ჩვენი შავლურჯი სამყარო

image
გადავწყვიტეთ ეს სიახლე საიტის მომხმარებელს მივუძღვნათ.

რატომ და როდის გავხდით "ინტერისტები, ალბათ ყველას ახსოვს ეს დღე და ეს მომენტი, ვინ შეგვაყვარა ეს ფერები. მოდით მოვყვეთ ჩვენი ისტორიები სტატიის კომენტარებში და უკეთ გავეცნოთ ერთმანეთს.

დაწერეთ თქვენი სახელი თუ გნებავთ გვარიც და მოყევით რატომ და როდის გახდით "ინტერის" ქომაგი, შეგიძლიათ დაწეროთ რომელია თქვენი საყვარელი ფეხბურთელი, მწვრთნელი, მატჩი და ასე შემდეგ.



გავუზიაროთ ერთმანეთს ჩვენი შავლურჯი სამყარო:


წყარო: fc inter.ge

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 690 / 38
  • 29-01-2017, 17:09
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
Inter 4ever 30 იანვარი 2017 15:52
დაახლოებით 2006 წელია 6 წლის ვიყავი და მამაჩემმა მითხრა წამოდი ფეხბურთის მაისური უნდა გიყიდოო მეც დიდი სიხარულით წავყევი. როცა მივედით მაღაზიაში მილანის ფორმა მიყიდა ჩემსდა დაუკითხავად წამოსვლისას კი ჩემი მზერა მიპყრო შავ-ლურჯმა მაისურმა. მთელი დღე მის შესახებ ვფიქრობდი და სახლში რო მივედი ბაბუაჩემს ვკითხე თუ რომელი გუნდის ფერები იყო მან მიპასუხა რო ინტერიო. იმის შემდეგ გადავწყვიტე ინტერის გულშემატკივარი გავმხდარიყავი. მეორე დღესვე წავაყვანინე ტავი ისევ იმ მაღაზიში და ვიყიდეთ რეკობას მაისური, მილანის მაისურს კი სახლში ტილოდ ხმარობდნენ :დ. თან იმ დროს მხოლოდ ერთი ფეხბურთელი ვიცოდი, ძანეტი და როდესაც გავიგე რო ის ინტერში თამაშობდა ამან კიდევ უფრო გამიმყარა ინტერისადმი სიყვარული. ხოლო ფანობა დავიწყე 2010 წლის შემდეგ,
mito51 30 იანვარი 2017 11:01
https://www.youtube.com/watch?v=GkjakPZ_034 აი აქედან დაიწყო ჩემი და ინტერის სიყვარული,ვუყურებდი რონალდოს და პირღია დავრჩი ტელევიზორთან.... შემიყვადა დფეხბურთი შემიყვარდა ინტერი,შემიყვარდა ასევე იტალიის ნაკრები,იყო ჩემთვის საძულველი ფეხბურთელის ტრეზეგეს გოლო,და ცრემლები 2000 ის ფინალის გამო,2002ში რონალდოს გამო და უკვე გერმანიის შეზიზღება,შემდეგ 2006 ფინალი,დიდი გამარჯვება დიდი ინტერელის დამსახურებით,შემდეგ ბალოტელი და გერმანიაზე ზიზღის ამონთხევა,შემდეგ დიდებული 2010 დიდი მოუ და უდიდესი ინტერი... ხო გამომრჩა ის ქამბექები რაც ინტერმა სხვადასხვა გუნდებს ჩაუტარა,ზედმეტია ლაპარაკი იმაზე რაც სამპასთან ქნა,საოცრება იყო ნამდვილად... 2010ის მერე ჩავარდნა მოსალოდნელი იყო,მაგრამ ესეთი არა,აი დღეს კი გუნდი უკვე ხოდზეა,ბრავო პიოლის !!! ინტერისტებო ეს ჩვენი აღმავლობის დასაწყისია და მალე ყველა ერთად ძალიან დიდ გამარჯვებებს ვიზეიმებთ... ძალიან ბევრი საყვარელი ფეხბურთელი მყავს,გამროჩეულად დიდი კაპიტანო,ალვარო რეკობა,კრისტიან ვიერი და დღევანდელი პატარა კაპიტანო... რაც შეიძლება დიდხანს უნდა დარჩეს იკარდი ჩვენთან,ძალიან ძლიერი ფორვარდია და მასეთს კაი ხანი ვერ ვიპოვით,ნახევარი გუნდია დღევანდელ ინტერში ...
