოტი რომას ლეგენდაა და შეარქვეს გლადიატორი
და ვიერი ლაციოში თამაშისას შეარქვეს
იქნებ ისით დაწერო რო ვიერი არა ინტერის ყველადროის საუკეთესო თავდამსხმელი
interista 16 თებერვალი 2017 11:59
gladiatori,
ვიერის ეძახიან რომშიი გლადიატორს? 19 ოკ ოკ და შენ მელაპარაკები ფეხბურთის ცოდნაზე? კაი კაიი :დ ერთადერთი ვისაც გლადიატორს ეძახიან რომში ეს ფრანჩესკო ტოტია აწი იცოდე. რომაელი გლადიატორი რომში მხოლოდ ფრანჩესკო ტოტია ეს ინფორმაცია პირდაპი რომიდან რმაელი ფაებისგან გეძღვნება შენ ;) ეხლა იმასაც თუ დამიწერ არაო და რომაელ ფანებზე მეტი იცი უკვეე საღოოლ 19 /სენი სახელიდ აგვარის დაწერა რა გახდა ასეთი? ვიერის მხოლოდ ბობოს ეძახიან ეგეც იცოდე.. ინტერშიც დაყველგანაც. გლადიატორი ვიერიო ჩემი კაიი 19 დაგუგლე მაინც ცოტა მეტი რომ გაიგო. კდიე ერთხელ გიმეორებ სახელი და გავრი დამიწერე შენი. მაგას ის სჯობდა გეთქვა ტოტიმ ერთი სეზონი იყომარა ინტერში და მაგიტო დავიწერეო ვიდრე ესეთი რაღაც ვიერი გლაადიატორიი აუუ რა კარგად ვიცინე ტოო :დ ეს მაძლევს ფეხბურთის ცოდნაზე შენიშვნას თან სტაჟიანი ვარო. ვიკიპედიაში მაინც შედი და გენახა ბოლონიაში დაბადებულ და აგზრდილ კაცს რომაელ გლადიატორს ვინ დაუძახებს ალბათ მარტო შენნაირი მცოდნე სტაჟიანები :დ :დ აჰაჰაჰ მე შემოპარულ ვიერი გლადიატორი ჩემი კაიი:დ :დ თან აქეთ რომ მეკამათებაინტერისტამ ეგ არ უნდა იცოდეო :დ :დ ი მერდას ფანი უფრო მგონიხარ და რა გიყო სანამ სახელსა და გვარს არ დაწერ ვერ დავიჯერებ რომ ინტერისტა ხარ მითუმეტეს სტაჟიანი. სტაჟიანი ინტერისტა ესეთ რამეს არ დამიწერდა
gladiatori 16 თებერვალი 2017 11:25
მერე რომში რომ ცხოვრობ და საფეხბურტო სამყაროსთან ახლოს თუხარ
Gladiatoris ვის ეძახდენ უნდა იცოდე
მითუმეტეს ინტერის გულშემატკივარმა
ბრატანა
Cristisn vieri გაგიგია ალბათ!
აი მაგას შეარქვეს gladiatori რომაელებმა
და შენრო იძახი ედერი არაა გასაშვები ინტერიდანო
სხვა არავინ დაჯდება სკამზეა
ეგ ლიგიკური მსჯელობაა
შენ ფუფუნება გაქ იყო თამაშებზე,მაგრამ ფაქტია ცოტა ვერხარ ფეხბურთის ძირეულობასთან ახლოს
მელოგიკურად ვსჯელობ ბრატ
და პირადულზე ვინ შეგეხო ჰა?
შენთუ აქამდე არიცოდი gladiators ინტერის ლეგენდარულ Viers უძახდნენ და მთელი ისტორია დაწერა ინტერის,როცა არჰაცვალა ფულში ინტერი და მთელი მისი პიკი კარიერის ინტერს ათრევდა და მას
Gladiators ეძახდნენ და ინტერში bobot
შერაცხეს შენ ჩემთან სახელზე გაქ პრეტენზია სად gladiatori და სად interi
interista 16 თებერვალი 2017 03:16
ციტატა: gladiatori
მანჩესტერი ლიგაზეა ბრაატ?
ან რეალს ვარსკვლავები არა ყავს სკამზე?
მათი თამაში თამაშია?
სეზონში გადამბულად 10 თამაში არგამოდით
70 თმაშს ატარებენ წლიურად
შენ ფეხბურთის სიღმეენთან ახლოს
ვერ მსჯელობ მართებულად
ფეხბურთი მაფიააა და იყო,
ეხლა კი მსახიობებად აქციესადაც გადაუხდიან იქ მირბიან
გადახედე ჩინეთს ნებისმიერი ევროპიდან წასული ფეხბურთელი;ყველა მოერგება გრანდს
მაგრამ ფული წყვეტს დღეს საქმეს
იუვეს მაშინ წავართმევთ ვერატის
თუ მას შეთავაზებენ მეგა ტრანსფერს
არ დაიჯერო ბრატ მაგი რო სკამზე არ დაჯდება ვარსკვლავი
ისე დაჯდება როგორც მზე მაღლა

