პინამონტი: დღეს სრულყოფილი დღე მქონდა

image
დღეს "ინტერის" 17 წლის იტალიელი ფორვარდი ანდრეა პინამონტის დებიუტი შედგა სერია-ა-ში. ახალაგზრდა ტალანტის მატჩის შემდგომი კომენტარი ასეთია:

უდიდესი მადლობა პიოლის ამ მომენტისთვის. დღეს მქონდა სრულყოფილი დღე, რადგან შედგა ჩემი დებიუტი პირველ გუნდში ( სერია-ა) და მოიგეს ჩემმა თანაგუნდელებმა "რომას" წინააღმდეგ (ინტერპრიმავერა). მინდა მივულოცო ფეხბურთელებს და მწვრთნელს ეს დიდი მატჩი. ჩემი მომავალი? ამაზე არ ვფიქრობ. ჩემს მომავალზე ჩემი აგენტი, მშობლები და კომპანია იზრუნებს. მას შემდეგ რაც პირველ გუნდთან ვარ ბევრი რამ ვისწავლე როდრიგოსგან და იკარდისგან, ასევე ედერისგან. ისინი ბევრს მარიგებენ და მასწავლიან. მაძლევენ ბევრ რჩევებს. მინდა მადლობა გადავუხადო მათ ყველა მნიშვნელოვანი რჩევისთვის. ჩემი მოდელი? ეს არის იკარდი. მე ვარ აღფრთოვანებული მისი ყოველი შესრულებით და მოძრაობით საჯარიმოში.

წყარო: sky sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 360 / 10
  • 12-02-2017, 23:08
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Candrevaa 13 თებერვალი 2017 21:42
კიდე უკეთესი გახდება ეს ბიჭი 23
TEMO bolqvadze 13 თებერვალი 2017 01:18
Rac sheexeba am bichs aranairad ar sheidzleba arendit gashoba jobia chventan iyos da skamze ijdes tan samomavlod magari ambiciebi gvaq da aguero sanchesebze vpiqrobt magenis gverdit iyos da skamze jobia vidre sadme dabal gundshi.jer 17 clisaa da 2-3 celicadshi es iqneba dzalian magari bichi.mixaria italias ro aseti taoba camouvida
TEMO bolqvadze 13 თებერვალი 2017 01:15
Bazari araa bolonia dzalian cud pormashia 8 kacianma dgevandelma milanma mougo.dges bolo 10 cutshi samdoriam 3 burti gauyara.magram tlad masec ar unda vipiqrot chventan yvela gundi gijdeba.mahram rac ar unda iyos bolonias unda davadot ro mere romastan gulit itamashon.kargi iqneba romam ro dakargos qula mere iqneba magari boi.
interista 13 თებერვალი 2017 00:08
gladiatori,
di marcoze martla guli mwydeba dges ansaldis rom vuyurebdi vambobdie s bavshvi empolishi unda daebodes da es uklaso kdiev intershi metqi d aara amrto me magis bolo uzusto pasebze stvenac ki iyo
gladiatori 12 თებერვალი 2017 23:28
დი მარკო
იგივეა რაც პინამონტი
სად გარბიხარ და რას ხარჯავ შე ოჯახ აფეთქებულო
ვოლსბურგის თამაშებს არ უყურებენ
დედააქ აფეთქებული როდრიგესს
რაის მოყვანა ხოარ გაჟრიალებთ,
ჯერ როგორი დამორცხვილი და მორიდებული თამაშობდი,ძაან მაგარი კრაინია
ყველაფერი აქ საიმისოდ რო იყოს საუკეთესო მარცხენა მცველი,
რაჯანზეა რა მოედნის ხედვა და ასე შემდეგ
დაიბრუნეთ დი მარკო
რო ფლანგავთ ამ ფულებს აოიე
interista 12 თებერვალი 2017 23:17
gladiatori,
პიოლის ეგ აქვს ცუდი არ ენდობა ახალაგზრდებს გახსოვთ ლაციოში კეიტააც რომდ აასკამა და პრობლემები ქონდა მაგარი უფრო ბებრებს და გამოცდილებს ენდობა და ეგა რ მომწონს
interista 12 თებერვალი 2017 23:15
Dato,
ყველაფერი აქვს ტოპ კლასის ცენტრფორვარდი რომ დადგეს ძაან ჭკვიანი ფეხბურთელია იაკრდიზე საკაიფოდ მოძრაობს და ძაან მინდა რომ არ გაუშვან და მიეცეს დრო თუნაც ბოლონიასთან გაბრიელზე მეტად ეს მინდა სასტარტოში მააგრი ფარჩაკი გუნდია და ღირს გარისკვა.
gladiatori 12 თებერვალი 2017 23:15
ძაან სერიოზული ფეხბურთელი დადგება,ჯერ რაჯანზეა,გაბარიტებით-თავდაჯერებულობით და თავდაბლობით,
რამხელა ინტელექტი დევს ამბიჭში,მის ასაკთან შედარიბით,როგორ უშიშრად შემოვიდა და თითქოს არც არაფერი,ისე ჩაერთო თამაშში,ამას მეტი დრო უნდა მისცეს პიოლიმ,
ასეთ გუნდებთან,
როცა ფორით იგებ უნდა ათამაშოს,
დაკიდევ პიოლი შე სირო,პალასიოს დაყენებისთვის,ვერ დადის ფეხზეეე ვერააააააა,ვინარიან ესენი ვერ გავიგე.
Dato 12 თებერვალი 2017 23:14
პინამონტი მართლა მაგარი იყო.ორთაბრძოლებს იგებს.საჰაეროსაც.სწრაფია და ტრქნიკური.ფიზიკურადაც ძლიერია
interista 12 თებერვალი 2017 23:10
ეს ძაან მააგრი ბავშვია ესე არცერთი ბიჭი არ მომწონებია პრიმავერადან არსად გაუშვან დავკარგავთ ისე როგორც ბონაცოლი და კიდევ ბევრი დავკარგეთ. იქაც არ ათამაშებენ და არიან ეგრე
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
interista2008
interista2008
დღეს 22:02:24

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
დღეს 00:26:27

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
გუშინ 21:59:09

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet
interista2008
interista2008
7 აგვისტო 2017

http://www.flashscore.com/match/h
2ySR98r/#match-summary
interista2008
interista2008
6 აგვისტო 2017

https://www.youtube.com/watch?v=m
d6mkfnNC90
kai xarisxia ukuret interi villareali

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 9
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 9