cambiasso 29 იანვარი 2017 23:36
memgonibpirveli.postia romelsac aseti.aqtiuriba moyva
fanatik 29 იანვარი 2017 23:32
interista,
ki brat getanxmebi gaixare!!! 23
interista 29 იანვარი 2017 21:42
fanatik,
yvelas lamazi da kargi istoria gaqvt kargi ambebi gavuziaret ertmanets.
interista 29 იანვარი 2017 21:40
Tifoza,
xo namdvilad gamimartla da velas gaumartla visac nanaxi aqvs, shenc gisurveb igives dzma ;)
fanatik 29 იანვარი 2017 21:35
მე ვარ ირაკლი ამაღლობელი, მოკლედ რომ მოვყვე საიდან იწყება ჩემი ინტერის გულშემატკივრობის გზა 1997 წელია ვარ 10-11 წლის ინტერი ეთამაშება სპარტაკს და ჩაუჯექი და მეც უყურე ყველა უყურებდა მახსოვს მაშინ ინტერმა ორივე თამაში მოუგო სპრტაკს იქეთ აქეთ მე მაგრად მიყვარს ლურჯი ფერი და შავში რომ დავინახე ძალიან მაგრად დამევასა პლიუს რუსებს ვერ ვიტან და მაგრად მესიამოვნა რონალდომ იქ გასვლაზე რომ აფორთხა ფილიმონოვი 3 მცველში გაძვრა და ფილიმონოვს კისერი მოტეხა შესანიშნავი გოლი! იმ წელს ფინალში გავედით მაგრამ შალკესთან წავაგეთ! ამის მერე მაგრად შემიყვარდა ინტერი მეორე წელს ლიგაზე კიდე უფრო გაამყარა ეს ბაჯომ რეალს ჯგუფში 3-1 მოუგეთ ბაჯოს წყალობით! მერე უეფაზე გადავედით ფინალამდე გავედით და ფინალში ლაციო გავანადგურეთ! 3-0 ზამორანო ,ზანეტი,რონალდო გოლები :) და 1999 წელს ჩემი ძმა მეუბნება ძალიან მაგარ ამბავს ვიერი იყიდეს 50 მილიონად და იმ დროის ყველა რეკორდი მოხსნეს ყველაზდე დიდი თანხა გადაიხადეს!! იმ დღეს ჩემზე ბედნიერი ბავშვი არ იყო არავინ :) ძალიან მაგარი სასტავი გვყავდა 1999-ში მანჩესტერთან მაგარი არ გაგვიმართლა ნახევარფინალში ის ლიგა ჩვენი უნდა ყოფილიყო ლიმონკა გუნდი გვყავდა პალიუკა,ბერგომი,სიმეონე,ზამორანო,ჯორკაეფი,არონ ვინტერი,რეკობა,ტარიბო ვესტი,ბაჯო,რონალდო,ვიერი და რათქმა უნდა ჭაბუკი ელ კაპიტანო :) და კიდე ბევრი სხვები აღარ მახსოვს ყველა,ფრინავდა ინტერი!! მაგრამ გამოვარდით :(( და 2010 წელს რომ სიხარული მაჩუქა რავი სიზმარსი მეგონა თავი რა მილიტომ რომ მეორე გოლი შეაგდო da ვან ბიუტენი გაუშვა ბებოსთან პერაშკებზე იმხელა ვიყვირე ხმა გამიქრა 2დღე ვერ ვლაპარაკობდი :) ასე რომ კიდე ბევრჯერ გაგვახარებს ჩვენი ინტერი!!!!

