მირანდა: "იუვენტუსში" არასდროს ვითამაშებ

image
ჟოაო მირანდას ინტერვიუ. ბრაზილიელი გუნდში არსებულ მდგომარეობაზე საუბრობს:

რას იტყვით თქვენს თავზე?

- მე ვარ ფეხბურთელი, რომელიც ცდილობს დაამტკიცოს საკუთარი შესაძლებლობები მოედანზე და ითამაშოს კარგი ფეხბურთი. მე არ მიყვარს ჟესტები მაყურებლის მიმართ, არც ცუდი და არც კარგი. უბრალოდ ვცდილობ ვიყო საკუთარი თავის ლიდერი და თუ შესაძლებელია გუნდისაც. მთელი ჩემი კარიერის მანძილზე , ფოკუსირებული ვარ მხოლოდ ჩემს სამუშაოზე. ჩემი პიროვნება? მე ვარ სერიოზული და პატიოსანი ადამიანი. ყოველთვის ვცდილობ გავაკეთო ჩემი საუკეთესო გუნდისთვის. ერთადერთი რაც ჩემთვის მნიშვნელოვანია მინდა მივაღწიო წარმატებას და დასახულ მიზანს ჩემს თანაგუნდელებთან ერთად.

დასახელდით საუკეთესო ბრაზილიელ მცველად...

- მოხარული ვარ ამით, მე უკვე მეოთხედ გავხდი საუკეთესო ბრაზილიელი მცველი. ჩემი თვისებები? მიყვარს ტექნიკური ფეხბურთი. მაქვს სწრაფი და კარგი გრძნობები მოედანზე პოზიციურად. მცველი აუცილებლად უნდა იყოს სწრაფი და ტექნიკური.

და თქვენი ახალი გამოწვევა "ინტერი"?

- ჩვენი მიზანია სეზონის ბოლოს დავიკავოთ რაც შეიძლება მაღალი პოზიცია. ჩვენ ვიცით, რომ მიზნის შესრულება რთული იქნება, მაგრამ არა შეუძლებელი. პიოლის ჩამოსვლა? ვფიქრობ, რომ ყველა ვართ კარგი ფეხბურთეები, მაგრამ ტაქტიკურად გვაკლდა რაღაც. პიოლიმ მოგვიტანა ის რაც ჩვენ გვაკლდა და გვჭირდებოდა. როგორც გუნდი ახლა ვართ ძლიერი და ჭკვიანი ტაქტიკურად. მან დაგვარწმუნა, რომ ვართ დიდი ფეხბურთელები და უნდა ვითამაშოთ ერთ გუნდად მიზნის მისაღწევად.

რას იტყვით "იუვენტუსზე"?

- წლების წინ მათ გაიარეს იგივე სირთულეები, რასაც ახლა ჩვენ გავდივართ. ტრანსფორმაციის პროცესი ყველა დიდ გუნდს აქვს. დღეს ის არის დიდი და ძლიერი გუნდი. მათ ასევე იცოდნენ როდის მიიღებდნენ საკუთარ შანსს. ვფიქრობ "იუვენტუსი" დიდხანს დარჩება სტაბილურ და ძლიერ გუნდად, რადგან ყავთ ძლიერი მმართველები. ასე რომ დიახ მე "იუვენტუსს" ვხედავ დიდ და ძლიერ გუნდად, მაგრამ "ინტერს" შეუძლია მიაღწიოს იგივეს, იმიტომ, რომ ჩვენ გვაქვს ხარისხი და გვყვავს არანაკლებ ძლიერი ფეხბურთელები.

ოდესმე ითამაშებთ "იუვენტუსში"?

- ჩემთვის ეს ძნელი იქნება, რადგან "ინტერში" მექცევიან, როგორც შვილს. გულშემატკივარი და მმართველობა არის საოცარი. ამ გუნდმა მიმიღო თბილად და უკვე შემიძლია ვთქვა, რომ ჩემს გულში დიდი ადგილი უკავია, ასე რომ არა.

რას იტყვით იკარდიზე?

- მაურო ყველაფერს კარგად აკეთებს. მის ასაკში ამდენი გოლის გატანა ძალიან ბევრს ნიშნავს დიდი ფეხბურთში, ეს ყველაფერი უკვე გვაძლევს იმის საშუალებას, რომ ვუწოდოთ ტოპ თავდამსხმელი. ის არის სერია-ა-ში ერთ-ერთი საუკეთესო თავდამსხმელი.

