"ინტერი" - "პესკარა": 3-0

image
"ინტერი" - "პესკარა" გუნდების ოფიციალური შემადგენლობები:

"ინტერი" - "პესკარა":  3-0


ინტერი ( 4-2-3-1): ჰანანოვიჩი, დ'ამბროზიო, მედელი, მირანდა, ნაგატომო, გალიარდინი, ბროზოვიჩი, ჟოაო მარიო, კანდრევა, პერიშიჩი, იკარდი.

მწვრთნელი: პიოლი

პესკარა ( 4-3-2-1): პისარი, ძამპანო, კოდა, სტენდარდო, ბირაგი, ვერრე, ბრუნო, მემუშაი, ბენალი, კასტანოსი, ბაებეკი.

მწვრთნელი: ოდდო

მსაჯი: კალვარესე.

საყურებელი ლინკები:

ლინკი- 1

ლინკი- 2

წყარო: fc inter.ge

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 517 / 26
  • 28-01-2017, 23:02
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
fanatik 29 იანვარი 2017 03:22
sagol!! gilocavt bichebo!!! es seria -a shi ukve meshvide gamarjveba zedized :)kalendars ro shevxede zalian magari kalendari gvaq ra piolim egre ro gaagzelos ligaze uechveli gavalt! juvestan gvaq erti zneli gasvla romas,napolis saxlshi vgebulobt milansac saxlis gundad chven vqiqnebit ::) danarcheni ki gavadedismutelet napolis da romas revanshia sachiro saxlshi :)juves mere isev parchaqi gundebia da magari ra!!! sagol galiardinim dges zalian magrad itamasha! aseve ikardis zalian magrad undoda golis gatana magram asisti mainc miitvala egec kargia! rac sheexeba barbosas cota moumata da magari golis gatanis shansic qonda ki igora cota magram imena erti suli qonda rodis shmutebda :D exa laciostan unda micen shansi tavidan bolomde tasze! mokled gilocavt sagol!!
Gabigol 29 იანვარი 2017 03:14
Forza Inter!! საღოლ ბიჭებს
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 02:36
Iuvemde lacio gvyavs gasaxevi da naxevar pinalshi unda gavidet.cels tasi unda moigos piolim
interista 29 იანვარი 2017 01:49
არა რა ძაან ხოდზეა გუნდი მაღალი დონის სასტავიცც ეტყობა . ნახევარდაცვა არის სასწაული სიძლიერის თავის ზამენებიანად. მარცხენა ფლანგი გვიტეხავს ერტი. დ'ამბროზიო ბოლო თამაშებია კარგია მომწონს. იუვესთანნ ძაან არ უნდა გაერთნონ შეტევებზე როგორც ესეთ გუდნებთან თორე დაგვერხევა ჯობია მეორე ნომრად ვეყომაროთ და კონტრშეტევებზე ამოვდოთ.
interista 29 იანვარი 2017 01:47
TEMO bolqvadze,
კაი მიხოხილვა ხვალ დაიდება ძმა დღეს მარტო გოლები იქნება ჯობია მოითმინო და ხვალ უყურო.
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 01:41
gilocavt am 3 qulas saagol bichebs da piolis.axla iuves gaxevis droaa
beqa17 29 იანვარი 2017 01:41
Iuvesac gadavuvlit ikardi mand moiklavs tavs da sheagdebs gols ..... seltas deda vatire 1 kitxuri ver chawoda ra puli amomigo jibidan
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 01:40
laciosac chaudo kievom dfges da xvale milansac chaudebs udineze samdoriashic ver moigebs roma gauchirdeba da napolsac miartvan da gatydes italiis turi ramdeni kviraa italia jdeba yvela grandi igebs da xvale imedia gatydeba turii :)
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 01:38
bochebo tamashs ver vuyure da dzmurad dadet mimoxilva.tu shesadzlebelia dges ro dadot tamashis shemdeg
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 01:37
rogor mindoda ikardis dublii. ramdeni tamashia ar gautaniaa.axla iuves sheugdebs chveni ikarusa da darcmunebuli var iuvedan 3 qulas camovigebt vin chemi pexebia mageni magenze naklebi gundi nagdad ar gvyavs uketesebi vart dajee.dedas vutirebt.xvae palermom tu gaurcho napolis es iqneba dzaan magari tan axali treneri yavt da imedia sheaklaven tavs da 3 qulas ar micemen.