forza nerazzurri!!! 23 23
Tifoza 29 იანვარი 2017 21:35
interista,
მდალობა ძმა , ბედნიერი კაცი ხარ ინტერის თამაში ცოცხლად რო გაქვს ნანხი თეთრი შურით მშურს შენი ;)
interista 29 იანვარი 2017 21:23
Tifoza,
gaixare dzma kargi istoria gaqvs
Tifoza 29 იანვარი 2017 21:22
გაუმარჯოს, მე ვარ ირაკლი ნარმანია , ბავშობაში ზუსტად არ მახსოვს მგონი მეხუთე კლასში ვიყავი როცა თბილიში ვიყიდე ფეხბურთის მაისური და დინამოს მიმდებარე ტერიტორიაზე უკან მივაწერინე 9 ნომერი და ჩემი გვარი ნარმანია , როგორც იქ მითხრეს ეს ინტერის მაისური იყო , აქედან დაიწყო ჩემმა წიტელმა სისხლმა გალუჯება და გავხდი ინტერისტა ! პირველად ფეხბურთს ვუყურე 2000 წელს იტალია საფრანგეთს თამაშს იქიდან მოყოლებული ფეხბურთზე მაბოდებს, ნუ იქიდან ვქომაგობ იტალიას მიუხედავად იმისა რომ ზიდანმა შემაყვარა ფეხბურთი, აქედან დაიწყო ჩემი ინტერისტობა და გრძელდება დღემდე და ასე იქნება მუდამ ! რაც შეეხება ჩემს საყვარელ თამაშს რა თქმა უნდა სამპდორიასთან ქამბექი, დღევანდელი დღესავით მახსოვს რეკობას შემოსვლა და თამაშის მოგება, ნუ ინტერში ჩემი საყვარელი ფეხბურთელი რათქმა უნდა ძანეტია და რეკობა,, გუშინ საერთოდ სეტანტა სპორტზე უნდა გაეშვათ ინტერის თამაში ჩანაწერი დაიწყო დილის 6 ის თხუთმეტ წუთზე და სპეცილურად არ ვნახე ანგარში თამაშისთვის რო მეყურებინა და ეს რამდენჯერ გამიეკტებია ვინ იცის მოკლედ 2006 წლის მერე ინტერის თამაში თითქმის არ გამომიტოვებია მაქამდე სოფელში უშუქობის პრობლემა გვქონდა :) ასე რომ კაი სტაჯიანი ინტერისტა ვარ და მჯერა ჩვენი საყვარელი გუნდი უკვე განიცდის პროგრესს და წელსვე გაგვიხარებს გულს ! შემოგევლეთ ყველა ინტერისტას <3 FORZA INTER !
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 20:26
ai momavlidan damtavrdeba romas parpashi magrad gauchirdebat ligaze gasvla.napoli upro konkurentgasacevi iqneba vidre roma.momavlidan ligaze ki agar ipiqreben chvenebi ukve skudetos moitxoven da didi albatobitac davdebt.ra qulebi davkarget ro maxsendeba ver vineleb mara ra gdroisaa magaze laparaki bliad.piolis sityvebi momecona goal.geze devs pirvel nomrat unda vitamashoto iuveshio aseti shemartebi ro vart kargia da araa chmorebivit ro gavidnen satamashot.mtavaria msajebma ar gagvciros rogorc yoveltvis da 3 qula tu ara pres vitamashebt.
interista 29 იანვარი 2017 20:18
TEMO bolqvadze,
როდის მე მილანზე დავწერე მაგას არ ვთვლი სამეულის კონკრუენტად მეთქი აი მაშინ 10 ქულით რომგ ვისწრებდნენ 100% ვიცოდი, რომ გადავუსწრებდით და სამეულშიც ვერ დარჩებოდნენ დიდხანს, იმიტომ, რომ ძველ ინტერს მახსენებდა იმას პრველზეც რომ ვიყავით და მერე 9-ზე დავამთარეთ. ფიზიკურად ვერ გაქაჩავდა მილანი ამს ასტავით გადაიწვებოდა და ეგრეც მოხდა. მაგარი ცუდ დღეში ყავს მაფიოზას გუნდია რც იდის და უყურებს როდის რას იზავენ ახალგაზრდები. ეს დონარუმაც დააქლიავეს ვეღარ არის ის რაც იყო და იმედია არ გააფუჭებენ ნეტა რაიოლამ სადმე კაი გუნდში წაივანოს მაგის იემდი მაქვს ნაკრებში და სულარ გააფუჭონ. ნაპოლიმ ფრეც რო იყომაროს ეგეც გვაწყობს ჩვენ თავსაც დავიზღვევთ იუვესთან რომც წავაგოთ დიდათ ცუდ დღეშიარ ვიქნებით, კაროჩე ტურინიდან მინიმუმ ქულა უნდა წამოვიღოთ და მერე ისევ კაი კალენდარი გვაქვს. მართალი ხარ რომა და ნაპლიც არაა სალიგო, ორივე მილანელი უნდა იოს წესით თუ იტალიურ ლიგას ამოქაჩვა უნდა.. სანამ მილანელებიარ დავბრუნდებით სულ ასე იქნება.