Eseigi dhentvis valdebulebis ageba da nebit ragacis gaketeba ras nishnavs ver erkvevi xo? Magas fexburtze kamati qvia jigaro eg unda icode stajianma da isic unda icode azrta sxvadasxvaba ucidinrobas ar nisjnavs da fexburtidan piradulzr gadasvlas moeride yvela chemsavit ar gagitarebs ; ) saxeli da gvari damiwere egec chemi movaleobaa aq shemoparulebi vakontrolo ;)
interista 16 თებერვალი 2017 03:12
ციტატა: gladiatori
Gio inter
თავად კურორებს ამ საიტს უფრო მეტად და ვალდებულებას იღებს სიახლეებით
რასაც ამბობს იმას ვუბრუნებ პასუხს და აქ სიმართლე არაა გასატეხი
Interista
რაც შეეხება ჩემ სახელს და გვარს ამით შენ რა მერე,გაიგებ და ამოიცნობ ვისი გულშემატკივარია პიროვნება თუ რა ჰა?
აი მაგაშია შენი ფეხბურთისადმი მწირე ცოდნა და ინტერის ისტორიის ცოდნა რო gladiatori რატოა ჩემი ნიკი
მსოფლიოში ერთ ფეხბურთელს შეარქვეს სახელი იმის გამო რომ ის ნამდვილი მეომარი იყო მოედანზე და ეს სახელი თასების თასის ფინალიდან მოჰყვება
ლაციო -მალიორკას თამაშზე გასისხლული და ვერ უჩერებდენ სისხლს,იომა დაჭრილო როგორც რომაელი gladiatori და მოაგებინა თასი
ეხლა შენ გეკითხები
interista
იცი ვის ეძახდნენ გლადიატორს?
და ვინაა იტალიური ფეხბურთის ლეგენდა gladiatori?