წყარო: La Gazzetta dello Sport

0 არ მომწონს



  • ავტორი: interista
  • ნახვები: 645 / 18
  • 20-01-2017, 20:41
იკრძალება
1. კომენტარებში 2 სმაილზე მეტის გამოყენება.
2. სხვა თემაზე კომენტარების წერა.
3. ცენზურის დარღვევა, პროვოკაცია, კლუბის ან ფეხბურთელების შეურაწყოფა.
TEMO bolqvadze 22 იანვარი 2017 14:12
dges 3 qula unda avigot tore cud mdgomareobashi viqnebit.es napoli da roma tamashidan tamashebs igeben.dges da shemdeg peskara 6 qula unda davdot da shemdeg iuvesac mivartmevt darcmunebuli var.
mordexa 22 იანვარი 2017 13:06
kaci xar kaci
TEMO bolqvadze 22 იანვარი 2017 13:01
Aba martla ra ikadra magari bileti gamimaza.konte ar ikadrebs mgonia.eyopa inglisshi liverpulis da manchesteris gamaza.dges ar gaamazieben mgonia.
forzainter 22 იანვარი 2017 12:58
meshinia magati,gushin liverpulma ra ikadra
TEMO bolqvadze 22 იანვარი 2017 12:51
Dzma mec maset bilets vcer da vamateb arsenals da chels.100 lars vdeb
forzainter 22 იანვარი 2017 10:46
zdarovat yvelas,bichebo gushin movige 180 lari dges minda davwero eseti bileti da ras mirchevt?interis2 iuves1 sevilis 2 da monakos1,ras mirchevdit kacurad aba mitxarit
gio interi 22 იანვარი 2017 02:43
siri gundi aba ra aris fres vbaleshikobdi da ratginda daje milans moego vidre napolis.
TEMO bolqvadze 22 იანვარი 2017 01:53
es milani ra siri gundia supta kaliaris donia.napols 3 qula raper gaatana san sirodan.cxovrebashi pirvelad vbaleishikobdi da chaisvares.xvale uechveli unda movigod.
interista 21 იანვარი 2017 22:50
bichebo dges da xval ver mcalia da bodishit isetic araferia rom saintereso iyos tu rame iqneba komentarshi mainc dagiwert
TEMO bolqvadze 21 იანვარი 2017 17:33
bichebo xoar icit rame siaxle araa atletikodan? chvenebi molaparakebebze ro arian chasuli ra qnes vrsackos taobaze
forza roma 21 იანვარი 2017 16:16
TEMO bolqvadze,
dadebit daadet juves zmakac : ) romas ubralod mouget, tu mougebt : )
TEMO bolqvadze 21 იანვარი 2017 14:09
romc ar ekidos mainc davadebt romas dzma.ra problemaa :)
interista 21 იანვარი 2017 12:45
forza roma,
xoo mec egre vfiqrob.
forza roma 21 იანვარი 2017 10:33
interista,
romas magrad kidia eg tasi : D prosta sheidzleba gauvardes da moigos : D skudetozec xo iwevs da paxodu evropa ligazec arian da armgonia spaletim evropa liga daikidos : ) ufro italiis tas daikidebs : )
nerazuri 20 იანვარი 2017 21:09
mec gamikvirda roma vicodi 22
interista 20 იანვარი 2017 21:07
nerazuri,
nerazuri,
რომაც ჩვენს ბადეში ყოფილა ტფუი რატო მეგონა რომ იქით იყო. რომა ჩეზენას გამარჯვებულს. ლაციოს სახში ვხვდებით. მაგრამ მგონია რომა სკუდეტოს უფრო მიაწვება და დიდად არ მოიკლავს თავს ჩვენთან მანამდე ჯერ ლაციოს გავცდეთ.
nerazuri 20 იანვარი 2017 21:03
lacios tu gavcdit vis vxvdebit?
interista 20 იანვარი 2017 20:42
მაგარი კაცი 9 იმსახურებ ტიტულებს შავლურჯი მაისურით და იმედია ამ სეზონშივე დაიწყებ მაგას იტალიის თასის მოგება შეგვიძლია ლაციოს გავცდეთ და ჩათვალეთ ფინალში ვართ მერე ისეთი სუსტი მოწინაარმდეგე გვეყოლება.
ინფორმაცია
ჯგუფ სტუმარი-ის წევრებს არ აქვთ კომენტარის დატოვების უფლება.
მატჩის "ინტერელი"
ედერი
2 გოლი, 1 საგოლე
გამოკითხვა

რას ელოდებით სპალეტისგან?

სკუდეტო
ოთხეული
ევროპა ლიგა
სერია "ბ"
რეკლამა
Image
მინი ჩათი
ირაკლი ზასეშვილი

https://www.youtube.com/watch?fea
ture=youtu.be&v=cXtFu0tvB-I&a
mp;app=desktop ინტერის თამაში შლაკესთან
Интернационале
Интернационале
18 ივლისი 2017

Hi all
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

berardi kak minimum unda moikvanon dagvchrdeba
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ირაკლი ზასეშვილი,
dimaria an mova da an arada spaletim tqva perisichi mchirdebao
da ise ver gaushveben darwmunbuli ro ar ikvnen ro moikkvanen vinmes
ირაკლი ზასეშვილი

ინტერისტა2008. ჯერ არ არის ეგ გადაწყვეტილ
ი. სავარაუდოდ წავა რადგანაც მანჩესტერი აკმაყოფილებ
ს ინტერის მოთხოვნას ფეხბურთელზე
. ხოლი ინტერს კი დი მარიის მოყვანა უნდა.
interista2008
interista2008
13 ივლისი 2017

ar midis ivani rhceba
ირაკლი ზასეშვილი

კარგი ჯერ ჯერობით არაფერი. ივანა მიდისო. რაჯას არ უშვებენო. იუტო და ბაყარი კლუბს იცვლიანო სავარაუდოდო
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

რუდიგერი ვერ იყიდეს ვიდალმა უარი უთხრა კონტი აგვახიეს რიკარდო როდრიგესიც და ვხვდებიტ რო ფეხბურთლებს
ვერ ყიდულობენ და ორი აგურრი მაინც იყიდონ დასჭირდებათ
interista2008
interista2008
6 ივლისი 2017

zdarovatt rame siaxleebi arariss?
internazionale
internazionale
30 ივნისი 2017

ამოგებულია ტაზო გავსწორდიტ უეფასტან ))))

მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს შეუძლიათ სარგებლობა.
სტატისტიკა
Шаблоны для DLEторрент игры
ყველა: 17
მომხმარებლები: 2
სტუმარი: 15
fanatik ირაკლი ზასეშვილი