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 20:11
mashin 40 clis valero sheugdebs ra problemaa.romas ra unda ligaze mainc gava sakvalipikacioze da portu an braga shexdeba da gaxves :D:D
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 20:09
napolzec icinascarmnetyvele aba :D ise 3 dgis ukan davcere komentarebshi samdoriam romas miartvas da palermom napols metqi da jer jerobit modis.udineze agar damiceria milani isedac siri gudia :D:D
interista 29 იანვარი 2017 20:08
TEMO bolqvadze,
ბერნარდესკი არ ეყოლებთ დღეს წითელი მიიღო :(
M9I
M9I 29 იანვარი 2017 20:07
ნაპოლიმ რომც მოიგოს და ალბათ მოიგებს , მაინც ძაან კაი ტური გამოვიდა..შემდეგი ტური იქნება ძალიან მნიშვნელოვანი .. რა შეგვიძლია გამოჩნდება.. მჯერა , მოვიგებთ...
interista 29 იანვარი 2017 20:07
TEMO bolqvadze,
ხოო ვიწინასწარმეტყველე :დ
interista 29 იანვარი 2017 20:06
forza roma,
რომა წელს ნამდვილად არაა ლიგაზე გასვლის ღირსი ნაპოლი უფრო იმსახურებს ვიდრე რომა. ძაან ცუდ ფეხბურთს თამაშობენ და გეთანხმები რას დაამსგავსეს გუნდი თითქმის ყველა ლიდერი გაყიდეს და ვერცერთის ნორმალური შემცვლელი ვერ მოიყვანეს. ერთი ნაიანგოლანი ათრევს მთელ გუნდს. ეს სალაჰიც ძაან ტრავმიანი გავთ.
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 20:05
100% xar.am milanshi veraperi gaxdeba da imasac vityvi dges milani agaraaa marto saxeli darcha da istoriaa.rodis shevxdebit erti suli maq ro gadavitexot muxlze :).dges tu napolma moige iqet turshi boloniam sheaklas unda tavi da ar moagebios tore iuvem ro mogvigos ukve didi porit iqnebia cin da magrad gatexavs.roma piores chem pexebs mougebs bernardeski sheusrulebs
interista 29 იანვარი 2017 20:03
Diego22,
ეგაა მეც მოგებებს ვიყავი მიჩვეული და ეს ბოლო წლებია წაგებებს მიგაჩვია ინტერმა :დ პიოლის მოსვლის მერე კი იმ წლების მერე პირველად ვანხე ასეთი თავდაჯერებული და შეკრული გუნდი გამართული ფეხბურთით და დიდი მოტივაციით, დღევანდელმა ტურმა უფრო გაახარა ბიჭები დარწმუნებული ვარ. კაი ტრი დაგვიჯდა ნეტა პალერმომაც გაგვახაროს ნაპოლისთან
interista 29 იანვარი 2017 19:58
TEMO bolqvadze,
რომელიღაცა საიტზე წერდნენ იმ დროს ჰაერში რო დაფრინავდნენ და იუვეს ეჯიბრებოდნენ სკუდეტოზე:დ კონდოგბიაზეც ხო დაგვცინოდნენ რაში გადაიხადეს 40 მილიონიო რას გადავრჩით ჩვენო დღესაც იცინონ :დ სამაგიეროდ 20 მილიონიანი ბერტოლაჩი ყავთ რო დაფრინავს :დ ლოკატელის რაც შეეხება ამ წუთებში მარიომდე და კონდოგბიამდე ძალიან, ძალიან ბევრი უკლია, თუმცა ჯერ 19 წლსიაა დ აარავინ იცის როგორ განვითარდება შეიძლება ტოპ კლასი დადგეს შეიძლება საშუალო დონე, თუმცა მაგ მილანში რომ ტოპ კლასი ვერ დადგება ეგ უკვე ფაქტია, სანამ დროა გაასწროს სადმე კაი გუნდში სადაც რამეს ისწავლის გამოცდილი მაღალი დონის ნახევარმცველებისგა მილანში მონტოლივოსგან და ბერტოლაჩისგან რა უნდა ისწავლოს.