Interi rashuashia magastan? Es interis saitia da ara seria_ as mitxari sheni saxeli da gvari tu staji ar gadzlevs magis uflebas. Saxelsa da gvars velodebi meti araferi damiwero. Ise romshi vcxovrob ukve 6 welia da eg ambavi namdvili romalebisgan maqvs mosmenili ;) da namdvil safexburto samyarostan shenze axlos var
gladiatori 16 თებერვალი 2017 02:56
Gio inter
თავად კურორებს ამ საიტს უფრო მეტად და ვალდებულებას იღებს სიახლეებით
რასაც ამბობს იმას ვუბრუნებ პასუხს და აქ სიმართლე არაა გასატეხი
Interista
რაც შეეხება ჩემ სახელს და გვარს ამით შენ რა მერე,გაიგებ და ამოიცნობ ვისი გულშემატკივარია პიროვნება თუ რა ჰა?
აი მაგაშია შენი ფეხბურთისადმი მწირე ცოდნა და ინტერის ისტორიის ცოდნა რო gladiatori რატოა ჩემი ნიკი
მსოფლიოში ერთ ფეხბურთელს შეარქვეს სახელი იმის გამო რომ ის ნამდვილი მეომარი იყო მოედანზე და ეს სახელი თასების თასის ფინალიდან მოჰყვება
ლაციო -მალიორკას თამაშზე გასისხლული და ვერ უჩერებდენ სისხლს,იომა დაჭრილო როგორც რომაელი gladiatori და მოაგებინა თასი
ეხლა შენ გეკითხები
interista
იცი ვის ეძახდნენ გლადიატორს?
და ვინაა იტალიური ფეხბურთის ლეგენდა gladiatori?
gio interi 16 თებერვალი 2017 02:42
aq yvelas gvevaleba yvelam chven chveni wvlili shevitanot tugvinda ro erti saiti mainc gvqondes tore amasac davkargavt da chveni mowinaagmdegeebi gaixareben.
gio interi 16 თებერვალი 2017 02:37
gladiatori.amkacs rato evaleba ramis dadeba es tavis ketil nebas irchevs da tviton debs tavisi survilit siaxleebs,italiashia da bevr sando informacias igebs,da arginda davaldebuleba da aseti laparaki vikamatot da ertmanets chveni gundis siyvarulshi da argvinda es chaciklebi da erti meoris gamokideba,ratqmaunda fexburti iseti genialuria yvela ertazrze ver davdgebit,yvelas chven chveni azrigvaq.
interista 16 თებერვალი 2017 02:28
ციტატა: gladiatori
უბრალოდ არაა გასატეხი რომ ვერ ერკვევი კარგად ფეხბურთში და ამას პირადში გეუბნებიან

Ise shen interistas tom ar gavxar da tan dtajians araushavs? Stajiani interosta da nikad gladiatori? Magariaa :D aba erti sheni daxeli da gvari machuqe shens stajian interistobashi unda davrwmunde
interista 16 თებერვალი 2017 02:26
ციტატა: gladiatori
რაპონტში გევალება და შენ ივალებ აქაურობის შექმნას
თუარ დადებ არაა პრობლემა
არც მაგაზე იქნება პრობლემა

Kao kigaro eseigi araa problema siaxleebi rom ar davdo tan fexburtshic ver verkvevi. Dhen xo erkvevi? Roca fexburtshi erkvevi siaxleebsac advilad dadeb da shentvis chamibarebia eg saqme. Kidev ertxel gimeoreb siaxleebs chemi survilit vdeb da ara ragacisgan an vigacisgan davalebuli aba shen ici xvalidan fexburtshi gsrkveli mwerlistvis mimindia yvelaferi
gladiatori 16 თებერვალი 2017 02:06
უბრალოდ არაა გასატეხი რომ ვერ ერკვევი კარგად ფეხბურთში და ამას პირადში გეუბნებიან
gladiatori 16 თებერვალი 2017 02:05
რაპონტში გევალება და შენ ივალებ აქაურობის შექმნას
თუარ დადებ არაა პრობლემა
არც მაგაზე იქნება პრობლემა
interista 16 თებერვალი 2017 01:49
ციტატა: gladiatori
შენ ძმა ვერ ერკვევი კარგად ფეხბურთში
შენ გევალება აქ სიახლეების ატვირთვა და კამათით ვიკამათოდ პეობლემა არაა,მაგრამ ფეხბურთში ნუ შემედავები რა ძმა
ერთს გკითხავ ინტერის ისტორიდან
და მიპასუხე,ვინ იყო პირველი შვეიცარიელი ვინც ინტერში ითამაშა