beqa17 29 იანვარი 2017 01:24
[quote=interista
Mase agixdes brat iuvestan mogebac :D
gabigoli 29 იანვარი 2017 01:23
gvegirsa rogorc iqna, goli gvinda gabigooool
interista 29 იანვარი 2017 01:22
gabrieli shemodiiiiiiiiiiiiiiiis gvegirsaa
zep
zep 29 იანვარი 2017 01:21
ბიჯო ცოტა იკარდისაც გაატანინეთ, ვაახ :))))
interista 29 იანვარი 2017 01:20
sagooooooool icardii sheedzlo daertya magram gundurad itamasha ai namdvili capitanii exla velam icardize udna iyomarot bombardiri und agaxdes. exla gabrieli shemoushvi candrevas nacvlad da ara palacioo gtxooov
beqa17 29 იანვარი 2017 01:19
Kargi ra ederi eset tamasze unda naxos da misces shansi barbosas mokla naxurebi da palasios shemoiyvans axla
TEMO bolqvadze 29 იანვარი 2017 01:09
pioli unda darches momaval celsac chemi azri asetia da seria A-S DADEBS.tu simeone ar movida es kaci unda datovon ligazec ro ver gavidet.pioli ukve mevaseba gundi gunds daamsgavsa
beqa17 29 იანვარი 2017 00:53
Sagol gunds da mwvrtnels....jobia miranda ikardi da pero dasvas skamze axla da barbosa shemoushvas satamashot
interista 29 იანვარი 2017 00:45
ერთიც შევაგდოთ და მირანდას გაყვანა შეიძლება უკვე. ან ვაბშედა არ გარისკოს არ ითმაშოს ხისტად არაა მაგის საჭიროება ჯობია გაატანინოს ვიდრე ყვითელი აიკიდოს. და ეს პალასიო რატო დარბის გული ცუდს მიგრძნობს :( არა დ აგაბრიელი უნდა შემოივანოს თუ მომავლის გუნდს აშენებენ
forza roma 29 იანვარი 2017 00:45
galiardini ra magari rojaa ra magrad mevasebaa, romam rogor ver daitria bliad((( magrad minda magan shearchos erti goli : ) uechveli gaudebs!!
forza roma 29 იანვარი 2017 00:41
sagol sagol piol!!! chaadedismutelet juvee ra!!! pleas!!!
interactive 29 იანვარი 2017 00:39
mirandam yviteli ar miigos mtavaria exa
zep
zep 29 იანვარი 2017 00:34
ერთი იკარდიმაც რო ბომბარდირობაზე არ წამოგვეწივნონ, სხვა შეგვიძლია მშვიდათ ვითამაშოთ
interista 29 იანვარი 2017 00:33
გოოოოოოოოოოოოოოოოოლ მარიოოოოოოოოოოო ვახ ჩემიი რა გიჟი გუნდია ისე ჰანდას სკამი შეაწოდონ იუვესთვის დაისვენოს :დ
interista 29 იანვარი 2017 00:13
გოლეეეეეეეეეეეეეეეეეეეე. არა რაა გიჟი გუნდი გვყვავს საღოოლ პიოლიი მიდი ინტეეეეეეეეეეეეერ მაგარი თამაშია ძაან
interista 28 იანვარი 2017 23:03
ოპააააააა ლაციოს კიევომ 3 ქულა ბოლო წუთებზე ამოაცალაა. მშვეიერია დიდი შანსი გვაქვს მეოთხეზე გადასასვლელად დღეს უნდა მოვიგოთ სასტავიც კარგია ყოჩაღ პიოლი. თან პესკარა დიდი დანაკლისითაა კაპრარი არ ყავს და არც ჯილარდინიო მუნტარიც არ ეოლებათ. ხვალ იმედია ნაპოლი, რომა დაკარგავენ ქულებს
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
fanatik
fanatik
დღეს 21:43:23

ეს რა კიალენდარი დაგვიჯდა ხტფუი რა პირველი თამაში ფიორენტინას
ვღებულობთ და მერე რომაში გავდივართ ეგრევე ძნელი თამაშები რა!! პირდაპირი მიდის ეხლა კენჭისყრა 20
interista2008
interista2008
გუშინ 21:39:44

chekerini magari kacia videoebs vukure imena taantia
interista2008
interista2008
24 ივლისი 2017

sagol jovetic
davlasha
davlasha
24 ივლისი 2017

bratci qartulad visac gindat yureba ager setantaze gadis qartuald http://setantageorgia.ge/
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 9
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 9