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 19:56
simeones bagana ra magaria dubli txara piores.es bichi unda daitrion xelidan gasashobi araa.magari bavshvia
forza roma 29 იანვარი 2017 19:56
magari grevi gaaketa romam : D vafshe gafarchakdnen, ras tamashoen ver gavige, fexburtelebs egeni ar yiduloben da kide meore adgilas rogor aris mikvirs : )
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 19:54
intersita dzma xo gindoda jenuas goli da ki txaraa:D:D
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 19:53
amis mere piorem romas ro miartvas vapshe magrad gaascorebs.chvenma bichebma yvelaperi unda gaaketon da iuves unda davadot tu liga gvinda da tu moviget darcmunebuli var ligaze davjdebit.dges palermos pani var eyopa am italiis turs dajena ramdeni kviraa jdeba axla napolze shejdeba xalxi tu ar uceriat ukve biletebshi da dapliusebulic aqvt mai tamashi da palermo camoixevs :D
interista 29 იანვარი 2017 19:52
Diego22,
tavidan mec barca mesimpatiureboda ogond ar vuyruebdia qtiurad prosta momwondasavit :D
Diego22 29 იანვარი 2017 19:51
ფეხბურთს პირველად 2002 წელს ვუყურე, მსოფლიო ჩემპიონატს, მაგრამ ინტერისტა 2007 წლიდან ვარ. მანამდე რათქმაუნდა ბარსას გულშემატკივარი ვიყავი, კერძოდ რენალდინიოსი (ბავშვი ვიყავი რა მესოდა). რაც შეეხება ინტერს არ ვიცი რამ შემაყვარა, მართლა არ ვიცი, კონკრეტული მიზეზი არ მაქ. ალბათ ბევრი პატარ-პატარა მიზეზია. ნელ-ნელა გავეცანი შემდეგ ფეხბურთელებსაც, ისტორიასაც და შევიყვარე ბოლომდე. ახლა რომ მოვიგოთ ლიგა ის უფრო გამიხარდება. მაშინ ვერ ვაცნობიერებდი რამხელა წარმატებას მივაღწიეთ. ამ გაჭირვების პერიოდმა უფრო მეტად შემაყვარა და დამაახლოვა ინტერთან. ის ძველი გუნდიც ახლა უფრო დავაფასე. თან მაშინ ძირითადად მაინც მოგებებს ვიყავით მიჩვეული.
interista 29 იანვარი 2017 19:51
opaaaaaaaaaa genoamac gautanabra fiores vax ra dge gagvitenda dges napolimac dakargos qulebi d aidealuri turi dagvijdaa ra maagriaaa. juvestan frec ro gavagorot mainc didi shansebi gvaqvs sameulshi ogond minimum fre gvinda.
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 19:51
mai vin tqva lokateli marios jobiao :D:D lokatelis kai momavali aq da minda ro ert erti seriozuli pexburtelad chamoyalibdes rogorc italiis baleishiki ise vambob.lokatelis am cutas chveni galiardini jobia da mariosatn ver shevadareb am cutas.
interista 29 იანვარი 2017 19:47
M9I,
მოგეალმებით ძმა .. რაც მეტნი ვიქნებით და მეტნი ვიაქტიურებთ უფრო უკეთესია ჩვენ საიტისთვის. ერთიანი გუნდი ვართ შავლურჯები და ყველას ერთად გვიხარია გუნდის წარმატება ყველა ერთად ვწუხთ ინტერის ჩავარდნებით. გიჟი გუნდის ფანი ვართ ისეტის, რომც ვერ გამოიცნობ რითი გაგაოცებს ცუდითაც და კარგითაც აი ამიტომ მიყვარს ეს ფერები
interista 29 იანვარი 2017 19:46
TEMO bolqvadze,
ხოო მაგარი ტური დაგვიჯდა ეხლა ნაპოლიმაც გატეხოს და ეგაა ჯენოაც თუ გაუთანაბრებს ფიორეს კაი იქნება. ნეტა ის მილანსიტები დამანახა ლოკატელი ჟოაო ამრიოს ჯობია რო წერდნენ დღეს მაგის პასით გაათანაბრა უდინემ :დ
M9I
M9I 29 იანვარი 2017 19:43