Mevaleba? Da rapontshi mevaleba kontraqtit amiyvane? Araferi ar mevaleba chemi survilit vdeb da swi dainaxav vis ra evaleba da vin rogor erkveva fexburtshi
gladiatori 16 თებერვალი 2017 01:23
შენ ძმა ვერ ერკვევი კარგად ფეხბურთში
შენ გევალება აქ სიახლეების ატვირთვა და კამათით ვიკამათოდ პეობლემა არაა,მაგრამ ფეხბურთში ნუ შემედავები რა ძმა
ერთს გკითხავ ინტერის ისტორიდან
და მიპასუხე,ვინ იყო პირველი შვეიცარიელი ვინც ინტერში ითამაშა
interista 16 თებერვალი 2017 01:11
gladiatori,
anu chemi saqme vaketo da movketo? kai awi shen dade eg siaxleebi da plius aravis ekamato vnaxot rogor gamogiva ;) aba shen ici
gladiatori 16 თებერვალი 2017 00:44
წესიერად შენ გასაგებია?
და დაუკრიფავში არგადახვიდე გირჩევ
შენ გეხერხება აქ სიახლეების დადება და ის დადე
კამათი და შესწორება განსხვავდება
შენ აქ ბევრთან მოგდის შეკამათება და ყველასთან მართალი როგორ ხარ
ერთღეს ერთს იძახი და მეორედღეს მეორეს
ამას უძახი შენ ფეხბურთის ცოდნას?
interista 16 თებერვალი 2017 00:05
napolim reals gauyara sagool
interista 16 თებერვალი 2017 00:04
gladiatori,
da ra shegiswore? cota wesierad jigaroo.. tu kamats da azrtasxvaobas sshesworebas edzaxi. mashin shenc misworeb jigaro da zustad chemi komentaris gamokdiebit daiwyi eg kamati ase rom tu pretenzia magaze gaqvs shen igives nu aketeb da gaatare chemi komentari igives vizav mec ;) shenishvnas iamze madzlev rasac shen aketeb chemtan mimartebashi sheidzleba fexburtis yureba shenze gviand aviwye magram eg imas ar nishnavs rom shen ragaceebi maswavlo da zevidan miyuro ase romz edmetebi ar ginda movrchet exla amismere ase vqnat shen chems komentars ar gamoekidebi me shensas da movrchet aq.
gladiatori 15 თებერვალი 2017 23:05
შენ მენურაფერს მისწორებ გასაგებია?
შენ ფეხბურტის ყურება დაიწყე გუშინ და მეკი 1994 მსოფლიოდან ვუყურებ ბრატ
ასერო რეალის ვადარებ რასქვია?
საქმეა რომ აზროვნწბ ვარსკვლავი არ დაჯდება სკამზეო
ვინ ჩემი ფეხებია რეალი
რასქვია შედარება
რეალურად უნდა იმსჯელო
და მაურინიო მანჩესტერში მიტო ზუს ვარსკვლავები სკამზე
შენ ვერ მსჯელობ კარგად
ფეხბურთს სახელი არ თამაშობს
ფეხბურთს თამაშობს მონდომება ბრატანა
სად დაიკარგა შენი ნაქები ობამეიანგი?
შენ ობამეიანგი ისეთი პიარი გაუკეთეროო ზიდანამდე აიყვანე
აილტონი გაგიგონია ვერდერის ლეგენდარული თავდამსხმეელი და გრაფიტე ვოლსბურგის თავდამსხმელი
ობამეიანგი ვემ მივა მათთან ისეთი 3-4 წელი იყომარეს
მარტო გახადა ვერდერი ჩემპიონი თითმის 100 კილოიანმა კაცმა და გტაფიტემ კი ვოლსბურგი ჯეკოსთან ერთად
ობამეიანგია ასეთი მოჩვენება
ასერო სახელები არა დღეს ფეხბურთში
interista 15 თებერვალი 2017 22:47
gladiatori,
eg statia ar waikitxe bolomde? ianvarshi undoda da suningma dabloka. ki ar ixdian ixdidnen
interista 15 თებერვალი 2017 22:46
gladiatori,
manchesters mourinho yavs brat ;) top mwvrtneli shen riti udna miizido top fexburteli piolit? :D reals adareb inters gadaob to?
gladiatori 15 თებერვალი 2017 22:29
მურილიო სიტის მოსდომებია და კაი მაყუთს იხდიან
ხოდა სუნინგი იმედია დაახოვიებსსს
კოხტადდდ
gladiatori 15 თებერვალი 2017 19:43
მანჩესტერი ლიგაზეა ბრაატ?
ან რეალს ვარსკვლავები არა ყავს სკამზე?
მათი თამაში თამაშია?
სეზონში გადამბულად 10 თამაში არგამოდით
70 თმაშს ატარებენ წლიურად
შენ ფეხბურთის სიღმეენთან ახლოს
ვერ მსჯელობ მართებულად
ფეხბურთი მაფიააა და იყო,
ეხლა კი მსახიობებად აქციესადაც გადაუხდიან იქ მირბიან
გადახედე ჩინეთს ნებისმიერი ევროპიდან წასული ფეხბურთელი;ყველა მოერგება გრანდს
მაგრამ ფული წყვეტს დღეს საქმეს
იუვეს მაშინ წავართმევთ ვერატის
თუ მას შეთავაზებენ მეგა ტრანსფერს
არ დაიჯერო ბრატ მაგი რო სკამზე არ დაჯდება ვარსკვლავი
ისე დაჯდება როგორც მზე მაღლა
interista 15 თებერვალი 2017 19:04
gladiatori,
is grandebi ligaze tamashoben dzma ;) milanic grandia, magram dgevande milans ederic ar daujdeba skamze. gansxvaveba eg aris. ligaze rom viot sxva saqmea ukve
gladiatori 15 თებერვალი 2017 18:34
Interista
რასქვია არ დაჯდება ედერის გარდა სხვა სკამზე?
გადახედე გრანდების სასტავს ვინეები ყავთ სკამზე
ინტერია ძმა და ბრუნდება გრანდის პოზიციებზე
ვერ მჯელობ შენ კარგად ბრატ,
იდეალირი ვარიანტია მომავალი სასტავის

