მორატი: ამ მატჩმა "ინტერი" კიდევ უფრო უნდა აამაღლოს, რიცოლიზე კი ძალიან გაბრაზებული ვარ

image
მასიმო მორატი გუშინდელ დერბიზე საუბრობს:

უყურეთ მატჩს? რას ფიქრობთ?

- პირველ რიგში უნდა ავღნიშნო, რომ ეს იყო კარგი მატჩი და ლოგიკური იქნებოდა ფრე, თამაშიდან გამომდინარე, მაგრამ "იუვენტუსს" ყავს ძლიერი შემტევი ხაზი.

"ინტერი" უახლოვდება დაბრუნებას ეს მატჩი ამცირებს უფსკლულს "იუვენტუსთან"?

- რა თქმა უნდა. გუშინდელმა მატჩმა "ნერაძური" კიდევ უფრო უნდა აამაღლოს, რადგან მათ გადალახეს ბევრი პრობლემა და შეუძლიათ ბრძოლა ამ წელს ლიგის საგზურისთვის, ხოლო შემდეგ სეზონში ეს გუნდი სკდუეტოსთვის იბრძოლებს.

რას იტყვით რიცოლიზე?

- მე ვარ ძალიან გაბრაზებული. რა თქმა უნდა ფეხბურთის დროს ბევრი ეპიზოდი იქნება, რომელიც შეიძლება გამოგეპაროს, მაგრამ ყველა "ინტერის" წინააღმდეგ? ის ნამდვილად არ იყო კარგად განწყობილი ჩვენს მიმართ.

სტივენ იანგი ჩინეთიდან პირდაპირ ტურინში ჩაფრინდა, რას იტყვით ამაზე?

- მე ძალიან გამიხარდა ეს ფაქტი და უნდა ავღნიშნო, რომ ის არის ძალიან კარგი ბიჭი, რომელსაც აქვს დიდი მომავალი ჩვენს საფეხბურთო სამყაროში.