დიდი ხანია რაც ამ საიტზე შემოვდივარ და აი გადავწყვიტე დარეგისტრირება.. ყველას მოგესალმებით.. Dato-ს მსგავსად შემთხვევით გადავაწყდი სამპოდორიასთან თამაშს , მაშინ ჯერ კიდევ პატარა ვიყავი 10 წლის.. 2-0 დან ქამბექის შემდეგ ვიფიქრე ვაჰ რა მაგარი გუნდია მეთქი და მას მერე ინტერს გავიძახდი. შემდეგ რამდენიმე თვე არც მინახავს მათი თამაში , მაგრამ მეორედ ნახვის შემდეგ დამეწყო ის რაც დღემდე მაქვს.. ყოველთვის ემოციურად ვუყურებ ფეხბურთს და განსაკუთრებით ინტერის თამაშებს. რა თქმა უნდა , არასდროს არ დამავიწყდება 2010 წელი , რაც ბარსელონასთან დამემართა . მართალია , როდესაც ამბობენ რომ ეს მხოლოდ სპორტი არ არის... შავ-ლურჯები დიდ ფეხბურთს უბრუნდებიან <3 <3
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 19:41
ra kargad modis italia chvenza sasargeblot.samdorias saagol imedia ar gaushobs gols.udinezec xevs milans.da imedia palermoc caartmevs qulas napolis.:)
cambiasso 29 იანვარი 2017 18:59
pirvelad interis tamashi 2001 wels vuyure da ubralod.im.droistvis rogorc xdeba xolme ubralod.ferebis gamo bavsvuri gataceba iyo ...ojaxshi sakmaod aqtiurad vart fexburtshi chartulebi da daemtxva ise.rom.chemi sayvareli shav-lurji feri ojaxis wevrebis sayvarel.gundebs daupirispirda da mec vadevnebdi tvals...asakis.matebastan.ertad es vizualuri sompatiebi siyvarulshi gadaizarda da chemi siyvaruli am gundis mimart da is aranormaluri comebacki sampdorias winaaghmdeg ertmanets daemtxva...ar yofila.romelime.konkretuli fexburteli.romelmac.interi selhemayvaa es tavisda uneburad moxda da shemdeg oyo.simpatiebi vieris.mimart romlis warmatebas da marcxsac iseve ganvicdidi.rogorc yvela visac es gundi chemmamde wlebis.win.uyvarda....roca misvamen.kitxvas rom ratom.miyvars interi am.kitxvis damsmeli egreve gadis chemtvia safeghburto samyarodan ...chemtvis es auxsnelia tu raatom.interi...es aris siyvaruli.romelsac axsna da gamocda ar chirdeba
interista 29 იანვარი 2017 18:44
Dato,
მაგ თამაშის ჩანაწერს ვუყურე ძაან მაინტერესებდა, სამწუხაროდ მე მაგ დროს არ ვიყავი ინტერის ქომაგი. გაგიმართლა ძმაი შენ უფრო მაგრად დაგიწია შავლურჯობა. ეგ ის მატჩია ქომაგები რო წავიდნენ და მერე ბოდიშს უხდიდნენ, უფრო სწორად "კურვა ნორდის" მაგ მატჩის მერე კურვას სტადიონი არასდროს დაუტოვებია შუა თამაშიდან, როგორც ვიცი.
Dato 29 იანვარი 2017 18:25
Zustad am statiis gamo gadavwyvite daregistrireba.chemi pirveli tamashi iyo sampdoriastan.2-0 ro agebda interi da bolo wutebze moigo is tamashi
.am tamashis mere gavxdi interis gulshematkivari
zep
zep 29 იანვარი 2017 17:44
კარგი თემაა ნამდვილად და საიტიც დახვეწილი და ინფორმატიულია. მადლობა ადმინისტრაციას :)

ნამდვილად არ მახსოვს ინტერის პირველ თამაშს როდის ვუყურე, თუმცა 90 წლების ბოლო პერიოდია, რამოდენიმე ჩემი ძმაკაცი მილანის ქომაგია და მე აუცილებლად საპირისპირო ტალღაზე უნდა ვყოფილიყავი :))) აქვე დავამატებ რო შავ- ლურჯმა ფერებმა მომხიბლა და თან მაგ პერიოდში რონალდო ინტერში გადმოდის, პირველად რომ ვნახე რონალდოს თამაში ისეთი რამე მომივიდა 12 წლის რომ ვიყავი და led zeppelin-ს stairway to heaven რომ მოვუსმინე (შოკი) :)
მოკლედ ძირითადად ამ სამი კომპონენტის დამსახურებაა ინტერის ქომაგობა, თან მილანის და იუვეს "პატიოსნად" მოგებული თამაშებიც მახსოვს და...... მოკლედ ასე იყო. რონალდო და რეკობა არიან ჩემი საყვარელი ფეხბურთელები.