ჰანდანოვიჩი

მურილიო მანოლასი მენდი
(მირანდა) (დი მარკო)

ვერატი
(მედელი)
გალიარდინი კონდოგბია

ფაბიანო პერისიჩი
(დამბროზიო) (ბარბოსა)

კანდრევა იკარდი სანჩესი
(ბერნანდესკი) (პინამონტი) (კაპრარი)

აი სასტავი რომელსაც შეუძლია ინტერს და იტალიურ ფეხბურთს დიდება დაუბრუნოს
beqa17 15 თებერვალი 2017 17:15
manolasi da rodrigesi modian ..... verati fabiano da bernadeski eseni damaton da mets tu ar moiyvaneben vinmes arc damwydeba guli yvela komponentshi dzlierebi viqnebit ogond dimarkio unda dabrunon da seria a chveni iqneba 100 procentit momaval wels.... handa.....fabiano manolasi mirana rodrigesi.....galiardini verati.... bernadeshki mario pero...ikaradi.... zamenazec kargi sastavi gveyoleba ....deambrozio miranda medeli dimarkio.....kondogbia ...kandreva barbosa pinamonti caprari... arcert adgilze viqnebit susti...2 weli handa itamashebs kidev tavisuplad magal doneze da mere gamochdeba vinme kargi mekare handa normaluri dubliori unda da bardis tu dabruneben am zapxuls kargi iqneba carizo vegar dadis ukve
interista 15 თებერვალი 2017 16:51
ისე ის 10 ნომერი ბარბოსას რატო არ მისცეს ვერატის ხო არ უნახავენ ნეტა? 19
interista 15 თებერვალი 2017 16:50
gladiatori,
ედერს ზამენაზე დავაგდებდი მე საჭიროაა სხვა არავინ დაგვიჯდება ნორმალური.
gladiatori 15 თებერვალი 2017 16:14
ბანეგა არა ტოროლა
ედერი მენანება
მაგრამ დროა თაობათა ცვლა
იმენა ჟილკით და ჯიგრით ყომარობს
ბროზოვიჩის პახონდრია კარგიც
აი პალასიო საერთოდ არუნდა გააკარო განაცხადსა
გაუტყდა ბიჭს შეცვლა
ამოარტყი პანღური
მომავალუ სეზონიდან არგენტინული კლანი ჩაკვდება
და დავემგვანებით გუნდსა
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
სამირ ჰანდანოვიჩი
0 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
11 აგვისტო 2017

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 10
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 10