მარადონა: იკარდი მოღალატეა

image
დიეგო მარადონა კიდევ ერთხელ ავლენს დიდ სიძულვილს "ინტერის" კაპიტნის მაურო იკარდის მიმართ:

იკარდი არის მოღალატე. მაქსიმ მიიყავანა ის სახლში, როგორც მეგობარი, მან კი ცოლი მოპარა. პელე? მე არ მსურს მასზე საუბარი და მორიგი ჩხუბი. რაც შეეხება იკარდის მე არ ვამბობ, რომ ის არ არის დიდი ფეხბურთელი, მაგრამ ის რაც მან გააკეთა ლოპესთან ფეხბურთში მოიმკის. მე ვიცი, რომ ის არის "ინტერის" კაპიტანი, ზოგჯერ გოლიც გააქვს, მაგრამ არ არის ახალი ბატისტუტა. ბატისტუტა მასზე 10-ჯერ უკეთესია.

წყარო: La Gazzetta dello Sport

7 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 509 / 10
  • 27-01-2017, 15:22
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
interista 27 იანვარი 2017 19:56
Diego22,
მეც ეგრე ვფიქრობ ძმა... ჯერ მარტო ძანეტი, მილიტო, სამუელი და კამბიასო რომ არ გამოიძახა თან როდის 2010 წელს ყველაფერი მოიგეს ტიპებმა და დაფრინავდნენ ეგ რა გააკეთა მაგათაც ლოპესის ცოლთან იგულავეს?
Diego22 27 იანვარი 2017 19:48
დარწმუნებული ვარ იკარდის პირადი ცხოვრება მაგრად ჰკიდია ამ სიკოს, პროსტა უნდა რო მესიმ მსოფლიო ვერ მოიგოს მერე რო არ თქვან მესი მარადონაზე მაგარიაო. ერთადერთ მიზეზია ეგ. საკლუბო ფეხბურთში აჯობა მესიმ ახლა მსოფლიოც რო მოიგოს უკვე ძაან ბევრი დააყენებს მესის მარადონაზე მაღლა (ბევრი უკვე აყენებს), ხოდა ეგ არ უნდა სწორედ ამ კუტას, იმიტო რო ბოღმაა თავიდან ბოლომდე.
gladiatori 27 იანვარი 2017 18:55
Ratqmaunda bratana,tore roma rachiticaa gamochnda da juveki marto seria a gonia fexburti,ligazi arafris maqnisia
Rac sheexeba maradonas,magas visrazeaq salaparako misi shvili manam aragiara sanam ardaberda
Es daiwyebs moralis kitxvas
Latino amerikashi visi visashia ver gebuloban
jek123 27 იანვარი 2017 18:39
Gaumsrjos axali var milanis gulshematkivari var magram szalian minda ro milantan ertad interic dabrundes mxolod milanuri grandebi tu amoiyvanen italiur fegburts am chaobidan
Vieri 27 იანვარი 2017 18:16
piradi cxovreba sul sxvaa da sufta sportuli tvalsazrisi sxvaa. vin vis jimavs eg aravis saqme araa mtavaria pexburtelma mindorze itamashos kargad da shedegi dados. danarcheni ukve sxva sakitxia vin rogori adamiania da ra esmis. es bozandara vanda axla gaxda patiosani gogo da ikardim sheacdina turme. vanda miscemda sababs albat da esec tan bavshvi iko mashin mtlad da meti ra undoda. tan eseni natesavebs jimaven da ra gaukvirdat es ambavi. serialebi mati kulturidan aris agebuli da ra cesic aqvt isaa gadmotanili. axla gaxda maradona ganabi es slee es. imena ashkaraa magrad ar evaseba tipi. ar sheidzleba ase. mosadgnavi unda moidgnas tan prastitutka vanda mitumetes
interista 27 იანვარი 2017 16:49
Tifoza,
piradi cxovreba fexburttan ra shuahsia? dyabala ris ert-erti saukteso axalgazrda magram ara meore messi rogorc uwodebdnen magis asakshi messis oqros burtebi elaga..
suning 27 იანვარი 2017 16:44
kide ecevi she chemisa? 18
--------------------
cc
Tifoza 27 იანვარი 2017 16:25
mtlad tyulsac ar idzaxis magari chatlaxurad moiqca , magram tvitonac araswori saqcieli gaaketes ertxel ro atamshes , icardis bralia unda etamsha italiis nakrebshi tavis tavs daabralos isev. rac sheexeba dybalas ambavs ver dagetanxmebi dzmao dybala martla ert erti sauketeso axalgazrdaa msoflioshi magrad mevaseba
zep
zep 27 იანვარი 2017 15:58
ვაჟკაცი კავკასიელივით არ ლაპარაკობს?! მთელი ლათინური ამერიკა სერიალია და იკარდის რა გაუკვირდა :) თან ეს რომ იტყვის ვინმეზე რამეს.
interista 27 იანვარი 2017 15:25
ეს არაკაცი ვის კაცობაზე საუბრობს? ძანეტიმ, კამბიასომ და მილიტომაც მაქსი ლოპესის ცოლთან იგულავეს მსოფლიოზე რომ არ წაიყვანე? მაგიტომაც გაგირჭეს გერმანელებმა. ეხლც ეგრე იქნება არგეტინის ნაკრები დებილი იგუაინი და ვითომ მომავალი მესი დიბალა. რომელი გადგებათ. იკარდი რომ მსოფლიოზე გყოლოდათ ფინალში მოიგებდით იმ მსოფლიოს და კიდევ ბევრ ტიტულს რაც იგუაინმა აგაცალათ. ამას არავინ უთხრა იკარდი სერია-ა-ს ბომბარდირი რომა არის და ახლა მიმდინარე სეზონშიც ყველაზე მეტი გლი აქვს?, ხანდახან გატანით არ ხდება ეგ საქმე. ოხ იკარდი რა დებილი ხარ პრანდელის რომ არ დათანხმდი ეხლა იტალიის ნარებში წამყვანი ცენტრფორვარდი იქნებოდი რომელიც ჰაერივით უნდა ამ იტალიას :( სპეციალურად გაუჩალიჩეს ის ერთხელ რომ ათამაშეს ოფიციალურ მატჩში არაკაცულად მოიქცნენ თვითონაც.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
სამირ ჰანდანოვიჩი
0 გოლი, 0 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
Bachukij
Bachukij
დღეს 13:05:06