პ.ს ლაშა მქვია და რომ ვთქვა ზოგადად ფეხბურთზე ვენებს ვიჭრი თქო არა, ჩვეულებრივ დაინტერესებული პირი ვარ, თუმცა ინტერი სხვა თემაა და აგერ 19 თუ 20 წელია ერთგულად ვგულშემატკივრობ და წარმატებასაც და წარუმატებლობასაც ძალიან განვიცდი 25
interista 29 იანვარი 2017 17:37
მე ვარ ირაკლი ჯავახიშვილი ზოგი მიცნობს ზოგიც არა. მოკლედ როგორი არანურმალურიც ვარ ისეთმა ფეხბურთელმა შემაყვარა ეს ფერები არც მეტი არც ნაკლები მარკო მატერაცი 19 დიდი ფეხბურთის მოყვარული არ ვყოფილვარ და პირველად საფეხბურთო მატჩს 2006 წელს ვუყურე რომში მსოფლიო ჩემპიონატის ფინალს, როდესაც ძალით წამიყვანეს ჩემმა ახალმა იტალიელმა მეგობრებმა დამსვევს უყურეო მეც დავჯექი სხვა რა გზა მქონდა და იქიდან ემოციებისგან დაცლილი წამოვედი ამავდოურლად აღფრთოვანებული მარკო მატერაცის თავგანწირვით. ნორმალურ ადამიანს ზინედინ ზიდანის თამაში მოეწონებოდა, ნუ რაც ითამაშა ის, ან პირლოს, მაგრამ მე ნორმალურებში არ ვითვლები :დ მივედი სახლში და დავიწყვე ქექვა რომელ კლუბში თამაშობდა ხოო ვნახე კიდეც ინტერი, მერე მივანებე თავი გავიდა ორი წელი და სრულიად შემთხვევით ჩავრთე ტელევიზორი, ფეხი მქონდა მოტეხილი მეტს ვერაფერს გავაკეთებდი, ინტერის მატჩი გადიოდა, ინტერი მატერაცისგან გამახსენდა და ვუყურე. ეს მატჩი იტალიური დერბი იყო მერდასთან იუვე-ინტერი 2-3 მოვუგეთ. იმ დღიდან არ დამევასნენ და გაგრძელდა ასე :დ პირველი გოლი შავტრაკა ბალომ შეაგდო. საკმაოდ კარგი მატჩი გამომივიდა როგორც პირველი, იმ დღიდან რომ დავიწყე ინტერზე ნერვიულობა აგერ დღემდე მომყვება. ამ ჩავარდნამ ცოტა ნერვოზიც გამიჩინა, თუმცა ისეთი შავლურჯი ფერია ჩემი გული ნერვოზის დედაც ვატირე :დ ხოო მარკომ გამაცნო და შემაყვარა ჩვენი გუნდი, მერე გახდნენ ჩემი საყვარელი ფეხბურთელები, სნეიდერი, მილიტო, ძანეტი, მაიკონი და ასე შემდეგ. ყველაზე მეტად კაპიტანო და მილიტო მიყვარდა სნეიდერთან ერთად. რამოდენიმე წლის წინ დავიწყე ინტერის იმ ისტორიის შესწავლაც არც არ ვიცოდი ბევრი მასწავლა თქვენთვის ცნობილმა ქართვემა ინტერისტამ რეზი გაბისონიამაც მადლობა ძმა ამისთვის. არ მაქვს დიდი სტაჟი ქომაგობაში, მაგრამ ბევრ სტაჟიანზე მეტად თუ არა ნაკლებად არ მიყვარს ეს შავლურჯი ლომები. ბევრჯელ გაბრაზებულს მითქვამს რას ვიშლი ნევრებს გავმხდარიყავი ბარსა, რეალის ფანი აგერ სულ იგებენ ეს ახალ წაგებულზე 19 მორჩა მეტს აღარ ვუყურებ, გათენდებოდა მეორე დღე და წუთებს ვითვლიდი ინტერის მატჩი როდის გავა :დ ზან გვაბრაზებენ, ხან გვახარებენ, ხან გვაოცებენ ესაა ჩვენი საყვარელი გუნდი. ფორზა ინტერეერ!!!!!!!!!!! 23
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
მატიას ვესინო
1 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?