წყარო: La Gazzetta dello Sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 422 / 10
  • 6-02-2017, 16:34
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
rekoba 6 თებერვალი 2017 22:39
zaan chkviani da didi talantis mkone pexburyelia kondogbia yvela monacemi akvs didi saxeli rom datovos interis istoriashi gaatrion es brozovichi ar sheizleba
forzainter 6 თებერვალი 2017 17:43
me cmao interis tamashit kmayofili davrchi da tqveni ar vicit bichebo,imena seriozuli tamashi iyo gushin
interista 6 თებერვალი 2017 17:38
forzainter,
rodis msajobs eg kargad intertan? :D 1-3 rod avadet mashin imxela tamashgare chautvala merdebs, magram iset xodze viyavit rizzolianad gavuketet ert agilas is tamashgare goli :D :D egre iqneba shemdeg sezonshic.
forzainter 6 თებერვალი 2017 17:22
ki cma murilioc imena mxeci yo aseve asgnishnia ricolis msajobac dzalian cudaad imsaja axvari magi
interista 6 თებერვალი 2017 17:19
gladiatori,
ისე ძმა პერიშიჩი კი არა და მურილოს ფლანგზე დაყენება იქნება კარგი დააკვირდი რა საკაიფოდ ყომარობდა ფლანგზე? კაცის მოტუებაც შეუძლია..
forzainter 6 თებერვალი 2017 17:16
galiardini martla magari iyo gushin,ubralod intershi gushin 3 susti wertili iyo danarchenebit dzan mapayili davrchi marioc magari iyo ver gavige magis gayvana da palas shemoyvana magram araushavs sustebi iyvnen chemi azrit brozo kandreva da dambrozio
interista 6 თებერვალი 2017 17:12
aucileblad uda avgnishno galairdini rogor maxarebs es ra bichiv itriet ase udna gagrdzelos erti karshid artymac vaswvalot da egaa :D :D savaraudod gamodizaxebs ventura nakrebshi momaval shekrebaze
interista 6 თებერვალი 2017 17:09
gladiatori,
pioli martla bevrs shecda dzma da chveul woba, rom yofiliyo 100% movigebdit, magram faqtia juves arafrit chamouvardebodit tamashit sheidzleba itqvas vjobndit kdiec, magram msjama dzalian ujigra 3 penalti ar dagvido aset tanabar tamashshi eg dzalian bevrs wvets... candreva imitom eridoeboda, rom icoda rac rizzoli viskenac iyo.. piolis am nabijs lazios vabraleb ansaldim dzaan gaucrua imedebi dacva moudzliera juveentuss. mtlianobashi me piradad kmayofili var girseulad davmarcxdit 12 kacian *ventustan da win -6 qula gavshorebs sameultan gvaqvs tamashis axlshi orive pridapir konkruentan yvelaferi chvens xelshia madloba inters gushindeli tamashistvis gundi stabilurad kargad tamashobs miuxedava dbolo ori marcxisa ver vityvi rom chavardna gvaqvs xarvezebia ris magrama ar dagvaviwdes sad viyavit da rogor viyavit.. bazari araa pioli araa top classis mwvrtneli magram am periodhsi erti adgilidan gamogviyvana. fsiqologiurad gundi gaagvidza da eg unda davinaxot dalshe forza inteer da wins ameulitvis shegvidzlia da vici vibrdzolebt bolomdee 23
gladiatori 6 თებერვალი 2017 17:00
კაროჩე პიოლი არის სირი
ყველა გადმოგდებული ბურთი იუვეს იყო
სუყველა
ეს იქნებოდა ჩვენს საჯარიმოში თუ მათ საჯარიმოში
ეს ტრენერმა უნდა გათვალოს
რადგან დამრტყმელები ყავდა იუვეს და კიც გახია ბადე
მეორე ისრო კანდრევას ყვუთელმა იმენა მოკლა
2 წუთზე
თორე უფრო იაქტიურებდა
რადგან ერიდებოდა ჯარიმებს
რადგან გამგდები იყო ის ნაბოზარი
მესამე დამბროზიოსთან რაგინდათ ჯიგრით თამაშობს და ნორმალურად,
მეოთხე ცენტრალური მცველი მედელი?
თან იგუანისთან
მირანდა მის ზონას ტოვებდა პადაჩის დროს და საერთოდ ირეოდა დახვა
და მეხუთე
ბროზოვიჩია გასაყიდი
ეგეცგამიხდა რა პირლო
ავარდნილო აქ თავში
ეთაკილება შეცვლა
გაბიგოლი კი კაროჩე რა
იმენა კლავენ
კონდოგბიაკი რადიკალურად შეიცვალა და ძაან მოუმატა საღოლ
ასერო პიოლიმ წააგო თამაში
interista 6 თებერვალი 2017 16:38
100% იბაზრა. იუვენტუსს რომელიც ჩემპიონატის ლიდერია 12 კაციანად არაფერი დავაკელით გარდა გოლსია, თამაშით ინტერმა აჯობა იმათ გოლით გვაჯობეს. პირველი ტაიმი ბურთი თავზე გადავახიეთ და ბოლოს გაუვარდა კუარდადოს, მეორე ტაიმში სიე ვერ ვიომარეთ იმიტომ, რომ 12 კაცით დაცვაში იჯდა მერდა. ყველაფერი გვაქვს იმისთვის რომ ლიგის საგზური დავდოთ წელს ცხრილი კაი მოგვდის ორივე კონკურენტს სახლში ვიღებთ და დალშე პატარა გუნდებთან უნდა ავაგროვოთ ქულები მთავარიია ბოლომდე მიაწვნენ ბიჭები -6 ქულა არაფერს ნიშნავს მაისამდ კიდევ ბევრი დროა.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
სამირ ჰანდანოვიჩი
0 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
11 აგვისტო 2017

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 6
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 6