დალაიქების მერე დაარეფრეშე და გააკეთებ კომენტარს
ირაკლი ზასეშვილი

სად ვერ აკეთებ ინტერისტა კომენტარს ?
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

კომენტარს რატო ვერ ვაკეთEბ
interista2008
interista2008
12 აგვისტო 2017

Vaxo Imedadze,
mand ro shedixar zepirad ar ici tu ratemaa?
Vaxo Imedadze
Vaxo Imedadze
11 აგვისტო 2017

კლუბის შემადგენლობ
აა აქ შესაცვლელი, რაღა დროს ლიაიჩი და ბიაბიანია?
ირაკლი ზასეშვილი

ვაზგი არის საიტის ადმინისტრატ
ორი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
vazg vinaa?
ირაკლი ზასეშვილი

არ ვიცი ჯიგარო აბა სცადე და ვაზგს მიწერე და ჰკითხე, ის არის მთავარი და ეცოდინება უეჭველი
interista2008
interista2008
9 აგვისტო 2017

ირაკლი ზასეიშვილი amaas winat informacia davamate da siaxleebis striqonshi ar chans saertod da aravisa r unaxavs da ufleba ar maq tu rato xdeba egre?/
interista2008
interista2008
8 აგვისტო 2017

dalbertma samedicino shemowmeba uukve gaiara da daweret da fotoc miayolet

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 8
მომხმარებლები: 0
სტუმარი: 8